Tavaroiden myynti netissä

Anonyymi-ap

Kävin torin palvelussa. Jäin sieltä n. vuosi sitten pois kun tuli niin paljon muutoksia enkä jaksanut perehtyä. Nyt kävin katsomassa, luin käyttöehdot ja ne jo vaikuttivat niin mutkikkailta että eivät riittäneet voimat opiskella eikä rohkeus ruveta kirjautumaan kaksivaiheisesti kahteen yritykseen.
Myykö joku vielä torissa ja miten sujuu? Varmaan siitä on jossain juuri tälle toiminnalle varatulla sivulla tietoa mutta toivoisin juuri ikäihmisten tietoa asiasta.

28

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ne kusi torin suhteen muroihinsa urakalla.

• Anonyymi

Huijarit pilas sen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huijarit pilas sen?

Huijareiden kuriin saamiseksi taitavat ne muutokset tulleetkin.

• Anonyymi

Olen ostanut ja myynyt tavaraa Tori.fi kautta jopa kymppitonnin arvoista tavaraa vain käteiskaupalla, ei ongelmia.

• Anonyymi

Mistä,tavarasi on peräisin? Kolkatko autioita taloja urhea vai mikä se työntekijöiden tunnus on

• Anonyymi

Kirppari tavaaraa on hyvä myydä kuutamohinnoilla!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä,tavarasi on peräisin? Kolkatko autioita taloja urhea vai mikä se työntekijöiden tunnus on

Omaa omaisuuttani myynyt kun halunut päästä siitä eroon, joskus ostanut jotain, en kuitenkaan mitään rääsää.

• Anonyymi

• Anonyymi

En tilaa mitään netistä, sikaa ei säkissä voi ostaa.

• Anonyymi

Moni katuu tekojaan....jep.

• Anonyymi
    • Anonyymi

jos tori.fi kaupoissa sinulle tarjotaan jotain ulkopuolisia sivuja tai aplikaatioita
      (joissa on .apk pääte esim. älä noudata älä kopio älä ota käyttöön

• Anonyymi

Hyvä neuvo.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mutkikkaita ohjeita ei monikaan jaksa lukea, kärsimättömyys ja ajan puute, sitä on paljon nykyihmisissä.

• Anonyymi

Laitat pyörän myyntiin torissa, tai olet ostamassa pyörää niin tapaat asiakkaan hyväksyt tavaran ja teet kaupan käteisellä, homma ok muunlaiseen kaupantekoon en lähde.

• Anonyymi

Niin tein ennen, möin yhden kuolinpesän. Lähetin kyllä postissakin mutta vain niin että ostaja maksoi etukäteen tililleni rahan ja minä lähetin sellaisena postipakettina, jonka kulkua voi seurata postin palvelussa. Siitä on reilu kaksi vuotta.
        Nyt on ollut tauko ja yritin uudestaan tunnuksillani. Homma oli muuttunut aika paljon. Ennen kuin pääsee myymään, pitää kirjautu kahden firman tilille kaksivaiheisesti. Jos nyt ylipäätään siitä ehdon lakitekstistä oikein ymmärsin.
        Mietinkin parhaillaan kippaanko laatikon kierrätyskeskukseen ja jään hieman köyhemmäksi.

• Anonyymi

Olen myynyt ja myös ostanut ilman ongelmia myös torin muutoksen jälkeen.

• Anonyymi

Joo sama juttu kun tulee taas tarvis, älä tule huijatuksi muuallakaan.

• Anonyymi

Olen myynyt torissa vasta nyt helmikuussa pari tavaraa, ne meni helposti sattumalta,osa ei ollenkaan. En lukenut ohjeita, vaan laitoin myyntiin vaan vanhaan malliin. Mihinkään tori DIILIIN en sekaantunut. Kotoa aina hakevat ja käteisellä on maksettava minulle. Ei vaikeaa.

• Anonyymi

Aika rohkea pitää olla jos kännykällä tilaa tavaroita.

• Anonyymi

En suosittele.

• Anonyymi

Pitkästä aikaa laitoin Toriin tavaraa myyntiin ja kyllä siellä kaupaksi saa, kunhan ei pidä liian kovaa hintaa. Täytyy muistaa että käytetty on aina käytetty, ei se uutta vastaa.

• Anonyymi

Ja onhan mahdollista esimerkiksi ostaa joku tavara omalta paikkakunnalta kun menee paikanpäällä käymään.

• Anonyymi

Netissä voi katsella ja tutkia tavaroita, ja mennä sit ostamaan ihan itse liikkeeseen.

• Anonyymi

Kun myy tavaraa ja laittaa vaatimukseksi käteiskauppa ja pelkästään nouto, niin on melko turvassa. Se karsii toki pois ostajia muualta päin Suomea, mutta aina ei voi saada kaikkea, tai sitten joutuu ottamaan pienen riskin.

• Anonyymi

Näin on, laitoin veneen myyntiin torissa, pari tuntia niin tuli puhelin soitto tulen huomenna noutamaan veneen ja samalla teen kauppa kirjan ja saat nipun seteleitä.
        Missä onnistuu paremmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3095
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2865
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2105
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1565
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1328
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1250
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe