Taas aurinko nousee

Uusi päivä, uusi mahdollisuus. Hyvää huomenta ☕🐺✨❄️❤️😊

44

302

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvää huomenta🥱👩☕️♥️

• Kiitokset. Hyvää huomenta ja hyvää työpäivää 😊☕️♥️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitokset. Hyvää huomenta ja hyvää työpäivää 😊☕️♥️

Kiitos🥱Hyvää lomaa nautihan☕️♥️👍😊

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos🥱Hyvää lomaa nautihan☕️♥️👍😊

Kiitos. Koitan nauttia ja levätä 😊☕️♥️

• Minäkin juon hyvää kaffetta. Hyvää kahvitaukoa 😊☕️♥️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Minäkin juon hyvää kaffetta. Hyvää kahvitaukoa 😊☕️♥️

Kiitos😊☕️♥️ja mukavaa päivää muutenkin👍🤗

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos😊☕️♥️ja mukavaa päivää muutenkin👍🤗

Samoin sinulle maailman mukavinta päivää 😊☕️♥️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Samoin sinulle maailman mukavinta päivää 😊☕️♥️

Kiitos😊☕️♥️👩🍒

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos😊☕️♥️👩🍒

🤗😊☕️♥️

• Anonyymi

Sulla vaan kaikki päivät näyttävät päättyvän huonosti.

• En nyt ihan ymmärrä mitä tarkoitat? Samalla tavalla päivät päättyy ku alkaakin.
        Yksin alkaa ja yksin päättyy.

• Anonyymi

Sullakin tuntuu nainen päivät matavan samaa rataa räkytys ja maalitus palstaäijän tähän hahmoon päätyen. Voimia unikorni🥱

• Anonyymi

Mihinkäs täältä kani on häippässyt? Eipä ole susikaan peräänkuuluttanut?

• Mulle on sanottu, ettei pidä kerjätä ketään. Ei ole varmaan kiireiltään kerinnyt palstalle. Ihmisillä on paljon elämää muuallakin, paitsi minulla.

• Anonyymi

Heipat sulle 😊. Poikkesimpa kyseleen vointiasi ja kuulumisia. Joko alkaa flunssan selkä taittua?
      Noin ohimennen puheeksi ottaen oletko oppinut tunnistamaan anonyymit kirjoitusasusta päätellen?Mukavaa ajankulua tää palsta-ajatustenvaihto on näin anonyyminäkin.

• Moi vaan. Edelleen tuo flunssa vaivaa, mutta ei yhtä pahana kuin viikko sitten. Kiitos kysymästä.

En mä tunnista anonyymejä kirjoittajia juurikaan. Ei ole ollut mielenkiintoa edes lukea niin paljon, kun tietää, ettei täällä ole minulle osoitettuja kirjoituksia missään. Joskus luulin että on.

• Mitäs itsellesi kuuluu? Onko lomaa tai töitä? 😊

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Moi vaan. Edelleen tuo flunssa vaivaa, mutta ei yhtä pahana kuin viikko sitten. Kiitos kysymästä.

En mä tunnista anonyymejä kirjoittajia juurikaan. Ei ole ollut mielenkiintoa edes lukea niin paljon, kun tietää, ettei täällä ole minulle osoitettuja kirjoituksia missään. Joskus luulin että on.

Hyvää iltaa😊👩🍒♥️

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvää iltaa😊👩🍒♥️

Hyvää iltaa kiitos. Juuri söin ruuan tuossa. Aurinko laskeutuu. 😊 Mitäs sinulle kuuluu? ♥️🌇

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Hyvää iltaa kiitos. Juuri söin ruuan tuossa. Aurinko laskeutuu. 😊 Mitäs sinulle kuuluu? ♥️🌇

Työt juuri lopetin😊👩🍒♥️

• Anonyymi kirjoitti:

Työt juuri lopetin😊👩🍒♥️

Kiva. Oli pitkä työpäivä. Oliko mukavaa? ♥️🌇😊

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiva. Oli pitkä työpäivä. Oliko mukavaa? ♥️🌇😊

Juu oli koulutuspäivä😊huomenna vapaa👩🍒♥️

• Anonyymi kirjoitti:

Juu oli koulutuspäivä😊huomenna vapaa👩🍒♥️

Mielenkiintoinen päivä siis. Onpas kivaa ♥️🌇😊

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mielenkiintoinen päivä siis. Onpas kivaa ♥️🌇😊

Oli todella mielenkiintoinen päivä😊👩🍒♥️ryhmässä

• Anonyymi kirjoitti:

Oli todella mielenkiintoinen päivä😊👩🍒♥️ryhmässä

Sen uskon kyllä. 😊 Kiva kun sulla on nyt mieluinen homma ♥️🌇😊

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sen uskon kyllä. 😊 Kiva kun sulla on nyt mieluinen homma ♥️🌇😊

Niimpä😊Huomenna on vapaa onneksi🥱väsyttää hiukan👩🍒♥️

• Anonyymi kirjoitti:

Niimpä😊Huomenna on vapaa onneksi🥱väsyttää hiukan👩🍒♥️

Nyt voit ottaa rennosti loppupäivän. 😊 Laittaa ruokaa yms ♥️🌇😊

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Nyt voit ottaa rennosti loppupäivän. 😊 Laittaa ruokaa yms ♥️🌇😊

Juu näin ajattelin tehä😊👩🍒♥️

• Anonyymi kirjoitti:

Juu näin ajattelin tehä😊👩🍒♥️

Se hyvä 🤗♥️🌇😊

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Moi vaan. Edelleen tuo flunssa vaivaa, mutta ei yhtä pahana kuin viikko sitten. Kiitos kysymästä.

Kiitti kuulumisesta ja että voit jo hiukka paremmin.
        Sinun langoillehan tässä nimenomaan ollaan tultu, joten sulle myös kirjoitellaan. Saattaa nyt hyvinkin joku pahoittaa mielensä tuosta lausahduksestasi, ettei sulla ole ollut mielenkiintoa edes kaikkea lukeakaan täällä. Kuules tarkkaavaisena kommentaattorina olen pannut merkille, että sinuun on halunnut moni tutustua hyvinkin. Ovat tulleet puheliaina ja fiksuina mutta myös poistuneet. Tämä tuli sanottua tavallaan sivusta katsojana, vaikka täällä usein käväisenkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitti kuulumisesta ja että voit jo hiukka paremmin.
        Sinun langoillehan tässä nimenomaan ollaan tultu, joten sulle myös kirjoitellaan. Saattaa nyt hyvinkin joku pahoittaa mielensä tuosta lausahduksestasi, ettei sulla ole ollut mielenkiintoa edes kaikkea lukeakaan täällä. Kuules tarkkaavaisena kommentaattorina olen pannut merkille, että sinuun on halunnut moni tutustua hyvinkin. Ovat tulleet puheliaina ja fiksuina mutta myös poistuneet. Tämä tuli sanottua tavallaan sivusta katsojana, vaikka täällä usein käväisenkin.

No, siis kyllä mä ymmärrän hyvin, jos mun langoille tullaan turisemaan, mutta tarkoitin, että on aika vaikea tuolla muualla hahmottaa sellaista, mikä mun tulisi huomata, anonyymien aloituksissa, kun on joskus tultu sanomaan ettei kukaan kaipaile jne, enkä saanu itsekään kaipailla. Kyllä se masensi. Ja masentaa sekin jos ensin tullaan puheliaina ja fiksuina kirjottelemaan ja sitten katoaa kuin tuuli saharaan, sanomatta sanaakaan että miksi poistui.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Se hyvä 🤗♥️🌇😊

Nyt pitää levätä🥱👩🍒♥️

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt pitää levätä🥱👩🍒♥️

Lepäile hyvin 🤗♥️ Itsekin ajattelin samaa ♥️🌇😊

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mitäs itsellesi kuuluu? Onko lomaa tai töitä? 😊

Kiitos kysymästä. Kohteliaasti annoin sulle ja 🍒 :lle omaa aikaa.
        Kiitos siis ihan OK. vointi eikä muutoinkaan valittamista. On lomaa ja omia töitä. ☺️

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kysymästä. Kohteliaasti annoin sulle ja 🍒 :lle omaa aikaa.
        Kiitos siis ihan OK. vointi eikä muutoinkaan valittamista. On lomaa ja omia töitä. ☺️

Kiva kun vastasit, ja mukava kuulla että voit hyvin. ☺️

• Jotenkin on myös omanarvontuntokin kadonnut kokonaan. Enkä pysyty ajattelemaan, että minusta vois kukaan ikinä tykätäkään.

• Anonyymi

Heippa hei 👋🏻☺️, täälläpäs olikin minusta eli kanista heh vähän outoon tai ilkeään sävyyn kyselty mihin olen häippässyt ja jotain miten et oo huhuillut. Joo ei tarvi sellaista huhuilua kyllä, tietenkin voi kysellä kuulumisia joskus sieltäkin suunnalta nyt kun merkin tiedät mutta jäin miettimään että laitanko yli päänsä enää mitään kun muutaman viestin jälkeen näköjään jo jotain ihmisiä jotka ei oo tykänneet ilmeisesti mun tulosta.

Onko täällä tapana että uusiin suhtaudutaan nihkeästi vai mistähän tämä johtui. Mielestäni en ole mitään huonoa kirjoittanut enkä loukannut ketään täällä. Siksi ihmetyttää. 🙁🤔 Mutta joo täytyy vähän sulatella miksi täällä nyt minuun niin kiinnitetty huomiota. Ja pahoittelut jos olen sekoittanut jotain kuvioita tai ihmissuhteitasi, ei ole ollut tarkoitus.

🐇

• Anonyymi kirjoitti:

Heippa hei 👋🏻☺️, täälläpäs olikin minusta eli kanista heh vähän outoon tai ilkeään sävyyn kyselty mihin olen häippässyt ja jotain miten et oo huhuillut. Joo ei tarvi sellaista huhuilua kyllä, tietenkin voi kysellä kuulumisia joskus sieltäkin suunnalta nyt kun merkin tiedät mutta jäin miettimään että laitanko yli päänsä enää mitään kun muutaman viestin jälkeen näköjään jo jotain ihmisiä jotka ei oo tykänneet ilmeisesti mun tulosta.

Onko täällä tapana että uusiin suhtaudutaan nihkeästi vai mistähän tämä johtui. Mielestäni en ole mitään huonoa kirjoittanut enkä loukannut ketään täällä. Siksi ihmetyttää. 🙁🤔 Mutta joo täytyy vähän sulatella miksi täällä nyt minuun niin kiinnitetty huomiota. Ja pahoittelut jos olen sekoittanut jotain kuvioita tai ihmissuhteitasi, ei ole ollut tarkoitus.

🐇

Hei. Et sinä minun nähdäkseni ole mitään täällä sotkenut taikka ketään loukannut.
        Enkä tiedä, miksi joku oletti nyt jotain taas. Kyllä mä tiesin, että sä tuut juttelemaan, jos ehdit ja jaksat vaan. Ja olet tervetullut tänne aina. ☺️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Hei. Et sinä minun nähdäkseni ole mitään täällä sotkenut taikka ketään loukannut.
        Enkä tiedä, miksi joku oletti nyt jotain taas. Kyllä mä tiesin, että sä tuut juttelemaan, jos ehdit ja jaksat vaan. Ja olet tervetullut tänne aina. ☺️

Kiitos vaan, töissä on erityisen kiirettä kun moni lomailee just. Mitenkäs sun lomapäivä mennyt? Ehkäpä tänne sit vielä uskaltaa kirjoittaa jotain. 🙈😊 Nyt väsyttää niin että saa kyllä pakottaa itsensä ulos kävelylle mutta mennään sit pakolla. :) Päikkäreitä ei enää voi ottaa tähän aikaan kyllä.

🐇

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos vaan, töissä on erityisen kiirettä kun moni lomailee just. Mitenkäs sun lomapäivä mennyt? Ehkäpä tänne sit vielä uskaltaa kirjoittaa jotain. 🙈😊 Nyt väsyttää niin että saa kyllä pakottaa itsensä ulos kävelylle mutta mennään sit pakolla. :) Päikkäreitä ei enää voi ottaa tähän aikaan kyllä.

🐇

Kiva kun vastasit. 😊 Ok teillä niin päin sitten. Tässä mennyt tosi rauhallisesti tämä päivä. Ihan vaan kotoillen. Vähän siivoillut ja kokkaillut. Kohta ajattelin käydä lenkillä itsekin, että tulee oltua edes vähän ulkona tänään. Joo, on vähän liian myöhä päikkäreitä ajatellen. 😄

• Anonyymi

En ole mikään Justiina tyyppiä a' la kaulin, mutta haluaisin antaa sulle omastani itsetuntoa ja elämänhalua. Eka oppitunnin tehtäväksi sen, ettet vertaile itseäsi muihin. Sä oot riittävä omana Sinuna. Tässäpä alkua. 🌟

• Anonyymi kirjoitti:

En ole mikään Justiina tyyppiä a' la kaulin, mutta haluaisin antaa sulle omastani itsetuntoa ja elämänhalua. Eka oppitunnin tehtäväksi sen, ettet vertaile itseäsi muihin. Sä oot riittävä omana Sinuna. Tässäpä alkua. 🌟

Kiitos. Niin sitä pitäis koittaa olla, vertailematta itseään muihin.

• Anonyymi

Muistutat Nalle Puhin aasia
      🫏

• Joo, varmasti niin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2221
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      261
      1820
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      58
      827
    4. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      798
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      48
      797
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      68
      759
    7. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54
      744
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      737
    9. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      735
    10. IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!

Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss
      Maailman menoa
      177
      713
    Aihe