Vaipat housussa 9 v

Anonyymi-ap

Onko täällä muita jotka joutuvat käyttämään koulussa Vaippoja mulla alkoi kastelu 7 vuotiaana ja silloin jouduin käyttämään Vaippa haalaria kun en suostuu pitämään Vaippaa sitten opettaja mietti että pitäisiköhän minun pala takas päiväkotiin mutta se oli aika lähellä että jouduin ja mua kiusataan siitä että käytän Vaippoja mun housuja vedetään alas sitten kerran joku pisti mulle vaan tutin suuhun ja käytän yksi sarvis Vaippoja sitten mulle hankittiin oma apu ope joka vaihtaa mun Vaipat kun on tarve ja mulle tehtiin Vessa jossa oli Vauvvoille tarkoitettu hoitopöytä ja mun kaveri näki kun mulle vaihdettiin puhtaat Vaipat ja se kertoi kaikille sitten kerroin opettajalle No sitä ei kiinnostanut ja sitten menin kertomaan rehtorille ja se sano että kyllä nyt päiväkoti on parempi vaihtoehto ja minä olin samaa mieltä minä käyn tällä hetkellä edelleen päiväkotia täällä on ollut kivempaa kuin koulussa ei kiusaamista ei mitään Onko muilla saman laisia ihmisiä vai olenko ainoa.

5

1155

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä monetkin käyttää koulussa vaippoja.

• Anonyymi00003

Käytätkö kuravaatteitakin jos menit takas eskariin

• Anonyymi00004

Mä oon 8 ja oon vielä eskarissa koska käytän vaippoja käytiin neuvolassa ja se lääkäri totesi että mun täytyy olla eskarissa kunnes tää loppuu ja nyt oon siellä ja se tuntuu tosi oudolta kun siellä ne aina kattoo onko mulla tullut pissat jos on ne vie mut vessaan ja vaihtaa. Ja kyllä mä käytän vielä kuravaatteita koska siellä on joku sääntö että kaikki käyttää.

• Anonyymi00005

Daamn

• Anonyymi00006

Joo joo,ei ole mahdollista että jotkut aikuiset kuten sinä esität että olet 9v sen huomaa heti.aika sairasta toimintaa aikuiselta.mieti itte 9 vuotiaat on alakoulussa.ja että sulle ois tehty joku oma WC missä on vauvoille tarkoitettu hoitopöytä.todella sairasta! Hanki apua

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      395
      1572
    2. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      86
      1014
    3. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      66
      1006
    4. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      134
      989
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      92
      940
    6. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      711
    7. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      691
    8. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      127
      679
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      649
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      634
    Aihe