Rapu-ihmiset pitävät koirista

Ihminen

Monet tuttavani, jotka ovat rapuja, pitävät lemmikkinään mieluiten koiria ja puhuvat paljon dogin hoidosta. Kultainen noutaja löytynee useimmiten rapujen kotipihoilta. Myös lassie-koira on monien rapu-ihmisten mieleen.

15

1522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielenkiintoista

No rapula olen itse ja minulla on Shetlanninlammaskoira.

• Osuit oikeaan

Totta turiset, rapu-immeiset on oikeita koira-immeisiä ja pitävät koirista tosi hyvää huolta. Uhraavat aikaansa koiran hyvinvointiin, lenkkeilyyn ym. sellaiseen. Tämä tarina on tosi.

• Kingsize86

Oon ite kans rapu mut täysin kissaihminen =)

• Juu rapu oon ja enemmän kyllä kissaihminen. Oon jopa pelänny koiria.

• rapunen

mulla ollut kaksi sekarotuista koiraa. enkä pidä kissoista yhtään!

• puuhapete

koira on rapu-ihmisen paras ystävä! Tämän olen kuullut monen suusta! ;&)

• Jotkut rapu-ihmiset pitävät

Hot-dogeista

• totta;

Paitsi vain koirista pitävät monet ravut myös ylipäänsä eläimistä.

• tiia

minä olen rapu ja pidän kaikista elukoista. omistan 3 sekarotusta koiraa, kissan ja degun :D ja opiskelen pieneläinhoitajaksi.

• Tiina

Joo, oon kyl samaa mieltä että ravut yleensäkkin pitävät koirista, mutta myös kissoista. Itse pidän kummistakin. Koirat ja kissat on niin yleisiä eläimiä että niitä on varmaan lähes kaikilla. Että mielestäni ei voi sanoa että Ravut pitävät enemmän koirista kun kissoista, mutta jokainen päättää itse kummat on suloisempia, eikö vaan:)

• japu-japu

Tämä rapu on ehdottomasti kissafani. Koirat ei viehätä yhtään.

• ninni

juu paikkansa pittää, minä, tätini, serkkuni ja äitinikin pidetään koirista eniten ja ollaan rapuja.
        koirissa on parhaat ominaisuudet jota voi vain toivoa löytyvän ihmisistäkin: luotettavuus, iloisuus, ystävällisyys jne... 8)

• Skrab=)

Hei ravut diggaa varmaa yleisesti paljon eläimistä...Mä RAKASTAN kaneja tosi paljon, itellä on täl hetkel kaks...on ollu aiemminki niitä...mä samoin pidän koiristakin...ja oikeestaa kaikista...kissoihin en oo paljoo tutustunu, mut kaverin kissat on ollu kyl mukavii...jotkuu vaa joistaki kissoista on semmosii tosi seurattomii ja vähä mite se nyt sanois..."diivamaisii"...ei pahalla ja ei kaikki...en vaa tuune niitä kovinkaa paljoo paitsi joistki huomaa noit piirteitä...mut kaikki eläimet on ihania ja niillä on oikeutensa niiku kaikilla elävillä olennoilla.

• LaKrapu

Sanotaanhan että koira on ihmisen paras ystävä, ehkäpä ravut ovat huomanneet saavansa koiralta sellaista rakkautta ja omistautumista, jota he eivät toiselta ihmiseltä saa. Itsekin tunnen itseni kovasti koiraihmiseksi, ja juurikin lammaskoiran (eli collien eli "lassien") hankkiminen on ollut mielessä jo kohta vuosikymmenen verran. Allergia- ja sitoutumispelon vuoksi se on kuitenkin vielä hankkimatta... mutta otan kyllä sitten viimeistään vanhoille päiville sellaisen kaveriksi. Hyvin tulen toimeen muutenkin elukoiden kanssa, varsinkin kissat on oudon tuttavallisia välillä :)

• tuuli

Olen rapu ja pidän paljon enemmän kissoista. En pidä ollenkaan koirista enkä sellaista ottaisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      90
      1757
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe