Miksi ette halua kaivattuanne

Anonyymi-ap

Yksi syy tai tekosyy.

88

1400

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen epävarma siitä ja siitä mitä se on.

• Anonyymi

Siis täh,mikä on mitä?

• Anonyymi

Mukuloiden vuoksi

• Anonyymi

Peruna?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peruna?

Monikossa perunat. -sivumies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peruna?

🤣🤣🤣🤣 reps...Kunnon potut

• Anonyymi

Köyhä

• Anonyymi

Hyi saatana

• Anonyymi

Miksi en haluaisi?

• Anonyymi

Haluisin kyllä.

• Anonyymi

Naimisissa ja lapsia

• Anonyymi

Pian helpottaa se painajainen 💪
        - ihan sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pian helpottaa se painajainen 💪
        - ihan sivusta

Mies jo lenkkeilee ja nainen käy kampaajalla?

• Anonyymi

Ikäero

• Anonyymi

Nössö!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nössö!

Ei ollut minulta mieheltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut minulta mieheltä.

Ei ollutkaan kun minulta naiselta.

• Anonyymi

Mutta ei ollut minulta naiselta :-D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ei ollut minulta naiselta :-D

Eikä minulta naiselta :)

• Anonyymi

Tuo on itsellenikin ollut ongelma.

• Anonyymi

Ja näytät varmaan hlvetin hyvältä?

• Anonyymi

Jakari

• Anonyymi

Eli ei mitään tietoa mistään muusta ku että sanoi sulle, älä soita mulle minä soitan sulle? Mutta hän ei koskaan soittanut. Huom- en kirjoita kirjaimellisista tilanteista, kunhan hymähtelen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli ei mitään tietoa mistään muusta ku että sanoi sulle, älä soita mulle minä soitan sulle? Mutta hän ei koskaan soittanut. Huom- en kirjoita kirjaimellisista tilanteista, kunhan hymähtelen

Ei kun on yks 5kymppinen lihava nainen, joka jakaa kaikille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Likimain 40kymppinen se useammalle jakanut 😊. Kun ei kerro niin asiat on hyvin, onko tuttu motto?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No hyvä kun gubbe täsmensit- oli tärkeä tieto

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ammunta ja näytteleminen.

• Anonyymi

Liian toisilleen täydellinen pari

• Anonyymi

Aistin hänestä naisesta ja käytöksestään, etten riitä hänelle.

• Anonyymi

Höpö höpö!

• Anonyymi

Pedari jutut

• Anonyymi

Varattu perheelinen (en halua rikkoa sitä)❤️
      Oma sairaus on kuin aikapommi.❤️

• Anonyymi

Millainen sairaus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen sairaus?

Masennus vai bipo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Masennus vai bipo

Mikset vastaile hiljaa mielessäsi välillä näihin omiin kysymyksiin mitä tyrkytät faktana näiden palstaäijän sepitelmien kautta? Asiantuntijuutta löytyy selvästi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen sairaus?

Ja sinuakin heti kiinnosti mistä sairaudesta palstamies pulisee, jos voisit käyttää vaikka akilleenkantapäänä tms

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen sairaus?

Fyysinen sairaus.

• Anonyymi

Haluanpas 🙃 jos hän on vaan vapaa.

• Anonyymi

Varattuja

• Ei voi haluta toisen omaa, eikä sellaista joka ei halua.

• Anonyymi

Olen aina ollut tunteiden puolella, aina! Minusta tunteet varsinkin ihastuksen tai rakkauden tunteet ovat erittäin luonnollinen asia ja en ole koskaan yrittänyt niitä tukahduttaa tai kieltää. Miksi kieltää itseltään kaikkein ihanin ja positiivisin tunne, ihmisen elämä muutenkin voi olla ajoittain enemmän tai vähemmän karua ja tunteet tuovat pehmeyttä siihen "arjen elämää elettäessä" Monet Ihmiset "antavat" itselleen mielummin luvan kokea negatiivisia, pelon ja itselleen ei palvelevia tunteita, kuin se että antaisivat itsensä mahdollisuuden kokea se tunne itsessään ja myös konkreettisesti, jos se on niin mahdollista ilman oikeita ja mahdottomia esteitä.

On minullakin tilanne ettei hän ole koskaan ollut kiinnostunut minusta ja hän on ollut lisäksi (aina)varattu joten, siksi.

• Anonyymi

Hän on minun opettaja. Totta kai olemme aikuisia. Ymmärtääkseni opiskelijan ja opettajan väliset suhteet ovat kiellettyjä.

• Anonyymi

Haluan, ei mitää syitä tai tekosyitä ettenkö haluaisi. Ei edes ikäero.

• Anonyymi

👍😘👍

• Anonyymi

Neljä syytä löydän heti kun mietin.

• Anonyymi

Kerro vain.

• Anonyymi

No kerro?

• Anonyymi

Joo sama

• Anonyymi
      • Anonyymi

Uppoo kyllä tommoset punk äänet tähän naiseen. Kiitos!

• Anonyymi

No ehkä siksi kun hän ei halua minua. Se on aika ratkaiseva syy.

• Anonyymi

En kaipaa häntä. Totesin joskus erään oohdalla että liian raskasta ja vaikuttaa negatiivisesti kaikkeen, ja joudun valitsemaan liikaa mitä saan ja, haluan. Ei minun ole väliä onko toinen rikas vai köyhä, vaan mitä saan itsestäni, mitä tulee eteen ja mitä viedään. ja jos suhde vaikuttaa negatiivisesti kaikkeen muuhun, on se hyvä lopettaa. ja koko ajan on inhottavaa megaa kismaa. Vähän samat jutut miksi olen jättänyt muutkin exät. Ei vaan sovita yhteen. Elämät ei sovi, eikä se mitä ja miten tahdotaan. ja mitä muut ottavat suhteen sivusta niin sanotusti. En halua antaa edes omalle sivulle, minusta se syöminen ja muu on vastenmielistä ja etovaa. En kuulu siihen lahkotyyliseen toimintaan. ja olen pyytänyt lopettamaan minulle tulee ällö olo koko touhusta.

• Anonyymi

Syitä on monta, mutta mä tykkään niin paljon, että haluaisin unohtaa ne kaikki. Ja kaikki muut syyt on helppo unohtaa paitsi epävarmuus siitä, mitä hän tuntee. Niin kauan kuin olen epävarma siitä, mitä hän tuntee, voin piiloutua tämän tekosyyn taakse.

• Anonyymi

Mä oon unohtanut aikoja sitten kaikki esteet, mitä aluksi keksin. Jäljelle jäi myös toi epävarmuus ja nyt ei pysty silleen muina naisina enää tutustumaan kaanon 😁
        Kai mä jotain keksin, kun on nyt vähän villi olo 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon unohtanut aikoja sitten kaikki esteet, mitä aluksi keksin. Jäljelle jäi myös toi epävarmuus ja nyt ei pysty silleen muina naisina enää tutustumaan kaanon 😁
        Kai mä jotain keksin, kun on nyt vähän villi olo 😉

Eli tämä nainen jota esität tällä kertaa ei ole muuttanut mieltään vieläkään. Koita jaksella ja odotella villiä menoa👍

• Anonyymi

Ei enää tykkää minusta, jos on ikinä tykännyt. Kehonkieli ei valehtele. Kääntää nykyään minulle selkänsä, katsoo toiseen suuntaan, jalkaterät osoittavat poispäin minusta. Ei juuri hymyile, kun nähdään. Katsekontaktit ovat vähentyneet. Vaikuttaa tympääntyneeltä, on etäisen oloinen. Taidan vtuttaa häntä.
      Ja keksi niin naurettavan tekosyyn, miksi on parempi, etten viestittele hänelle. No ymmärrän sen kyllä, ei hän minulle hennoisi sanoa suoraan ja tylysti, että jätä jo rauhaan.
      Enkä ole millään muotoa hänen ihannenainen. Ulkonäöstä miinuspisteitä, ja henkinen puolikin erittäin heikonlainen. Ja jos tuntisi minut paremmin, niin varmaan säälisi minua ja huokaisi helpotuksesta, ettei onneksi tuollaista tartte kattella.

• Anonyymi

” Enkä ole millään muotoa hänen ihannenainen. Ulkonäöstä miinuspisteitä, ja henkinen puolikin erittäin heikonlainen” Ootkohan sä palstasetä nyt hieman liian värikäs tai ikäänku luettelomainen taas? Miten ne naisten jalkaterät- osoittaako sinun suuntaan alkuunkaan? Huutonaurut tästä kommentista.

• Anonyymi

Koska se paska sanoo musta vääristeltyä totuutta ja epäili vaikka mistä. Kerto paljon sen omasta mielentilasta.

• Anonyymi

Haluan, mutta epäilen ettei hän halua minua. Ollaan siis vain työtoverit ei muuta.

• Anonyymi

Puhuttiin tänään lounaalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhuttiin tänään lounaalla?

Ei osu tänne.

• Anonyymi

Miksi ei haluaisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ei haluaisi?

En osaa sitä tarkoin eritellä, tullut vain sellainen fiilis. Aiemmin jotenkin koin, että välillämme on jotain enemmän, tunsin sellaista lämpöä hänen lähellään ja silloin hän lähestyi minua ja katsoi minua.

Nyt jotenkin tullut sellainen olo ettei hän välitä. Jutellaan kyllä edelleen toisinaan, mutta se jokin puuttuu, eikä hän oikein edes katso minua. Ehkä hän on kyllästynyt minuun tai sitten itse olen vain alkanut luopumaan ajatuksesta että tästä tulisi mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En osaa sitä tarkoin eritellä, tullut vain sellainen fiilis. Aiemmin jotenkin koin, että välillämme on jotain enemmän, tunsin sellaista lämpöä hänen lähellään ja silloin hän lähestyi minua ja katsoi minua.

Nyt jotenkin tullut sellainen olo ettei hän välitä. Jutellaan kyllä edelleen toisinaan, mutta se jokin puuttuu, eikä hän oikein edes katso minua. Ehkä hän on kyllästynyt minuun tai sitten itse olen vain alkanut luopumaan ajatuksesta että tästä tulisi mitään.

Mä ainakin yritän käyttäytyä asiallisesti ja neutraalisti, koska tilanne on haastava. Ekä halua aiheuttaa ongelmia hänelle. Tää on kuitenkin aika raskasta itselleni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunsin pelkkää kylmyyttä lähelläsi.

• Anonyymi

Ei mitään. Mutta olen liian ujo ja tuppisuu. En uskalla puhua mitään helposti eikä olla tekemisissä. Elämämme eivät kohtaa toisiaan. Mieheltä naiselle.

• Anonyymi

Liian himoittava ja jäisin koukkuun. Vielä enemmän.

• Anonyymi

Haluaisin olla juuri tuollainen 😜 *sivusta

• Anonyymi

Epävakaa; ennakoimaton; pitää tärkeät tiedot itsellään; pakenee omia heikkouksia muiden syyttelyyn; ei rakasta ketään; haluaa itselleen monta kumppania.

Ei tuollaisista ominaisuuksista ehdi parantua yhden elämän aikana.

• Anonyymi

Meillä sama kaivattu. Viimeksi kun kohtasimme, koin että hän oli välinpitämätön ja kylmä.

• Anonyymi

Hän on nykyään ns. paremmissa piireissä, joten olisin outsider. Toki minä häntä kannustin ☺️

• Anonyymi

Sä olet kehittänyt noi piirit omassa päässä. Mä en ajatellut ikinä noin. Mun on ollut vain pakko mennä töihin silloin kun ne mun vuorot on!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä olet kehittänyt noi piirit omassa päässä. Mä en ajatellut ikinä noin. Mun on ollut vain pakko mennä töihin silloin kun ne mun vuorot on!

En voi tietää, kuka sinä olet etkä sinä tiedä minua. 😉 Kaipaamani henkilö menee vauhdikkaasti eteenpäin ympyröissä, jotka sopivat hänelle.

• Anonyymi

Monestakin syystä. Ehkä kaikkein suurin syy on tällä hetkellä, että olen kyllästynyt.
      Olen alkanut ajatella, että tarvitsen vähän toisenlaista piristystä nyt.

• Anonyymi

eri maailmoista. ei siitä mitään tulisi.

• Anonyymi

Oletko joku deeku? Joo ehkä siinä tapauksessa ei tule mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko joku deeku? Joo ehkä siinä tapauksessa ei tule mitään.

Känniketju ei multa. Lähden nyt ajamaan.

• Anonyymi

Miksi utelet. Tottakai me haluamme toisiamme. Aina ei saa mitä haluaa.

• Anonyymi

En ymmärrä sori. Olen ollut tässä jaksamisen äärirajoilla. En jaksa pinnistellä nyt mitään sanaleikkejä.

• Anonyymi

Ei sun tarvi, ole vierellä, sitäkään.....

• Anonyymi

Ei osata puhua.

• Anonyymi

toksista

• Anonyymi

Hän on epäsosiaalinen, luultavasti erakkoluonne.

• Anonyymi

En oo, kaipaan ihmisiä vaikka en aina osaisi olla ns. oikeen mutta en mä yksin halua olla, niinkuin moni tuntuu kuvittelevan 😥😥

• Anonyymi

Tunnetta ei enää ole ne loppui hyvä niin.

• Anonyymi

Koska hän ei pidä yhteyttä.

• Anonyymi

Esteitä on enemmän kuin riittävästi.

Lisäksi, silloin kun vielä näimme, kaikki oli jotenkin pelottavaa, huomasin olevani melkein paniikissa jos hän oli lähellä. Mietin, ettei se voi olla oikein, että kai sen pitäisi tuntua hyvältä, positiiviselta, jos ihastus on vieressä. Että ehkä minussa tai yhteensopivuudesta on jotain pahasti pielessä.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IS - Tapani Kansa kuoli leikkauspöydälle!

Puoliso kertoo Tapani Kansan viimeisistä hetkistä – kuoli leikkauspöydälle – Hänelle tuli kovia kipuja alavatsaan. Yhtä
      Maailman menoa
      471
      7164
    2. Keksitkö mies

mistä biisistä tulee sä ja mä mieleen?
      Ikävä
      108
      1268
    3. Suomessa miesten työttömyys on korkeinta koko EU:ssa. Hienoa Orpo-Purra

Työttömyys lisääntyi helmikuussa – Suomen miesten tilanne synkin EU:ssa Tilastokeskuksen mukaan työttömiä 15–74-vuotiai
      Maailman menoa
      154
      1147
    4. Ihanaa aurinkoista

Huomenta päivää tiistaina. 🌞☺️ Kesän kukkasia odotellessa 💛🌱
      Ikävä
      335
      1112
    5. 40% kansasta pitää Yleä selkeästi vasemmistolaisena

Vähän kylmä suihku epäilijöille. "Yle Uutiset sijoitettiin kyselyssä suurista medioista selvästi eniten vasemmistolaise
      Maailman menoa
      203
      1105
    6. Hokki on konkurssissa!

Aivan uskomattoman hienosti on lähtenyt rahoituskierros käyntiin! ❤️ https://hokki.fi/ajankohtaista/hokki-kainuu-oy-hak
      Kajaani
      39
      921
    7. Olet kaikella todennäköisyydellä

Ainut ihminen tällä pallolla, josta menen täysin hämilleni ja tuntuu että ÄO laskee samantien neandertalin tasolle. Kaik
      Ikävä
      39
      885
    8. Kyllä on paha mieli

Olen niin luottavainen kaikesta huolimatta ollut sinuun. Luottanut että välität ihan oikeasti etkä halua minua satuttaa.
      Ikävä
      25
      823
    9. Mitä jos vietettäis

Vuorokausi yhdessä? Mitenhän se menisi?
      Ikävä
      74
      814
    10. Vasuri ehdokas pilaa koko puolamgan.

On siinä vasureilla Kova riita pukari ehdokkaana vaaleissa. Jos "pääsisi" ei yhtään kokousta ettei tule valituksia. Eikö
      Puolanka
      52
      807
    Aihe