Olen syönyt 3 viikkoa e pillereitä ja joka päivä ollut suht huono olo tai sellainen pahoinvoiva outo olo. Kurkussa outo tunne ja vähän sellainen että oksennus ehkä tulossa tai ei. Ei koko ajan ole paha olo mutta siis päivässä kerran joka kestää monta tuntia. Päänsärkyäkin on. Tekisi mieli lopettaa koska ei tälläistä jaksa. Jotenkin ollut myös ruokahaluttomuutta. Oon lukenut näitä nettijuttuja ja on muitakin kenellä on tälläisiä oireita. Kerro oma kokemuksesi ja onko normaalia, kauan kestää jne?
E pillereiden sivuoireet
Anonyymi-ap
6188
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 6
Vanhimmat
Lopeta.
Onko aloittaja raskaana pillereistä huolimatta?
Ukko kuitenkin tyytyväinen!
Eikö se riitä?
Soita sinne missä sinulle kirjoitettiin resepti ja kerro miten voit j Voi olla että jos ei sovi niin vaihtoon . Iätavallusestu nykyajan pillerit on hyviä eikä mitenkään voimakkaita
Mitä sitä nainen ei suostuisi kärsimään miehen puolesta?
Jo muutamassa vuodessa tottuu.
Ei kolmen viikon perusteella kannata tehdä mitään päätöksiä.