Nyt 10 vuotta päivitykset olleet yhtä tuskaa.
Windows on pelkkää harmia!
9
166
Vastaukset
- Anonyymi
Ukrainalaiset ilmeisesti syylistynyt Suomessa yli 100:n tuhopolttoon.
- Anonyymi
Kuolema nazzi Zelenskyille !!! 🕎
- Anonyymi
W10 on paskaa, en huolis vaihka maksaisivat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on asiaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt puhut asiaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukrainassa kohta USA joukkoja, mutta ei turvaamassa rauhaa vaan kaatamassa Zelenskyin hirmuhallintoa!
- Anonyymi
Trump suunnittelee 240 000 ukrainalaispakolaisen karkottamista.
- Anonyymi
Trump hajoitaa Naton!
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump väläyttää suurta muutosta Yhdysvaltojen osallistumiseen puolustusliitto Natossa, kertovat NBC Newsin lähteet.
Lähteiden mukaan Trump haluaisi muuttaa Naton toimintaa siten, että se suosisi liiton jäseniä, jotka käyttävät tietyn osuuden bruttokansantuotteestaan puolustukseen.
NBC:n mukaan tämä voisi tarkoittaa sitä, että Yhdysvallat ei puolustaisi hyökkäyksen kohteeksi joutunutta Nato-maata, jos se ei täytä puolustusmenovaatimuksia.- Anonyymi
Ukraina kampeamassa zelenskyitä ulos!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398