Onko täällä muita jotka joutuvat käyttämään koulussa Vaippoja mulla alkoi kastelu 7 vuotiaana ja silloin jouduin käyttämään Vaippa haalaria kun en suostuu pitämään Vaippaa sitten opettaja mietti että pitäisiköhän minun pala takas päiväkotiin mutta se oli aika lähellä että jouduin ja mua kiusataan siitä että käytän Vaippoja mun housuja vedetään alas sitten kerran joku pisti mulle vaan tutin suuhun ja käytän yksi sarvis Vaippoja sitten mulle hankittiin oma apu ope joka vaihtaa mun Vaipat kun on tarve ja mulle tehtiin Vessa jossa oli Vauvvoille tarkoitettu hoitopöytä ja mun kaveri näki kun mulle vaihdettiin puhtaat Vaipat ja se kertoi kaikille sitten kerroin opettajalle No sitä ei kiinnostanut ja sitten menin kertomaan rehtorille ja se sano että kyllä nyt päiväkoti on parempi vaihtoehto ja minä olin samaa mieltä minä käyn tällä hetkellä edelleen päiväkotia täällä on ollut kivempaa kuin koulussa ei kiusaamista ei mitään Onko muilla saman laisia ihmisiä vai olenko ainoa.
Vaipat housussa 9 v
Anonyymi-ap
1
692
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä monetkin käyttää koulussa vaippoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4186081- 855416
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484414- 523961
- 603828
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1863503Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1193244Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky683233Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33056- 432289