Hei sinä nainen

Anonyymi-ap

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaan ajattelevani sinua. En tiedä, onko tämä väärä hetki tai mitä itse ajattelet, mutta olen kiinnostunut sinusta ja haluaisin edes tietää, onko tutustuminen mahdollista. Jos tämä tuntuu väärältä tai epäsopivalta, ymmärrän täysin. Mutta jos haluat joskus jutella rennosti, olisin mielelläni siinä mukana.

95

4229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No hei! Ja sinä olet, kuka? Vähän tunnisteita saisiko?

• Anonyymi

Hei epäreilua laittaa tämä tänne. Laitat sen viestin hänelle suoraan! Tai soita.

• Anonyymi

Jos pidetään toistaiseksi sovitusta kiinni. Täsmennetään myöhemmin. Mutta kaikki sanomani pätee edelleen, joten jos haluat perua, on ihan ymmärrettävää. Nyt häivyn täältä muihin puuhiin. En ole koskaan ollut täällä näin pitkään. Huh..

• Anonyymi

Oliko sovittu toukokuu ?

• Anonyymi

Minä haluan myös tututstua häneen mutta vain jos on hyvä tyyppi. Päivällä paistoi aurinko eikä sinua näkynyt. Olisin halunnut nähdä söpöt hiuskiehkurasi jotka kaartuvat pitkin niskaa. Voitaisiin mennä yhdessä vaikka kahvilaan istumaan tai baariin. Minulle käy kaikki. Olet hyvä aivan kaikessa. Koska ajattelit mennä sinne uimaan. Voisin sinnekkin tulla seuraksi. Rakastan sinua paljon💓
      Yhdessä kanssasi

• Anonyymi

Montako kauhanheiluttajaa tähänkin ilmottautuu? Minä kuitenkin etunenässä, ku vuosikaudet oottanu, mut sä oot aina niin kiireinen, ja sekin vähä aikasi menee muille.
      Tiedän että oon vaikeesti tulkittava, vaik en mitenkään sulkeutunut oikeesti olekaan.
      Miten me järjestettäis meidän oma hetki?

• Anonyymi

Joo ihanaa. Kirjoitan tätä tissit paljaana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ihanaa. Kirjoitan tätä tissit paljaana.

Vau ,niin kai sitten

• Anonyymi

Ei mitenkään puhut varatulle miehelle.Pitääkö näyttää mistä se kana kusee????varo!

• Anonyymi

Miksi epäsopiva?

• Anonyymi

Ihan turhaahan se on tuollaista kirjoitella anonyymipalstalla ilman minkäänlaisia tunnisteita.

• Anonyymi

jep

• Anonyymi

Samoin mutta sinun on otettava minun omaan numeroon yhteyttä eikä palstalle ♥️.

• Anonyymi

Onhan minulla mutta minänen tiedä haluatko sitä

• Anonyymi

Jos palstan varassa on yhteys olet väärä henkilö

• Anonyymi

Miksi nainen on hämmentänyt sinua? Käyttäytyykö hän jotenkin erikoisesti vai mitä?

• Anonyymi

Koska olet nähnyt häntä viimeksi?

• Anonyymi

Tänään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään.

❤️❤️💥💥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään.

Näittekö eilen?

• Anonyymi

Kyllähän nyt mukavan miehen kanssa voi aina keskustella.

• Anonyymi

Joo, mä juttelisin sun kaa mielelläni. Ihan oikeesti en jaksais ees jutella. Olla vaan lähellä silleen et pystyn tuntee, et se oot sinä oikeesti.

• Anonyymi

Ja siis eniten tässä tilanteessa haluisin nähdä et sulla on kaikki hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siis eniten tässä tilanteessa haluisin nähdä et sulla on kaikki hyvin.

Kyllä mäkin haluisin vaan olla sun lähellä

• Anonyymi

Koska ollaan kaksi pässiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sä olet se pässi😃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sano koska?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et vie mun pässiä.

T. Lammas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sä olet se pässi😃

Tuo pässittely tuntuu tutulta rakas mieheni käyttää minusta sitä nimitystä leikkisästi❤️😊joskus.

• Anonyymi

Kiitos rehellisyydestäsi, varsinkin jos olet henkilö jolta jonkun aikaa odottanutkin vastakaikua.. ollut vähän mutkia, epäselvyyksiä ja sen takia varmasti et (jos oot sama) sen vuoksi saanut selkoa minusta.
      Mutta, sullahan olis numeroni ( nimeni mainitsin ekassa viestissä )
      Mitä tarkoitat, jutella rennosti mukana? Eikö siis kahestaan?

• Anonyymi

Hänelle:

En mä ota aina itsestänikään selvää. Kyllä me varmaan vielä tutustutaan pikkuhiljaa enemmän ja jutellaan.

• Anonyymi

Mä juttelen useinkin rennosti ja joskus hänkin on ollut mukana.

• Anonyymi

Onnea teille ❤️

• Anonyymi

Jos olisit hän, sanoisin ettei ole väärää tai epäsopivaa, vaikka ymmärrän miksi ajattelisit niin. Olosuhteet välillämme ovat sellaiset että moni pitäisi sitä epäsopivana. En minä.
      Olen niinikään kiinnostunut sinusta. Kemiaa...

• Anonyymi

Vieläkö tää salasuhde tai salailu pyöritätte täällä. Miksi tuo epärehellisyys . ?

• Anonyymi

Nyt vasta tajusit, että voisit olla kiinnostunut?

• Anonyymi

Keneltä kenelle, voisi selventää aika paljon. Täällä ei uskalla kohta mitään sanoa, kun tulee väärinkäsityksiä ja sitten on paha mieli kaikilla. Vai onko tämäkin vedätystä?

• Anonyymi

Luulin että tykkäät musta..Etkä hankalasta itseäsi vanhemmasta naisesta.

~Nuorempi nainen.

• Anonyymi

Sulle voin olla hankala, tyrkky.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulle voin olla hankala, tyrkky.

Kateellinen lehmä oot itte. 🤔 Mä en oo missään vaiheessa ollu tyrkky. Edes milliä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kateellinen lehmä oot itte. 🤔 Mä en oo missään vaiheessa ollu tyrkky. Edes milliä.

Ja yksi pakollinen palstaäijän tehtailemia tyynysotamonokogi for idiots

• Anonyymi

Musta tuntuu aina ihan teiniltä, kun alan miettii et sä kirjottaisit tällasia viestejä ja vielä mulle.

• Anonyymi

Etkös sä oo teini?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkös sä oo teini?

Sori, löytyy enemmän ikää ku kehtaa tommosille pojille kertoo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sori, löytyy enemmän ikää ku kehtaa tommosille pojille kertoo.

Niin mä oon 15 vuotias, susta en tiedä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkös sä oo teini?

No en mä ole teini mutta.

• Anonyymi

Ettekö te siellä työpaikalla sitten juttele? Teillä varmaan aikaa koko päivä.

• Anonyymi

Pointti taitaa olla se, että jutellaan kahdestaan. 🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pointti taitaa olla se, että jutellaan kahdestaan. 🥰

Jutelkaa.

• Anonyymi

Haluan. Jutellaan.

• Anonyymi

Kokoajanha me❤️

• Anonyymi

Yksi kysymys, tulitko sinne tarkoituksella tänään, että olisit halunnut jutella?

• Anonyymi

Halusin vain nähdä pitkästä aikaa.

• Anonyymi

Elä sie oo aina niin jäykän virallinen niin tästähän tää vois lähteä etenemään!

• Anonyymi

Voi kuule.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kuule.

No mitäs kuulen?

• Anonyymi

sinähän se virallinen olet

• Anonyymi

Ei tämä varmaan minulle ole, mutta toivoisin että sinä/hän tekisi jotain repäisevää. Sellaista ettei enää olisi epäselvyyttä kiinnostuksesta. Itse en uskalla tehdä mitään tiettyjen syiden takia joita en tänne kerro, mutta jos hän uskaltaisi niin takaisin ettei joutuisi pettymään reaktiooni.

• Anonyymi

Ootko J?

T. S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko J?

T. S

Jii ei enää käy palstalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko J?

T. S

En ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mhaha hauska vitsi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No varmasti käy.❤️

• Anonyymi

Töissä? Kannattaa työjutut pitää työjuttuina. Niistä ei hyvää seuraa.

• Anonyymi

Asiantuntija oikein

• Anonyymi

Eri mieltä. Kun kaikki olisi selvää niin ei tarttis miettiä ylimääräisiä vaan keskittyä töissä töihin ja vapaalla nauttia elämästä ja toisistamme

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eri mieltä. Kun kaikki olisi selvää niin ei tarttis miettiä ylimääräisiä vaan keskittyä töissä töihin ja vapaalla nauttia elämästä ja toisistamme

Tuo oli hyvin sanottu, samaa mieltä. Kaikki on helpompaa silloin kun asiat on selviä eikä enää tarvi jossitella. -sivusta

• Anonyymi

Moi
      sopii kyllä!

• Anonyymi

Totta.
      Sinä olet kanssa kylläkin jäänyt mieleeni myös
      Mitä haluaisit minun kanssa sitten tehdä, jos jutella.. niin mihin me mennään juttelemaan.. ja näin edelleen.

• Anonyymi

Myös minä haluan olla rehellinen. Olen kanssa sinusta kiinnostunut vaikka ei saisi. Kirjoitin kuin Hänelle.
      T. Nainen

• Anonyymi

Kiitos,kun vihdoinkin kerroit kaiken itsestäsi

• Anonyymi

Kokeile kovia huumeita, kohta et muista omaa nimeäskään. Voimia herkkikselle. Hän ei ole.

• Anonyymi

Kyllä mä haluaisin tavata.

Mä tässä oon aatellu,että puolison kuolemakin olisi järkyttävänäpä kuin oman isän.

Näin tunnen kohdallasi.

• Anonyymi

Mä halaan sua nyt rennosti!

• Anonyymi

Kyllä haluan sinun kanssasi jutella joskus rennosti.

Jospa tapaisimme kesällä ,aikaisintaan puolen välin tietämillä,niin siellä sinun kotiseudullasi(missä siis minäkin olen asunut) niin Satamassa . Joku kiva ,aurinkoinen päivä.

Alotettas tutustuminen ihan rauhassa,sillä tiedän molempien olevan sellaisia.

Muuta sopivaa miestä minä en ikinä löydä. Koska tykkään sinusta niin valtavasti.

Ja sinulla on päätä minuun.

Ja uskoisin sen toisinpäinkin olevan niin.

Hugs.

• Anonyymi

Muista aina että niiden rytmi on hakattua, ja se mitä on välttänyt ja saanut, tuo mukanaan huonoa ja pahaa.

Vaikka nyt tuntuu pahalta ja omaan tason nähden liian alhaiselta ja turhaan hakatulta, niin voi lohduttautua tuleva on kaikki puhdasta, ja joutuvat maksamaan ja ottamaan huonoa ja nöyryytystä ja kiusaa. Sitä suurempaa miten pahoista jutuista saaneet ja ostaneet. ja niitähän riittää.

• Anonyymi

Mikään ei ollut epäpuhdasta täällä, vapaata tahtoa tai väärin saatua, joten kaikki menee heille huonoa ja muuten takaisin.

• Anonyymi

Toivoisin erään miehen ajattelevan juurikin noin, kuin olet kirjoittanut. Asiallinen yhteydenotto olisi tervetullut, ja tutustuminen varmasti auttaisi tätä tilannetta johonkin suuntaan

• Anonyymi

toivoisin T:n ajattelevan

• Anonyymi

T ajattelee.

• Anonyymi

Olen salaperäinen ja eroottinen nainen..myös kauhea pierumaakari

• Anonyymi

Ihan niinku mäkin.mun oma samis🩷

• Anonyymi

Hei sinä, oletko mies tai jokin kummajainen, sitä en tiedä. Laittamasi viesti on jokseenkin sairas. Jos sinulla on jokin mielitietty, voit varman ilmaista halusi ja tahtosi yksityisemmin. Näin kirjoittelu saa aikaan vaan hämmennystä ja vääriä olettamuksia aikaan. Vai sekö on tarkoituskin? On ihmisiä jotka voivat olla epätoivoisia monenkin asian suhteen; parisuhde, turvallisuus, yksinäisyys, terveys, mielenterveys yms. Mielestäni nämä "hämmennystä" aiheuttaneet tapaamiset kassajonossa tai muualla voi selvittää muuten. Jos et ota toisesta selvää, ei sinustakaan muuta kuin;, olet peräkammarin poika/mies tai tahallaan keksit nämä jorinat. Ryhdistäydy!

• Anonyymi

Ainakin kaikki tyrkyt oli heti levällään 😏

• Anonyymi

Meni jo, luovutin.

• Anonyymi

Näköjään, kiitos ei mistään

• Anonyymi

Sopii

• Anonyymi

Joo kirjoita mulle tai tavataan!

• Anonyymi

Sanoin jo, että luovutin. Oli jotenkin huono fiilis heti aamusta. Näin kyllä unta, että pyysin sinut kaljalle ja suostuit – vaikka en itse edes juo.
      Mutta se siitä, moikataan kun törmätään.

-ap

• Anonyymi

Meille tuli jorma kovanen käymään. Ihan yllättäen. Puspus.

• Anonyymi

Ai siis iso-jorma?

• Anonyymi

Kyyllä vain Ja...n kanssa keskustelisin.

• Anonyymi

"Aint that just the way goes down" - biisi Barbie Bentonin laulamana sulle A- mies

• Anonyymi

Moi.sopii kyllä!

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olemme myös

voimakkaasti tuntevia ja seksuaalisia. Olen päivä päivältä varmempi tästä ja haluaisin enemmän. Tunteeni ovat kypsyneet
      Ikävä
      78
      1461
    2. Miksi himoitset

Niin paljon kaivattuasi?
      Ikävä
      101
      1385
    3. Kaivatulla on asiaa

kirjoita asiasi kaivatulle tähän ketjuun
      Ikävä
      130
      1380
    4. Sofian hieno auto

Seiskassa on juttua Sofian instassa olleesta kalliista ökyautosta. Jutussa kerrotaan Sofian ajavan autoaan, siis : onko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      1300
    5. Nyt mä keksin

Alat vaan sitten harmaantuu ja rypistyy tosi nopeesti 🤭
      Ikävä
      52
      1018
    6. Eihän asia minulle kuulu...mutta

Ketä sinä mies odotat?
      Ikävä
      56
      990
    7. Lukekaappa Iltalehestä keitä Ilkka Repo syyttää törkykirjoittelusta

Nettilehdessä kiistää kirjoittaneensa yhtään mitään. Ilkan mukaan kirjoittelijat ovat istuvia ja entisiä Haapaveden kaup
      Haapavesi
      82
      920
    8. Hannu Karpo

Kiitos sinulle kun lausuit lopuksi vielä painavaa asiaa terveydenhuollosta. Tästä me kärsimme joka päivä. Kipuja on mutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      907
    9. Jmies, pitäisikö meidän nähdä ja selvittää asiat?

Se voi kieltämättä tuntua kuin teloituskompanjan eteen tulemiselta, kun en valitettavasti pysty vastaamaan tunteisiin. M
      Ikävä
      16
      873
    10. Mystinen kosminen voima heikkenemässä - maailmankaikkeus voi musertua

Tämä kun tapahtuu, niin siinä menee Lapuakin kuin Vesivehmaan jenkassa. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/uusi-havain
      Lapua
      8
      814
    Aihe