Onko täällä muita jotka joutuvat käyttämään koulussa Vaippoja mulla alkoi kastelu 7 vuotiaana ja silloin jouduin käyttämään Vaippa haalaria kun en suostuu pitämään Vaippaa sitten opettaja mietti että pitäisiköhän minun pala takas päiväkotiin mutta se oli aika lähellä että jouduin ja mua kiusataan siitä että käytän Vaippoja mun housuja vedetään alas sitten kerran joku pisti mulle vaan tutin suuhun ja käytän yksi sarvis Vaippoja sitten mulle hankittiin oma apu ope joka vaihtaa mun Vaipat kun on tarve ja mulle tehtiin Vessa jossa oli Vauvvoille tarkoitettu hoitopöytä ja mun kaveri näki kun mulle vaihdettiin puhtaat Vaipat ja se kertoi kaikille sitten kerroin opettajalle No sitä ei kiinnostanut ja sitten menin kertomaan rehtorille ja se sano että kyllä nyt päiväkoti on parempi vaihtoehto ja minä olin samaa mieltä minä käyn tällä hetkellä edelleen päiväkotia täällä on ollut kivempaa kuin koulussa ei kiusaamista ei mitään Onko muilla saman laisia ihmisiä vai olenko ainoa.
Vaipat housussa 9 v
Anonyymi-ap
1
544
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä monetkin käyttää koulussa vaippoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4506486Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1763860Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1082506Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251989Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1281382Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751285- 671134
- 631085
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te771039- 441003