Puttin taitaaki olla inhimillen ihminen,
hänki on j ä r k y t t y n y Trumpin raivokohtauksesta
täysin sivistymättömästä käytöksestä Ukrainan presidenttiä Zelnskiä kohtaan,
Puttinki nyt miettiin ettei ollenkaan tiedä mitä Trumppi oikein touhuaa,
luottamus meni silmänräpäyksessä,
Puttinki näköjään huomaa ettei HULLUUS politiikan johdossa olekkaa viisasta huh !
tämmönen huomio on syntyny tilanteesta Putin on hiljaa ja jännityksellä seuraa mitä nyt tapahtuu
kun hermoherkkä Trumppi suoltaa suustaan mitä sattuu
arvokkassa presidettien tappamis tilaisuudessaki,
Puttinki voi saada pian silmileen samanlaisen ryöpytyksen
jos vahingossa sanoo jotain poikkipuolesta Trumpille , huh ja heh
NYT riittää jännitysnäytelmää maailmalla !
voi olla että puttin onki viisaampi kuin trumppi,
Puttin on hiljaa, järkyttyny Trumpin käytöksestä !
14
142
Vastaukset
- Anonyymi
No höh. Putte on vaan niin viisas, että se antaa Rumpin tehdä kaikki likaiset työt ja kerää sitten potin.
- Anonyymi
Putin kai ne Trumpin sanomiset on määrännyt, ettei itse tarvitse neuvotella. Ja mitä neuvoteltavaa Putin tarvitsee, jos haluaa oikeasti sodan loppuvan? Lopettaa vain sodan, ja se on sillä selvä.
- Anonyymi
Ei se niin menny
putini huomsi tumpin hulluksi,
putiniaki alko hirvittämään noin hullu käytös virallisessa arvokkaassa presidenttien vierailutilanteessa,
nyt putini hokasi että nyt on viiasinta pitää kieli keskellä suuta,
putin on älykkäämpi kuin trumppi,
- Anonyymi
Putin merkkailee korttejaan,pelaa varman päälle. Tajusi että Trumppi on pelannu ennenkin koerttipelejä,jos putin jää häviölle niin se vaihtaa pelin rulettiin,tarjoo Trumpille venäläisen rulettipelin. Meneeko siinä vaiheessa Trumpilta suu soukeamalle?
- Anonyymi
ei tietenkään ole vaan hänen toimistaan ei kerrota
ja Ylessä käydään lässyä toisaalta jne kun ei ole mitään sanottavaa
ja näin edetään - Anonyymi
Ei se järkyttynyt ole, se on mielissään, kun Trump on sen puolta.
- Anonyymi
Puttin on viisaampi
osaa olla rauhallinen
pittää turpansa kiinni ja tekee mitä aikoo eikä paasaa suu vaahdossa kuten Trumppi,- Anonyymi
Sotiva, tuhoa ja väkivaltaa levittävä idiootti ei ole viisas.
- Anonyymi
Putler on niiin onnesta pakahtumaisillaan, ettei saa sanaa suustaan.
- Anonyymi
Puttin säikähti
huomasi oman tyhmyytensä
MITÄ TULIKAAN TEHTYÄ
HYÖKÄTÄ omaan eurooppaan
nyt se miettii pääsä puhki kuinka tästä vääryydestä hän itse selviäisi hengissä,
sillä vääryys on kuin pumerangi se palaaki taksi kumauttaaki pumerangin heittääjää itseään päähän,
siis putin kärsii itse lopulta eniten,- Anonyymi
Toivotaan todella totisesti, että tuolla tavalla tulee käymään.
- Anonyymi
Putin ja venäjä myhäilevät tyytyväisenä. Siksi on hiljaista.
- Anonyymi
Diktaattorin julmaa irvinaamaa näkyy liikaa.
- Anonyymi
No ei saatana ole. Piru se on. Toivottavasti joku lahtaa sen mahdollisimman nopeasti,ennen kuin kerkeää sotkea koko maailman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021957En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708