Opiskelin Turussa amk-lisäopintoja 2000-luvun alussa. Äidinkielen opettaja otti minut silmätikukseen. Kaikki tehtäväni tuli punakynällä reilusti korjattuina. Tein ns. "källin" otin suoraan aiheeseen sopivaa tekstiä yliopiston gradusta, joka oli hyväksytty hyvin arvosanoin. Palautin tehtävän kyseiselle opettajalle. Hän ei huomannut kopiointia, mutta oli korjannut punakynällä jokaisen lauseen. Lopetin koulun siihen, en olisi läpäissyt sitä millään. Muut opettajat olivat oikeudenmukaisia.
Ammattikorkeakoulun äidinkielen opettajan kiusaama
4
128
Vastaukset
- Anonyymi
Ja olet vieläkin kitkerän katkera.
- Anonyymi
En tiedä, ehkä.......Ennen uskoin, että opettajiin voi luottaa, he ovat oikeudenmukaisia. Eivät ole, valitettavasti. Olen opettaja itsekin ja nähnyt paljon opettajien epäoikeudenmukaista käytöstä oppilaitaan kohtaan. Joku sanoi, Elämä ei ole oikeudenmukaista, niin... :)
"Yksi mädännyt omena tuhoaa koko korin." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä, ehkä.......Ennen uskoin, että opettajiin voi luottaa, he ovat oikeudenmukaisia. Eivät ole, valitettavasti. Olen opettaja itsekin ja nähnyt paljon opettajien epäoikeudenmukaista käytöstä oppilaitaan kohtaan. Joku sanoi, Elämä ei ole oikeudenmukaista, niin... :)
"Yksi mädännyt omena tuhoaa koko korin."Niin,mutta eihän kaikkia omenoita samaan koriin laiteta,jos aikoo katetta sijoituksellensa saada...
- Anonyymi
Kenties opettaja on itse ollut koulukiusattu. Kiusaajansa oli samannäköinen kuin sinä ja kenties sukunimikin sama. Hän teki johtopäätöksensä pudottaa sinut pois pelikentältä.
Luuli sinua kiusaajansa sukulaiseksi,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858509
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513176
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 382414
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292086