Muija on Minna ,V
Turhakkeen uus turhake
20
210
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Maksattaa turaukol kreikan matkan varmaan 🤣
- AnonyymiUUSI
😂😂😂😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Ha ha haa !
- AnonyymiUUSI
Hyvänen aika, johan tuo nyt uutiskynnyksen Savossa ylittää! Vapaa mies tapailee naista! Äkkiä tieto valtakunnan lehtiin!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvänen aika, johan tuo nyt uutiskynnyksen Savossa ylittää! Vapaa mies tapailee naista! Äkkiä tieto valtakunnan lehtiin!
Kandeis selvittää taustoja mitä on takana.
- AnonyymiUUSI
Uskalsi tuoda tuonne mökkiin,kun äiti ja iskä ovat "lomamatkalla"🍾🥂🍷🥃🥃
- AnonyymiUUSI
Voi tuota uteliaisuuden paljoutta! Olisipa kauheaa omistaa tuollainen naapuri.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten voi tavismiehen treffailut kiinostaa ketään?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten voi tavismiehen treffailut kiinostaa ketään?
Ei mitenkään!👎👎👎👎👎
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli naapurina, luojan kiitos ei enää 🤬🤬🤬
- AnonyymiUUSI
Ihan kiva että rakkautta ilmassa mutta minä naisena en lähtisi tonne mökkiin majailemaan.
Ei sisävessaa /suihkua, ei vettä ja kissat hyppii pöydällä.Ei kiitos.- AnonyymiUUSI
Tol menneisyydellä ei valita.
- AnonyymiUUSI
Ja ukko epäsiistin näköne olemus .
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja ukko epäsiistin näköne olemus .
Oi, minä olen aina haaveillut juuri tuollaisesta aidosta elämästä! Ei tuolla kermapyllyt pärjääkkään.
- AnonyymiUUSI
Työttömät juoppo kalja ja osa ollu vankilas ton ukon seuraajista nyt kun tuo äitinsä työtön poju lankesi heistä yhteen .Epäsiisti olemus tuolla pellellä jo akka kusetti varmaan tuon tulevan kreikan matkankin .
- AnonyymiUUSI
En nyt yhtään ymmärtänyt tätä kirjoitustasi tai viimeiset sanat ymmärsin, mutta muuten on melkoista putkea.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En nyt yhtään ymmärtänyt tätä kirjoitustasi tai viimeiset sanat ymmärsin, mutta muuten on melkoista putkea.
On niin katellinen, että vihapäissään ei osaa kirjoittaa, eikä kyllä osaa muulloinkaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On niin katellinen, että vihapäissään ei osaa kirjoittaa, eikä kyllä osaa muulloinkaan.
Ui ui mikä menneisyys, ei normi nainen tuohon homekämppään edes astuisi 😁😁💩
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Riehuu muillakin palstoilla, näkee jo apukoulukirjoituksista ja tunnistaa välittömästi, kun yotubelinkkejä tunkee kirjoituksiinsa 😂, tulispa pitkä sähkökatko, kuolis varmaan tylsyyteen.
- AnonyymiUUSI
Minkäslainen nainen se tää Minna v on naisiaan? onko yhtä kärkäs kuin tubettaja metsamanin hetken huuma katja oli.....
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391579En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271568Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131363Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 121018
- 7971
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7911- 71836