Anydesk, Teamviewer, Google Remote Desktop, NoMachine... Onko näiden käytettävyydessä eroja kun etäpäässä yhteys on hitaan 4g:n varassa? Kyseisellä Lapin tukiasemalla ei ole paljoa käyttäjiä mutta masto on kaukana ja kenttä vaatimaton ulkoantennillakin. Onko muita parempia etäsoftia olemassa?
Etäkäyttösoftat
Anonyymi-ap
4
140
Vastaukset
- Anonyymi
TeamViewer hyvä. Itellä hyviä kokemuksia kyseisestä sovelluksesta etäkäyttöä varten. Noille 4G yhteyksille ei itse paljon voi tehdä. Valokuitu pitäisi sielläkin olla.
- Anonyymi
Teamviewer katkoo yhteyksiä ellei maksa..
- Anonyymi
Aloittajalta: lähinnä tarkoitin kysymykselläni sitä, onko joku etäkäyttösoftista resurssisyöpömpi eli toimiiko joku esimerkkisoftista jouhevammin hitaan yhteyden yli. TeamVieweristä olen kuullutkin että se haluaa maksuja vaikka on privaattikäytössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022186- 1021612
- 821308
- 1211283
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571044Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601034- 511007
- 36942
- 33814