Taas yksi nahkapääeläkeläinen ehdokkaaksi kokkarien listalle viinerinsyöntiin pahoinvointivaltuustoon. Äijästä saatiin jo tarpeeksi Jyväskylässä.
Tylsää eläkkeellä?
25
1288
Vastaukset
- Anonyymi
Ymmärtääkseni kuitenkin vapaamuurari eli kädentaitaja sekä arjen ymmärtäjä.
- Anonyymi
Montako uunia lienee muurannut, vai enämpi nuohonnut?
- Anonyymi
Yhden kauden taisi valtuustossa istua, toiselle ei valittu. Ei vastuullisia luottamustoimia.
- Anonyymi
Pääsi uudestaan, kun kovimmat nimet oli listalta jääneet pois. Aika pieniä äänimääriä vapaamuurarille.
- Anonyymi
Nykyisin kun käytetään peruselementtejä, niin muuraria ei juurikaan tarvita.😁
- Anonyymi
Jäähalli-Niskasen juoksupoika se on tämä Vapaamuurari.
- Anonyymi
Juoksu pitää vanhankin hyvässä kunnossa. Esim. nuorten tyttöjen perässä kannattaa juosta.
- Anonyymi
Tämä oli uutta (Niskasen juoksupoika). Selittää kyllä näin jälkikäteen monta asiaa. Täytyy miettiä uudelleen, ketä äänestää.
- Anonyymi
Kuka on tämä Niskanen, joka jokaisella foorumilla kehuu itsensä ja jäähallin? Ja haukkuu kaikki, jotka eivät ole samaa mieltä.
- Anonyymi
Eikös tämä parivaljakko ollut jossain kaljaseurassa tai vastaavassa.
- Anonyymi
Eikö tämä toinen ollut joku kaljakisojen laulutuomari? Ei ihme, että alkaa jalka välillä vipattaa.
- Anonyymi
Muistaakseni olutpilkki tai vastaava oli aikoinaan ja aika suosittu. Sekin sapluuna saatiin tuhottua. Tapahtuman ohella hoilattiin pienessä ja isommassa humalassa olutlauluja. Olisiko vapaaherra voittanut Niskasen suosiollisella avustuksella jonkin tän sortin laulukisan?
- Anonyymi
Taitaa kyllä jotain kilpailevaa ehdokasta ahdistaa kirjoitusten perusteella
- Anonyymi
Samaa mieltä, kyllä kykypuolueen vapaamuurari duunarit ja maajussit voittaa mennen tullen.
- Anonyymi
Haiskahtaa kepuloisten kirjoittelulle
- Anonyymi
Kepulla ei yhtään vapaamuuraria, mutta oisko leijonia tai sirkkoja listalla? Ei ihme, että pelottaa.
- Anonyymi
Jokainen on oman onnensa seppä vapaamuurin mielestä(vaalikone). Näin vastaa kultalusikka suussa syntynyt ja asemansa sitä kautta saanut.
- Anonyymi
Ei vapaamuurari kovin kultalusikka suussa ole syntynyt, päin persettä hoidettu maatila missä rakennukset meinaa romahtaa kasaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vapaamuurari kovin kultalusikka suussa ole syntynyt, päin persettä hoidettu maatila missä rakennukset meinaa romahtaa kasaan.
Se 13 tielle näkyvä riihi olisi joutanut kyllä oikaista jo 20 vuotta sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se 13 tielle näkyvä riihi olisi joutanut kyllä oikaista jo 20 vuotta sitten
Minä luulin että se pitkä riihi kuuluu mustalaisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä luulin että se pitkä riihi kuuluu mustalaisille.
Ei, se vaan näyttää siltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, se vaan näyttää siltä.
Kai ne rakennukset painuu maahan kun isäntä ei tee muuta kuin tillittää kaukoputkea.
- Anonyymi
Ei sitä muuten vapaamuurariksi pääsisikään. Kultalusikka ja veljet sekä siskot avittamassa.
- Anonyymi
Onko oikeesti skinhead?
- Anonyymi
Vapaamuurarius kertoo jo kaverin ajatusmaailmasta paljon. Ei suurta hyötyä tälle planeetalle saati Karstulalle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1163697Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5723186- 961921
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa211403Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821384- 1021186
- 441133
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251132- 901109