Olen 28v yh äiti 10v pojalle, menin yllättäen hänen huoneeseen, hän oli pippeli kädessä ja alastomana. Pahinta tabletissa oli homouteen viittaavaa juttua. Annoin pojalle selkää ja mietin miten hänet saa inhoamaan pippeliään, homoutta ja seksuaalisuutta. Keksin vastauksen palkkasin lapsenvahdiksi yhden 9v pojan joka kiusaa häntä koulussa ja oon sanonut että lyö kengällä pippeliin niin lujaa ja paljon kuin haluat. Jos poikani ei tee mitä pyydät. Ja saat tehdä muutakin . Hän on mm polttanut. Potkinu ja vaikka mitä
Ihanaa ihanaa. Lähden viemään kylmäkäärettä pojalle
Pikkuveitikka kädessä
Anonyymi-ap
5
344
Vastaukset
- Anonyymi
Tieätkö, että kehottaessasi 9-vuotiasta poikaa lyömään kengllä poikaasi yllytät häntä vähintään lievään pahoinpitelyyn. Rikoslain 5. lukun 5 §:n mukaan yllyttäjä tuomitaan smaan rangaistukseen kuin tekijä, ks.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Yllytys
Koska tekijä on alle 15-vuotias, hän kyllä selviää rangaistuksetta, mutta sinä voit saada yllytyksestä saman rangaistuksen, jonka olisit saanut, jos olisit itse lyönyt poikaasi kengällä. - Anonyymi
Poikahan teki vain kotiläksyjä läppärillä.
- Anonyymi
TROLLI 😂
- Anonyymi
pimpelipom...
- Anonyymi
Pillupom
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774632- 1801917
- 1241610
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161091- 351036
- 78943
- 52906
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4848