Onkohan kellään kokemusta Lablance Oy nimisestä kuljetus yrityksestä. Näköjään tuntuu jättävän työpalkat maksamatta. Ekat kaks viikkoa ihan ok, sitte jäikin puolentoista kuukauden saamiset saamatta. Tää vitun pulkkinen, joka on vastuuhenkilönä selittelee ja valehtelee, niin että korvat heiluu. Useamman tonnin pystyssä.
Lablance Oy
9
652
Vastaukset
- Anonyymi
You're not the only one, he owes us tens of thousands, a little more than a few tons.... None of us will get any money. Even visiting Ilola won't help.
- Anonyymi
Perkele
- Anonyymi
Kokemusta on, ei rahoja ole näkynyt ja yli 6kk yritetty saada, tiedän useamman kenelle on palkat maksamatta.
- Anonyymi
Lähdetäänkö porukalla hakemaan. Pitäähän tuo nyt saada loppumaan. Tietääköhän pulkkisen eukko, mitä jätkä touhuu.
- Anonyymi
Kyllä vaan. Itsekin tiedän useamman kelle jäänyt maksut pystyyn, minä mukaan lukien. Poliisia ei kiinnosta pätkän vertaa, vaikka tahallista ja tietoista toiminta.
- Anonyymi
Koska poliisiakaan ei kiinnosta lopettaa tätä toimintaa, niin ehkä iltalehti tai -sanomat toimittaja kiinnostuisi siitä, miten Synlab antaa tämän jatkua, voi onko Lablancella sekä Synlabilla yhteisiä intressejä?
- Anonyymi
No verottaja hakenut vihdoin konkurssiin. Eiköhän kun konkurssipesän hoitaja ala hommaa tökkimään niin paljastuu koko huijaus
- Anonyymi
Mistä löysit tämän tiedon konkurssihakemuksesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä löysit tämän tiedon konkurssihakemuksesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758