Pulkkamäkeen ei ole asiaa, kun ei ole lunta eikä uskallusta eikä kykyäkään, mutta hernekeittoa purkista syön lounaaksi. Jälkkäriksi pala pannaria mansikkahillolla, siitä pannaristavoi loput panna pakkaseen. Ja hernesopasta loput syödä huomenna.
Hyvää laskiaistiistaita!
8
139
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää laskiasta Sinullekin.😇
Juu pulkkamäkeen ei päästä mutta on ilo katsella pienet laskee mäkeä..
Minä lämmitin vain eilistä "japanilaista maissi keittoa" tein sitä kokeeksi HS.FI sivulla olleen reseptin mukaan ja hyvää on.
Kivaa päivän jatkoa🥰 - Anonyymi
Keitin isoja perunoita, voinokareet päälle ja paistoin ruisjauhossa, suolassa ja mustapippurissa pyöriteltyjä muikkuja voissa. Porkkanaraaste- ja ananassalaattia, maitoa. Nam.
- Anonyymi
Naminami.
Muikkuja täällä harvoin saa.
Ovat parhaita juuri noin valmistettuna🤭
- Anonyymi
1 tunnin kävelylenkki, lämmittely jumpat ennen ja jälkeen , aikaa meni 1 tunti 40 minuuttia. Meinaan on hiki!
Suihkuun, läskisoosia ja perunamuusia eikä muuta ku hiihtokisoja seuraamaan täyen mahan viereen. - Anonyymi
Jäi sanomatta, luntaki on, mutta jäällä alkaa olla vettä rannassa.
- Anonyymi
Olen syönyt jo tammi-helmikuussa 4 laskiaispullaa. Nyt on mitta täysi. Tänään saan räiskäleitä.
- Anonyymi
Lapsi ollessain
pieni vain
pulkan sain
mäken suunistin
siellä toiset lapsetki
lasketteli riemuisaan
vauhti hurja
pois eestä kiljuttiin,
niin minäki
mäen harjalle
pulkan asetin
siihen istumaan tääläydyin
hupsheijaa nyt mentiin
kuinkas ollakaa
yksi suuri kouvu vain
kasvoi keskellä mäkeä
yllättäin pamahti
matka päättyi koivun kylkeen
veri vuoti nenään sattui
huudon kanssa äidin luokse
hellään huomaan kiireesti
siihen päättyi laisiaispäivä sinä vuonna. 1943v- Anonyymi
Kiitos. Hienosti kerrottu.
Lapsena muuta tehtykään oltiin aina ulkona oli talvi tai kesä. Äiti käski välillä syömään mutta kiireesti takaisin ulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452408
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541629Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311598- 651304
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1451299The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131160Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2521083- 156956
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58869Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek21866