Yksi syy tai tekosyy.
Miksi ette halua kaivattuanne
70
798
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Olen epävarma siitä ja siitä mitä se on.
- AnonyymiUUSI
Mukuloiden vuoksi
- AnonyymiUUSI
Peruna?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Peruna?
Monikossa perunat. -sivumies
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Peruna?
🤣🤣🤣🤣 reps...Kunnon potut
- AnonyymiUUSI
Köyhä
- AnonyymiUUSI
Hyi saatana
- AnonyymiUUSI
Miksi en haluaisi?
- AnonyymiUUSI
Haluisin kyllä.
- AnonyymiUUSI
Naimisissa ja lapsia
- AnonyymiUUSI
Pian helpottaa se painajainen 💪
- ihan sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pian helpottaa se painajainen 💪
- ihan sivustaMies jo lenkkeilee ja nainen käy kampaajalla?
- AnonyymiUUSI
Ikäero
- AnonyymiUUSI
Nössö!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nössö!
Ei ollut minulta mieheltä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut minulta mieheltä.
Ei ollutkaan kun minulta naiselta.
- AnonyymiUUSI
Mutta ei ollut minulta naiselta :-D
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei ollut minulta naiselta :-D
Eikä minulta naiselta :)
- AnonyymiUUSI
Jakari
- AnonyymiUUSI
Eli ei mitään tietoa mistään muusta ku että sanoi sulle, älä soita mulle minä soitan sulle? Mutta hän ei koskaan soittanut. Huom- en kirjoita kirjaimellisista tilanteista, kunhan hymähtelen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli ei mitään tietoa mistään muusta ku että sanoi sulle, älä soita mulle minä soitan sulle? Mutta hän ei koskaan soittanut. Huom- en kirjoita kirjaimellisista tilanteista, kunhan hymähtelen
Ei kun on yks 5kymppinen lihava nainen, joka jakaa kaikille.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Likimain 40kymppinen se useammalle jakanut 😊. Kun ei kerro niin asiat on hyvin, onko tuttu motto?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä kun gubbe täsmensit- oli tärkeä tieto
- AnonyymiUUSI
Liian toisilleen täydellinen pari
- AnonyymiUUSI
Aistin hänestä naisesta ja käytöksestään, etten riitä hänelle.
- AnonyymiUUSI
Höpö höpö!
- AnonyymiUUSI
Pedari jutut
- AnonyymiUUSI
Varattu perheelinen (en halua rikkoa sitä)❤️
Oma sairaus on kuin aikapommi.❤️- AnonyymiUUSI
Millainen sairaus?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Millainen sairaus?
Masennus vai bipo
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Masennus vai bipo
Mikset vastaile hiljaa mielessäsi välillä näihin omiin kysymyksiin mitä tyrkytät faktana näiden palstaäijän sepitelmien kautta? Asiantuntijuutta löytyy selvästi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Millainen sairaus?
Ja sinuakin heti kiinnosti mistä sairaudesta palstamies pulisee, jos voisit käyttää vaikka akilleenkantapäänä tms
- AnonyymiUUSI
Haluanpas 🙃 jos hän on vaan vapaa.
- AnonyymiUUSI
Varattuja
Ei voi haluta toisen omaa, eikä sellaista joka ei halua.
- AnonyymiUUSI
Olen aina ollut tunteiden puolella, aina! Minusta tunteet varsinkin ihastuksen tai rakkauden tunteet ovat erittäin luonnollinen asia ja en ole koskaan yrittänyt niitä tukahduttaa tai kieltää. Miksi kieltää itseltään kaikkein ihanin ja positiivisin tunne, ihmisen elämä muutenkin voi olla ajoittain enemmän tai vähemmän karua ja tunteet tuovat pehmeyttä siihen "arjen elämää elettäessä" Monet Ihmiset "antavat" itselleen mielummin luvan kokea negatiivisia, pelon ja itselleen ei palvelevia tunteita, kuin se että antaisivat itsensä mahdollisuuden kokea se tunne itsessään ja myös konkreettisesti, jos se on niin mahdollista ilman oikeita ja mahdottomia esteitä.
On minullakin tilanne ettei hän ole koskaan ollut kiinnostunut minusta ja hän on ollut lisäksi (aina)varattu joten, siksi. - AnonyymiUUSI
Hän on minun opettaja. Totta kai olemme aikuisia. Ymmärtääkseni opiskelijan ja opettajan väliset suhteet ovat kiellettyjä.
- AnonyymiUUSI
Haluan, ei mitää syitä tai tekosyitä ettenkö haluaisi. Ei edes ikäero.
- AnonyymiUUSI
👍😘👍
- AnonyymiUUSI
Neljä syytä löydän heti kun mietin.
- AnonyymiUUSI
Kerro vain.
- AnonyymiUUSI
No kerro?
- AnonyymiUUSI
Joo sama
- AnonyymiUUSI
Hyvä syy on kaipaus nähdä se kaunis hymy ja ja saada suudella päästä varpaisiin se kaunis nainen, jolla on kaunis sydän ja ymmärtävä luonne.
https://www.youtube.com/watch?v=NM6NW4ADP6g- AnonyymiUUSI
Uppoo kyllä tommoset punk äänet tähän naiseen. Kiitos!
- AnonyymiUUSI
No ehkä siksi kun hän ei halua minua. Se on aika ratkaiseva syy.
- AnonyymiUUSI
En kaipaa häntä. Totesin joskus erään oohdalla että liian raskasta ja vaikuttaa negatiivisesti kaikkeen, ja joudun valitsemaan liikaa mitä saan ja, haluan. Ei minun ole väliä onko toinen rikas vai köyhä, vaan mitä saan itsestäni, mitä tulee eteen ja mitä viedään. ja jos suhde vaikuttaa negatiivisesti kaikkeen muuhun, on se hyvä lopettaa. ja koko ajan on inhottavaa megaa kismaa. Vähän samat jutut miksi olen jättänyt muutkin exät. Ei vaan sovita yhteen. Elämät ei sovi, eikä se mitä ja miten tahdotaan. ja mitä muut ottavat suhteen sivusta niin sanotusti. En halua antaa edes omalle sivulle, minusta se syöminen ja muu on vastenmielistä ja etovaa. En kuulu siihen lahkotyyliseen toimintaan. ja olen pyytänyt lopettamaan minulle tulee ällö olo koko touhusta.
- AnonyymiUUSI
Syitä on monta, mutta mä tykkään niin paljon, että haluaisin unohtaa ne kaikki. Ja kaikki muut syyt on helppo unohtaa paitsi epävarmuus siitä, mitä hän tuntee. Niin kauan kuin olen epävarma siitä, mitä hän tuntee, voin piiloutua tämän tekosyyn taakse.
- AnonyymiUUSI
Mä oon unohtanut aikoja sitten kaikki esteet, mitä aluksi keksin. Jäljelle jäi myös toi epävarmuus ja nyt ei pysty silleen muina naisina enää tutustumaan kaanon 😁
Kai mä jotain keksin, kun on nyt vähän villi olo 😉 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon unohtanut aikoja sitten kaikki esteet, mitä aluksi keksin. Jäljelle jäi myös toi epävarmuus ja nyt ei pysty silleen muina naisina enää tutustumaan kaanon 😁
Kai mä jotain keksin, kun on nyt vähän villi olo 😉Eli tämä nainen jota esität tällä kertaa ei ole muuttanut mieltään vieläkään. Koita jaksella ja odotella villiä menoa👍
- AnonyymiUUSI
Ei enää tykkää minusta, jos on ikinä tykännyt. Kehonkieli ei valehtele. Kääntää nykyään minulle selkänsä, katsoo toiseen suuntaan, jalkaterät osoittavat poispäin minusta. Ei juuri hymyile, kun nähdään. Katsekontaktit ovat vähentyneet. Vaikuttaa tympääntyneeltä, on etäisen oloinen. Taidan vtuttaa häntä.
Ja keksi niin naurettavan tekosyyn, miksi on parempi, etten viestittele hänelle. No ymmärrän sen kyllä, ei hän minulle hennoisi sanoa suoraan ja tylysti, että jätä jo rauhaan.
Enkä ole millään muotoa hänen ihannenainen. Ulkonäöstä miinuspisteitä, ja henkinen puolikin erittäin heikonlainen. Ja jos tuntisi minut paremmin, niin varmaan säälisi minua ja huokaisi helpotuksesta, ettei onneksi tuollaista tartte kattella.- AnonyymiUUSI
” Enkä ole millään muotoa hänen ihannenainen. Ulkonäöstä miinuspisteitä, ja henkinen puolikin erittäin heikonlainen” Ootkohan sä palstasetä nyt hieman liian värikäs tai ikäänku luettelomainen taas? Miten ne naisten jalkaterät- osoittaako sinun suuntaan alkuunkaan? Huutonaurut tästä kommentista.
- AnonyymiUUSI
Koska se paska sanoo musta vääristeltyä totuutta ja epäili vaikka mistä. Kerto paljon sen omasta mielentilasta.
- AnonyymiUUSI
Haluan, mutta epäilen ettei hän halua minua. Ollaan siis vain työtoverit ei muuta.
- AnonyymiUUSI
Puhuttiin tänään lounaalla?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Puhuttiin tänään lounaalla?
Ei osu tänne.
- AnonyymiUUSI
Miksi ei haluaisi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei haluaisi?
En osaa sitä tarkoin eritellä, tullut vain sellainen fiilis. Aiemmin jotenkin koin, että välillämme on jotain enemmän, tunsin sellaista lämpöä hänen lähellään ja silloin hän lähestyi minua ja katsoi minua.
Nyt jotenkin tullut sellainen olo ettei hän välitä. Jutellaan kyllä edelleen toisinaan, mutta se jokin puuttuu, eikä hän oikein edes katso minua. Ehkä hän on kyllästynyt minuun tai sitten itse olen vain alkanut luopumaan ajatuksesta että tästä tulisi mitään.
- AnonyymiUUSI
Ei mitään. Mutta olen liian ujo ja tuppisuu. En uskalla puhua mitään helposti eikä olla tekemisissä. Elämämme eivät kohtaa toisiaan. Mieheltä naiselle.
- AnonyymiUUSI
Liian himoittava ja jäisin koukkuun. Vielä enemmän.
- AnonyymiUUSI
Haluaisin olla juuri tuollainen 😜 *sivusta
- AnonyymiUUSI
Epävakaa; ennakoimaton; pitää tärkeät tiedot itsellään; pakenee omia heikkouksia muiden syyttelyyn; ei rakasta ketään; haluaa itselleen monta kumppania.
Ei tuollaisista ominaisuuksista ehdi parantua yhden elämän aikana. - AnonyymiUUSI
Hän on nykyään ns. paremmissa piireissä, joten olisin outsider. Toki minä häntä kannustin ☺️
- AnonyymiUUSI
Sä olet kehittänyt noi piirit omassa päässä. Mä en ajatellut ikinä noin. Mun on ollut vain pakko mennä töihin silloin kun ne mun vuorot on!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet kehittänyt noi piirit omassa päässä. Mä en ajatellut ikinä noin. Mun on ollut vain pakko mennä töihin silloin kun ne mun vuorot on!
En voi tietää, kuka sinä olet etkä sinä tiedä minua. 😉 Kaipaamani henkilö menee vauhdikkaasti eteenpäin ympyröissä, jotka sopivat hänelle.
- AnonyymiUUSI
Monestakin syystä. Ehkä kaikkein suurin syy on tällä hetkellä, että olen kyllästynyt.
Olen alkanut ajatella, että tarvitsen vähän toisenlaista piristystä nyt. - AnonyymiUUSI
eri maailmoista. ei siitä mitään tulisi.
- AnonyymiUUSI
Miksi utelet. Tottakai me haluamme toisiamme. Aina ei saa mitä haluaa.
- AnonyymiUUSI
En ymmärrä sori. Olen ollut tässä jaksamisen äärirajoilla. En jaksa pinnistellä nyt mitään sanaleikkejä.
- AnonyymiUUSI
Ei sun tarvi, ole vierellä, sitäkään.....
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762221Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611820Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi58827- 70798
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68759
- 54744
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713