Onko täällä muita jotka joutuvat käyttämään koulussa Vaippoja mulla alkoi kastelu 7 vuotiaana ja silloin jouduin käyttämään Vaippa haalaria kun en suostuu pitämään Vaippaa sitten opettaja mietti että pitäisiköhän minun pala takas päiväkotiin mutta se oli aika lähellä että jouduin ja mua kiusataan siitä että käytän Vaippoja mun housuja vedetään alas sitten kerran joku pisti mulle vaan tutin suuhun ja käytän yksi sarvis Vaippoja sitten mulle hankittiin oma apu ope joka vaihtaa mun Vaipat kun on tarve ja mulle tehtiin Vessa jossa oli Vauvvoille tarkoitettu hoitopöytä ja mun kaveri näki kun mulle vaihdettiin puhtaat Vaipat ja se kertoi kaikille sitten kerroin opettajalle No sitä ei kiinnostanut ja sitten menin kertomaan rehtorille ja se sano että kyllä nyt päiväkoti on parempi vaihtoehto ja minä olin samaa mieltä minä käyn tällä hetkellä edelleen päiväkotia täällä on ollut kivempaa kuin koulussa ei kiusaamista ei mitään Onko muilla saman laisia ihmisiä vai olenko ainoa.
Vaipat housussa 9 v
Anonyymi-ap
1
312
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä monetkin käyttää koulussa vaippoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2199314
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266138- 1044996
- 624886
- 863980
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753520- 583467
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592951Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262936- 432731