Teillä oli aiemmin sama syntymäpäivä Senssun kanssa ja se oli tuo 25.11.
Nyt on siis Senssun syntymäpäivä muuttunut.
===========
Edelleenkin on 25.11.1958.
Kuka lienee mainittu Jokke-pappa, onko hänellä ollut sukunimi?
Mahtaako olla siinäkin samoja kirjaimia Senssun sukunimen kanssa?
Onko paikkakuntarakastuneella muita huolia tänään?
> § <
Syntymäpäivähauskaa.
35
316
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ja tuolla toisaallahan oli tämä seuraava hupaisa:
Löysin totuuden senseistä ja tiedän kuka hän on, tai oli.
Mutta Simonkylä poistattaa sitä mukaan sen tiedon ja tämäkin viesti kohta katoaa. - Anonyymi
Voit korjata asian esittelemällä uudelleen sen työeläkekortin, jossa kaksi ekaa kirjainta on J ja O ja syntymäaika näkyvissä. Se käy helposti ja pyydän heti anteeksi jos olen väärässä.
- Anonyymi
Katos kun juuri äsken kerroit syntyneesi 21.11. ja Pasanen vahvisti tuon.
- Anonyymi
Pasanen sekoili oikein kunnolla ja kirjoitti Senssuna näin:
"Muistaakseni Numba on syntynyt 21.11.1960. Hän ollen näin 63v.
Hän on siis aijaamieni todisteiden mukaan minua vuotta nuorempi"
Aiemmassa versiossa Numballa oli sama syntymäpäivä Senssun kanssa ja Senssu oli syntynyt 1958, eli oli tasan kaksi vuotta vanhempi. Nyt on muuttunut sekä syntymäaika että syntymävuosi. - Anonyymi
Ruotsalais-iranilainen taskuraketti esitti koskettavasti laulunsa Norjan massamurhan uhrien ensimmäisessä vuosimuistotilaisuudessa. Olkoon tämä myös Jokke-Papalle.
https://www.youtube.com/watch?v=_lZkWD6-G5M&list=RDMM&ab_channel=TomRise - Anonyymi
Ole hyvä.
https://ibb.co/rGHCVFd1
Lienee odotettavissa tarinaa kelasta, kamerasta, niin ja tietysti kuka minä en ole ja olen ym. ja jne.
> § <- Anonyymi
No nyt räpsähti.
Voehan KHII JAIII sentään.
Kaikesta tarinoinnistasi johtuen... yksittäisiä esimerkkiä tässä yhteydessä, kerta toisensa nyt jälkeen huomioimatta, ei liene väärin todeta, että taidat olla isäsi poika. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt räpsähti.
Voehan KHII JAIII sentään.
Kaikesta tarinoinnistasi johtuen... yksittäisiä esimerkkiä tässä yhteydessä, kerta toisensa nyt jälkeen huomioimatta, ei liene väärin todeta, että taidat olla isäsi poika.Asteikolla 1 - 10 kuinka arvioisit poikasi olevan tyytyväinen isäänsä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asteikolla 1 - 10 kuinka arvioisit poikasi olevan tyytyväinen isäänsä?
Entä päinvastoin?
- Anonyymi
Senssu olet kotoisin ulvilasta, siitä porin läheltä, minä olen syntynyt kotkassa samoin veljeni ja siskoni, asuimme pienen hetken niittymaa nimisessä paikassa, siinä porin lähellä, isäni oli kotoisin laviasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senssu olet kotoisin ulvilasta, siitä porin läheltä, minä olen syntynyt kotkassa samoin veljeni ja siskoni, asuimme pienen hetken niittymaa nimisessä paikassa, siinä porin lähellä, isäni oli kotoisin laviasta.
Nou, olen Vaasasta mutta kortti hankittu Friitalan aikaan.
> § < - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nou, olen Vaasasta mutta kortti hankittu Friitalan aikaan.
> § <Joo anteeksi niin olet tosiaan kertonutkin, että Vaasasta olet kotoisin... Minun kokemukseni Vaasasta on varsin vähäiset, joskus käynyt jollakin duunimatkalla siellä, mutta harvinaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo anteeksi niin olet tosiaan kertonutkin, että Vaasasta olet kotoisin... Minun kokemukseni Vaasasta on varsin vähäiset, joskus käynyt jollakin duunimatkalla siellä, mutta harvinaista.
Senssua ei ole olemassakaan muualla kuin Pasasen ylösalaisin päähän päähineeksi asetetussa soppakattilassa. Pasasella kävi vaimon lippahattua niin paljon kateeksi, että laittoi kattilan päähänsä, otti sinne alivuokralaiseksi Senssun, otti vaimoltaan sormukset pois sanoen että nämä on minun maksamia ja vei kaulaketjutkin kaniin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senssua ei ole olemassakaan muualla kuin Pasasen ylösalaisin päähän päähineeksi asetetussa soppakattilassa. Pasasella kävi vaimon lippahattua niin paljon kateeksi, että laittoi kattilan päähänsä, otti sinne alivuokralaiseksi Senssun, otti vaimoltaan sormukset pois sanoen että nämä on minun maksamia ja vei kaulaketjutkin kaniin.
Kuulin vähän juttua että Pasanen on alkanut tympääntyä Senssun huuteluihin ja siihen että tämä järjestää hänelle jatkuvasti vaikeuksia ja treffejä kysymättä edes lupaa.
Siksi Vantaan käräjäoikeuteen on tullut vaatimus lähestymiskiellosta. Kyselivät että kenelle kieltoa haetaan niin Pasanen ojensi kuminauhalla suljetun muovikassin jossa oli soppakattila sisällä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sellanen juttu että kun ne sormukset on kerran riisuttu, niin takaisin se vaimo ei niitä tule laittamaan. Vapaus on hieno asia yli 20 vuoden vankeuden jälkeen omaishoitajana seinähullulle miehelle.
- Anonyymi
Miksi noin epäselvä kuva ja mitä ihmettä nuo teipinpalat tuossa tekevät. Leikkaa liimaa ja askartele, mulla hauskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi noin epäselvä kuva ja mitä ihmettä nuo teipinpalat tuossa tekevät. Leikkaa liimaa ja askartele, mulla hauskaa.
Eikös Pasanenkin joskus kauan aikaa sitten saksinut ottamiaan valokopioita... ympäri käydään ja yhdeksi tullaan 55555
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös Pasanenkin joskus kauan aikaa sitten saksinut ottamiaan valokopioita... ympäri käydään ja yhdeksi tullaan 55555
Se on totta että Jokke Pappa oli olemassa ja hän oli syntynyt samana päivänä kaksi vuotta aiemmin kuin veljensä Pasanen ja häneltä jäi henkilökohtaisia papereita Pasaselle joka kävi kollaamassa kuolinpesän läpi. Kyse on siitä että Pasanen unohti veljensä syntymäpäivän ja niin unohti Senssukin ja samalla tavalla. Muistelivat "kumpikin" sen olevan 21.11. ja meni vielä vuosi ja laskentakin väärin kun Senssu laskeskeli että heillä on vuosi ikäeroa ja muisteli Numban olevan 63, eli oli siinä kohtaan itse 64 laskelmiensa mukaan ja tämä tapahtui eilen.
Tuo vanhanmallisessa kelakortissa oleva henkilö olisi 66 vuotias, jos olisi elossa.
Uudenmalliset kelakortit tulivat kaikille joskus 206 tai 2017. Tuo kortti on vanha ja henkilö ei ole enää elossa. Kevyet mullat Jokke Papalle, sekopäiselle juoppohullulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on totta että Jokke Pappa oli olemassa ja hän oli syntynyt samana päivänä kaksi vuotta aiemmin kuin veljensä Pasanen ja häneltä jäi henkilökohtaisia papereita Pasaselle joka kävi kollaamassa kuolinpesän läpi. Kyse on siitä että Pasanen unohti veljensä syntymäpäivän ja niin unohti Senssukin ja samalla tavalla. Muistelivat "kumpikin" sen olevan 21.11. ja meni vielä vuosi ja laskentakin väärin kun Senssu laskeskeli että heillä on vuosi ikäeroa ja muisteli Numban olevan 63, eli oli siinä kohtaan itse 64 laskelmiensa mukaan ja tämä tapahtui eilen.
Tuo vanhanmallisessa kelakortissa oleva henkilö olisi 66 vuotias, jos olisi elossa.
Uudenmalliset kelakortit tulivat kaikille joskus 206 tai 2017. Tuo kortti on vanha ja henkilö ei ole enää elossa. Kevyet mullat Jokke Papalle, sekopäiselle juoppohullulle.Kun molemmat heistä muistaa Senssun syntymäajan väärin samalla tavalla samoihin aikoihin niin kyse ei ole sattumasta vaan Pasasen muistisairaudesta, joka vaikuttaa tietenkin yksikkökaksikon molempiin osapuoliin koska kyseessä on sama ihminen.
- Anonyymi
Pasanen taas halvalla kiinankopiokännykällä ottanut kuvan laadusta päätellen. Kukaan täällä ei ota noin pashoja kuvia kuin pasanen.
- Anonyymi
Possonderille tiedoksi että uudet kelakortit on tulleet kaikille viimeistään 2023 ja ne näyttää tältä https://aijaa.com/ftn1tH
Koska emme elä enää kivikaudella, niin suttaukset voi tehdä laitteella, eikä tarvita enää paperia, saksia, teippiä ja liimaa siihen.
Kun Possondeerus alkoi kehuskelemaan OP:n Gold- luottokortilla, niin laitetaan pykälää paremmaksi. https://aijaa.com/7Li2Wr
Tiedoksi että Visa Infinite on ylellisin Visa-korttityyppi – superpremium-tarjous, joka tarjotaan vain kutsulla. Sen etuihin kuuluu esim Concierge- palvelut kaikkialla maailmassa.
2010
PS: "Senssun" kuvaamasta vanhasta kelakortista näkyy kaksi seuraavaa kirjainta paperin läpi ja ne on R ja M, joten ei ole kovinkaan vaikeaa arvata mikä nimi siinä on.- Anonyymi
"PS: "Senssun" kuvaamasta vanhasta kelakortista näkyy kaksi seuraavaa kirjainta paperin läpi ja ne on R ja M, joten ei ole kovinkaan vaikeaa arvata mikä nimi siinä on."
Kyrpå? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"PS: "Senssun" kuvaamasta vanhasta kelakortista näkyy kaksi seuraavaa kirjainta paperin läpi ja ne on R ja M, joten ei ole kovinkaan vaikeaa arvata mikä nimi siinä on."
Kyrpå?Ammattilaistason pähkinä tositietäjille:
Suomalaisen miehen nimi, joka voi tarkoittaa myös miehen jortikkaa. Viisi kirjainta, alkaa kirjaimilla JORM_ ? - Anonyymi
SInulle nuo muovikortit on aika tärkeitä, olen huomannut kaltaisissasi saman ilmiön, ne kortti taskussa on paljon arvokkaampi kuin kilo kultaa, mutta rakaslapsi se on vain muovia, jos haluat kunnollisen kortin hommaa paras amex se ei ole muovia, muistaakseni titaania. Minulla on ollut omia kortteja harvoin, kun oli firman kortit, esim. amex vihreä, visa premier ja ainakin yksi mc kortti, bensakortteja useita, mm. teboil, taitaa olla nykyään boikoitissa, käytin firman kortteja omiin ostoksiinkin ja ne joka vähennettiin ennakkona palkasta, tai se kuitattiin jotenkin muuten,
Muuten kusetin sinua hieman minulla oli myös työsuhde auto ja asunto nuottaniemessä, ostin itse havan auton seisomaan ex-vaimoni mökin pihalle, pidin ajopäiväkirjaa satunnaisesti, minulla oli kovat tulot ja vielä kovemmat luontaisedut, firman lakimies neuvoi että maksa tuo summa vuokrana firmalle takaisin, ja osa halvin auto takapihalle ruostumaan nimellesi... ja kun verottaja kyselee laita että ajat omat ajot omalla autolla, ja firman työsuhde autollla, ajopäiväkirjaa ei kukaan koskaan kysynyt, enkä maksanut verotusarvoja mistään...
Varmaan tämän tietääkin jokainen pelimies, mutta sinä kun olet pelannut kela sarjassa ja näytät pelaavan edelleenkin... Onhan se yleisin sarja monelle yrittäjälle, tai paremmin heille jotka kutsuvat itseään yrittäjiksi.
- Anonyymi
Tajusiko Pasanen nyt lopultakin munanneensa tuon Senssunsa lopullisesti, vai uskoiko hän tosissaan Senssun olevan olemassa Chiang Maissa elelemässä vaurasta perhe-elämää uimahyppytornin varjossa kellohameessaan? Hiljaista tuli.
- Anonyymi
Hua Hinissa on yksi ihan oikea suomalainen Jorma joka on ihan tolkun mies ja yrittäjä
Fin Cafe & Bakery nimisessä leipomokahvilassa. Onko tuttuja Arskalle ja kävitkö useinkin tuolla kahvittelemassa? https://aijaa.com/g5ewE9- Anonyymi
Toki kerrot milloin tapasit Seurujärven, hän nimittäin kuoli muutama kuukausi sitten, tunsin Jompan, tiedän että hänellä oli kaksi baaria, huahinissä ensin tuo Fin Cafe & bakery, sitten One golf, söin joka joulu jouluaterian tuolla cafe & bakeryn, ainakin kuusi kertaa, firma lopetti kolme vuotta sitten, oli muutaman vuoden tuolla toisella nimellä, baarissa kävin satunnaisesti...
Kuten sanoin hän oli tolkunmies, tuhkattiin joten nyt on poissa.
Olet sairas.
By NumBall 64v. vantaalla kotona vaimon kanssa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki kerrot milloin tapasit Seurujärven, hän nimittäin kuoli muutama kuukausi sitten, tunsin Jompan, tiedän että hänellä oli kaksi baaria, huahinissä ensin tuo Fin Cafe & bakery, sitten One golf, söin joka joulu jouluaterian tuolla cafe & bakeryn, ainakin kuusi kertaa, firma lopetti kolme vuotta sitten, oli muutaman vuoden tuolla toisella nimellä, baarissa kävin satunnaisesti...
Kuten sanoin hän oli tolkunmies, tuhkattiin joten nyt on poissa.
Olet sairas.
By NumBall 64v. vantaalla kotona vaimon kanssaTuossa on muutama kuva, Jormasta... tiedän hänestä oikeastaan kaiken, samoin vaimokkeestaan, he eivät olleet naimissa... olen kummankin hyvä kaveri, ollut jo vuosia.
https://ibb.co/dhhWhhr
https://ibb.co/Xr7xngsz - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa on muutama kuva, Jormasta... tiedän hänestä oikeastaan kaiken, samoin vaimokkeestaan, he eivät olleet naimissa... olen kummankin hyvä kaveri, ollut jo vuosia.
https://ibb.co/Xr7xngszTuossa on vielä muutama kuva kun kaikki oli hyvin, sitten ei ollut enää hyvin, mutta en puhu vainajasta mitään pahaa... koskaan. Tutustuin Jormaan ihan hänen baariuransa alusta, vuonna 2015, hänen vaimoke ja minun vaimoni ovat kotoisin samalta alueelta, mutta vaimoni on ainakin kaksi sukupolvea vanhempi.
https://ibb.co/V01drFP0
https://ibb.co/WWFqR2kF - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa on muutama kuva, Jormasta... tiedän hänestä oikeastaan kaiken, samoin vaimokkeestaan, he eivät olleet naimissa... olen kummankin hyvä kaveri, ollut jo vuosia.
https://ibb.co/Xr7xngszÄläpäs viitsi puhua pahaa kuolleista. Sinä olet ollut joka joulu vain ja ainoastaan tällä palstalla. Et ole koskaan kertonut käyneesi kertaakaan suomiravintoloissa ja yhtäkään kuvaa sinulla ei ole Jormasta ja nuo kuvat ovat hänen tyttöystävänsä Facebookista.
Mihinkäs Jorma kuoli noin nuorena? Terveen ja hoikan näköinen mies. En tuntenut sen kummemmin, pelasin golfia ryhmässä kanssaan joskus.
GolfAri - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläpäs viitsi puhua pahaa kuolleista. Sinä olet ollut joka joulu vain ja ainoastaan tällä palstalla. Et ole koskaan kertonut käyneesi kertaakaan suomiravintoloissa ja yhtäkään kuvaa sinulla ei ole Jormasta ja nuo kuvat ovat hänen tyttöystävänsä Facebookista.
Mihinkäs Jorma kuoli noin nuorena? Terveen ja hoikan näköinen mies. En tuntenut sen kummemmin, pelasin golfia ryhmässä kanssaan joskus.
GolfAriPasanen koettaa toipua Senssun paljastumisen järkytyksestä.
Ensin meni lentomajurin ura ja rikkaudet ja nanan condot, sitten lähti vaimo ja nyt meni ainoa kaveri Senssu. Onneksi jäi sormukset ja kattila. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläpäs viitsi puhua pahaa kuolleista. Sinä olet ollut joka joulu vain ja ainoastaan tällä palstalla. Et ole koskaan kertonut käyneesi kertaakaan suomiravintoloissa ja yhtäkään kuvaa sinulla ei ole Jormasta ja nuo kuvat ovat hänen tyttöystävänsä Facebookista.
GolfAriSurullista hänen kuolemansa, mutta ei siitä sen enempää... Hänen gf tuli viesti että hän on vakavasti sairas, muutama päivä niin jomppa oli poissa, asuin silloin jo suomessa, olin silloin tällöin hänen baarissaan, yleensä syömässä harvemmin juomassa, kaikilla hänen järjestämillä jouluaterioilla, viimeiset vuodet niitä ei enää järjestetty, sitten baarin nimi vaihtui, alamäki alkoi, tiedän myös baarin historian Jomppa ei avannut sitä, vaan osti toimivan baarin... oliko ollut 2017, en muista tarkalleen, sinähän et ole käynyt koskaan ko. baarissa, koska se oli avobaari, jossa oli vain ilmastointi siellä yhdessä huoneessa missä oli karaokea, ja yläkerrassa jossa Jomppa asui,
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2124273
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.202226Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1042161Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341822- 1811594
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut261491Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111283Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2201235- 391192
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331170