"Koittakaa nyt viimeinkin kysyä että montako jumalaa on oikeasti olemassa. Ja missi niiden taivaat ja helvetit ovat."
Ilmaisu "olla olemassa" on hieman epämääräinen. Lue lisää asiasta esim wikipediasta.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Olemassaolo
Ilmaisu "olla oikeasti olemassa" ilmaisee pyrkimystä täsmentää minkälaisesta olemassaolosta on kyse, mutta on vielä vajaa. Onko kyseessä jokin wikipediassa kerrotuista olemassaolon täsmennyksistä?
Jumala(t) ja olemassaolo
8
244
Vastaukset
- Anonyymi
milloin tekoäly tiedostaa olemassaolonsa ? niin silloin se ottaa yhteyttä tuonne ?
- Anonyymi
Vaikea tietää kuinka monta jumalaa pelkästään tällä planeetalla on, mutta paljon heitä oli ainakin muinaisten mytologioiden mukaan. Ehkä joku ylijumalakin voi olla, mutta lienee silti vain paikallinen, eikä edes aurinkokuntamme ylin jumala. Lähin taivas ja helvetti taas luonnollisestikin olisivat tällä planeetalla, kuten muinaiset mytologiatkin kertovat ja nuo mytologiat ovat oleet hvyin pitkäikäisiä aikanaan. Vanha Testamentti on kuvannut Helvetin maanalaiseksi ainakin yhdessä kohdassa, ehkä useammassakin.
- Anonyymi
Niinpä, jumalien lukumäärä riippuu siitä mitä jumala käsitteellä tarkoitetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, jumalien lukumäärä riippuu siitä mitä jumala käsitteellä tarkoitetaan.
Hierarkioissa luonnollisestikin toimivat: Planeettamme Hierarkia, Aurinkokuntamme Hierarkia, järjestelmämme korkein Hierarkia ja keskus. Ja tuo "järjestelmä" on se mihin aurinkokuntamme kuuluu tässä galaksissa. En tiedä kuinka monta aurinkokuntaa siihen kuuluu, mutta olisikohan noin kymmenen, tai vähän enemmän.
- Anonyymi
Uskovat juuri siitä kinastelevat onko helvettiä vai ei.
Se yksi kinastelun ahe.
Voi astettua kummalle puolelle haluaa. - Anonyymi
Jumalia on kaiketi. Useita.
Israelin Jumala on Jumala jumalten kokouksessa
Se on raamatussa.
Sit VIERAAT jumalat joita isännekkään ei tunteneet.
Joudutte palvelemaan toisessa maassa.
Se alkoi kun Israelin heimoille annettiin erokirja. - Anonyymi
Urantiakirjan mukaan pelkästään Jeesuksen veljiä (jumalia) on universumissa 700 000 kpl.
- Anonyymi
Ja kaikilla on oma taivas ja helvetti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821319Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651105Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631033Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119801Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121744- 77735