Miksi ette halua kaivattuanne

Anonyymi-ap

Yksi syy tai tekosyy.

70

798

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Olen epävarma siitä ja siitä mitä se on.

• Anonyymi
      UUSI

Mukuloiden vuoksi

• Anonyymi
        UUSI

Peruna?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Peruna?

Monikossa perunat. -sivumies

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Peruna?

🤣🤣🤣🤣 reps...Kunnon potut

• Anonyymi
      UUSI

Köyhä

• Anonyymi
        UUSI

Hyi saatana

• Anonyymi
      UUSI

Miksi en haluaisi?

• Anonyymi
      UUSI

Haluisin kyllä.

• Anonyymi
      UUSI

Naimisissa ja lapsia

• Anonyymi
        UUSI

Pian helpottaa se painajainen 💪
        - ihan sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pian helpottaa se painajainen 💪
        - ihan sivusta

Mies jo lenkkeilee ja nainen käy kampaajalla?

• Anonyymi
      UUSI

Ikäero

• Anonyymi
        UUSI

Nössö!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nössö!

Ei ollut minulta mieheltä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut minulta mieheltä.

Ei ollutkaan kun minulta naiselta.

• Anonyymi
        UUSI

Mutta ei ollut minulta naiselta :-D

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ei ollut minulta naiselta :-D

Eikä minulta naiselta :)

• Anonyymi
      UUSI

Jakari

• Anonyymi
        UUSI

Eli ei mitään tietoa mistään muusta ku että sanoi sulle, älä soita mulle minä soitan sulle? Mutta hän ei koskaan soittanut. Huom- en kirjoita kirjaimellisista tilanteista, kunhan hymähtelen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli ei mitään tietoa mistään muusta ku että sanoi sulle, älä soita mulle minä soitan sulle? Mutta hän ei koskaan soittanut. Huom- en kirjoita kirjaimellisista tilanteista, kunhan hymähtelen

Ei kun on yks 5kymppinen lihava nainen, joka jakaa kaikille.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Likimain 40kymppinen se useammalle jakanut 😊. Kun ei kerro niin asiat on hyvin, onko tuttu motto?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No hyvä kun gubbe täsmensit- oli tärkeä tieto

• Anonyymi
      UUSI

Liian toisilleen täydellinen pari

• Anonyymi
      UUSI

Aistin hänestä naisesta ja käytöksestään, etten riitä hänelle.

• Anonyymi
        UUSI

Höpö höpö!

• Anonyymi
        UUSI

Pedari jutut

• Anonyymi
      UUSI

Varattu perheelinen (en halua rikkoa sitä)❤️
      Oma sairaus on kuin aikapommi.❤️

• Anonyymi
        UUSI

Millainen sairaus?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen sairaus?

Masennus vai bipo

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Masennus vai bipo

Mikset vastaile hiljaa mielessäsi välillä näihin omiin kysymyksiin mitä tyrkytät faktana näiden palstaäijän sepitelmien kautta? Asiantuntijuutta löytyy selvästi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen sairaus?

Ja sinuakin heti kiinnosti mistä sairaudesta palstamies pulisee, jos voisit käyttää vaikka akilleenkantapäänä tms

• Anonyymi
      UUSI

Haluanpas 🙃 jos hän on vaan vapaa.

• Anonyymi
      UUSI

Varattuja

• UUSI

Ei voi haluta toisen omaa, eikä sellaista joka ei halua.

• Anonyymi
      UUSI

Olen aina ollut tunteiden puolella, aina! Minusta tunteet varsinkin ihastuksen tai rakkauden tunteet ovat erittäin luonnollinen asia ja en ole koskaan yrittänyt niitä tukahduttaa tai kieltää. Miksi kieltää itseltään kaikkein ihanin ja positiivisin tunne, ihmisen elämä muutenkin voi olla ajoittain enemmän tai vähemmän karua ja tunteet tuovat pehmeyttä siihen "arjen elämää elettäessä" Monet Ihmiset "antavat" itselleen mielummin luvan kokea negatiivisia, pelon ja itselleen ei palvelevia tunteita, kuin se että antaisivat itsensä mahdollisuuden kokea se tunne itsessään ja myös konkreettisesti, jos se on niin mahdollista ilman oikeita ja mahdottomia esteitä.

On minullakin tilanne ettei hän ole koskaan ollut kiinnostunut minusta ja hän on ollut lisäksi (aina)varattu joten, siksi.

• Anonyymi
      UUSI

Hän on minun opettaja. Totta kai olemme aikuisia. Ymmärtääkseni opiskelijan ja opettajan väliset suhteet ovat kiellettyjä.

• Anonyymi
      UUSI

Haluan, ei mitää syitä tai tekosyitä ettenkö haluaisi. Ei edes ikäero.

• Anonyymi
        UUSI

👍😘👍

• Anonyymi
      UUSI

Neljä syytä löydän heti kun mietin.

• Anonyymi
        UUSI

Kerro vain.

• Anonyymi
        UUSI

No kerro?

• Anonyymi
        UUSI

Joo sama

• Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

Uppoo kyllä tommoset punk äänet tähän naiseen. Kiitos!

• Anonyymi
      UUSI

No ehkä siksi kun hän ei halua minua. Se on aika ratkaiseva syy.

• Anonyymi
      UUSI

En kaipaa häntä. Totesin joskus erään oohdalla että liian raskasta ja vaikuttaa negatiivisesti kaikkeen, ja joudun valitsemaan liikaa mitä saan ja, haluan. Ei minun ole väliä onko toinen rikas vai köyhä, vaan mitä saan itsestäni, mitä tulee eteen ja mitä viedään. ja jos suhde vaikuttaa negatiivisesti kaikkeen muuhun, on se hyvä lopettaa. ja koko ajan on inhottavaa megaa kismaa. Vähän samat jutut miksi olen jättänyt muutkin exät. Ei vaan sovita yhteen. Elämät ei sovi, eikä se mitä ja miten tahdotaan. ja mitä muut ottavat suhteen sivusta niin sanotusti. En halua antaa edes omalle sivulle, minusta se syöminen ja muu on vastenmielistä ja etovaa. En kuulu siihen lahkotyyliseen toimintaan. ja olen pyytänyt lopettamaan minulle tulee ällö olo koko touhusta.

• Anonyymi
      UUSI

Syitä on monta, mutta mä tykkään niin paljon, että haluaisin unohtaa ne kaikki. Ja kaikki muut syyt on helppo unohtaa paitsi epävarmuus siitä, mitä hän tuntee. Niin kauan kuin olen epävarma siitä, mitä hän tuntee, voin piiloutua tämän tekosyyn taakse.

• Anonyymi
        UUSI

Mä oon unohtanut aikoja sitten kaikki esteet, mitä aluksi keksin. Jäljelle jäi myös toi epävarmuus ja nyt ei pysty silleen muina naisina enää tutustumaan kaanon 😁
        Kai mä jotain keksin, kun on nyt vähän villi olo 😉

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon unohtanut aikoja sitten kaikki esteet, mitä aluksi keksin. Jäljelle jäi myös toi epävarmuus ja nyt ei pysty silleen muina naisina enää tutustumaan kaanon 😁
        Kai mä jotain keksin, kun on nyt vähän villi olo 😉

Eli tämä nainen jota esität tällä kertaa ei ole muuttanut mieltään vieläkään. Koita jaksella ja odotella villiä menoa👍

• Anonyymi
      UUSI

Ei enää tykkää minusta, jos on ikinä tykännyt. Kehonkieli ei valehtele. Kääntää nykyään minulle selkänsä, katsoo toiseen suuntaan, jalkaterät osoittavat poispäin minusta. Ei juuri hymyile, kun nähdään. Katsekontaktit ovat vähentyneet. Vaikuttaa tympääntyneeltä, on etäisen oloinen. Taidan vtuttaa häntä.
      Ja keksi niin naurettavan tekosyyn, miksi on parempi, etten viestittele hänelle. No ymmärrän sen kyllä, ei hän minulle hennoisi sanoa suoraan ja tylysti, että jätä jo rauhaan.
      Enkä ole millään muotoa hänen ihannenainen. Ulkonäöstä miinuspisteitä, ja henkinen puolikin erittäin heikonlainen. Ja jos tuntisi minut paremmin, niin varmaan säälisi minua ja huokaisi helpotuksesta, ettei onneksi tuollaista tartte kattella.

• Anonyymi
        UUSI

” Enkä ole millään muotoa hänen ihannenainen. Ulkonäöstä miinuspisteitä, ja henkinen puolikin erittäin heikonlainen” Ootkohan sä palstasetä nyt hieman liian värikäs tai ikäänku luettelomainen taas? Miten ne naisten jalkaterät- osoittaako sinun suuntaan alkuunkaan? Huutonaurut tästä kommentista.

• Anonyymi
      UUSI

Koska se paska sanoo musta vääristeltyä totuutta ja epäili vaikka mistä. Kerto paljon sen omasta mielentilasta.

• Anonyymi
      UUSI

Haluan, mutta epäilen ettei hän halua minua. Ollaan siis vain työtoverit ei muuta.

• Anonyymi
        UUSI

Puhuttiin tänään lounaalla?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Puhuttiin tänään lounaalla?

Ei osu tänne.

• Anonyymi
        UUSI

Miksi ei haluaisi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ei haluaisi?

En osaa sitä tarkoin eritellä, tullut vain sellainen fiilis. Aiemmin jotenkin koin, että välillämme on jotain enemmän, tunsin sellaista lämpöä hänen lähellään ja silloin hän lähestyi minua ja katsoi minua.

Nyt jotenkin tullut sellainen olo ettei hän välitä. Jutellaan kyllä edelleen toisinaan, mutta se jokin puuttuu, eikä hän oikein edes katso minua. Ehkä hän on kyllästynyt minuun tai sitten itse olen vain alkanut luopumaan ajatuksesta että tästä tulisi mitään.

• Anonyymi
      UUSI

Ei mitään. Mutta olen liian ujo ja tuppisuu. En uskalla puhua mitään helposti eikä olla tekemisissä. Elämämme eivät kohtaa toisiaan. Mieheltä naiselle.

• Anonyymi
      UUSI

Liian himoittava ja jäisin koukkuun. Vielä enemmän.

• Anonyymi
        UUSI

Haluaisin olla juuri tuollainen 😜 *sivusta

• Anonyymi
      UUSI

Epävakaa; ennakoimaton; pitää tärkeät tiedot itsellään; pakenee omia heikkouksia muiden syyttelyyn; ei rakasta ketään; haluaa itselleen monta kumppania.

Ei tuollaisista ominaisuuksista ehdi parantua yhden elämän aikana.

• Anonyymi
      UUSI

Hän on nykyään ns. paremmissa piireissä, joten olisin outsider. Toki minä häntä kannustin ☺️

• Anonyymi
        UUSI

Sä olet kehittänyt noi piirit omassa päässä. Mä en ajatellut ikinä noin. Mun on ollut vain pakko mennä töihin silloin kun ne mun vuorot on!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sä olet kehittänyt noi piirit omassa päässä. Mä en ajatellut ikinä noin. Mun on ollut vain pakko mennä töihin silloin kun ne mun vuorot on!

En voi tietää, kuka sinä olet etkä sinä tiedä minua. 😉 Kaipaamani henkilö menee vauhdikkaasti eteenpäin ympyröissä, jotka sopivat hänelle.

• Anonyymi
      UUSI

Monestakin syystä. Ehkä kaikkein suurin syy on tällä hetkellä, että olen kyllästynyt.
      Olen alkanut ajatella, että tarvitsen vähän toisenlaista piristystä nyt.

• Anonyymi
      UUSI

eri maailmoista. ei siitä mitään tulisi.

• Anonyymi
      UUSI

Miksi utelet. Tottakai me haluamme toisiamme. Aina ei saa mitä haluaa.

• Anonyymi
      UUSI

En ymmärrä sori. Olen ollut tässä jaksamisen äärirajoilla. En jaksa pinnistellä nyt mitään sanaleikkejä.

• Anonyymi
        UUSI

Ei sun tarvi, ole vierellä, sitäkään.....

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2221
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      261
      1820
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      58
      827
    4. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      798
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      48
      797
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      68
      759
    7. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54
      744
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      737
    9. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      735
    10. IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!

Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss
      Maailman menoa
      177
      713
    Aihe