Onko täällä muita jotka joutuvat käyttämään koulussa Vaippoja mulla alkoi kastelu 7 vuotiaana ja silloin jouduin käyttämään Vaippa haalaria kun en suostuu pitämään Vaippaa sitten opettaja mietti että pitäisiköhän minun pala takas päiväkotiin mutta se oli aika lähellä että jouduin ja mua kiusataan siitä että käytän Vaippoja mun housuja vedetään alas sitten kerran joku pisti mulle vaan tutin suuhun ja käytän yksi sarvis Vaippoja sitten mulle hankittiin oma apu ope joka vaihtaa mun Vaipat kun on tarve ja mulle tehtiin Vessa jossa oli Vauvvoille tarkoitettu hoitopöytä ja mun kaveri näki kun mulle vaihdettiin puhtaat Vaipat ja se kertoi kaikille sitten kerroin opettajalle No sitä ei kiinnostanut ja sitten menin kertomaan rehtorille ja se sano että kyllä nyt päiväkoti on parempi vaihtoehto ja minä olin samaa mieltä minä käyn tällä hetkellä edelleen päiväkotia täällä on ollut kivempaa kuin koulussa ei kiusaamista ei mitään Onko muilla saman laisia ihmisiä vai olenko ainoa.
Vaipat housussa 9 v
Anonyymi-ap
1
56
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kyllä monetkin käyttää koulussa vaippoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1783741
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262710Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?582554- 1462361
- 672046
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall3151944- 311441
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211403Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi381377Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161275