...jos suunnittelee viipyvänsä maassa vähän pidempään? Reseptilääkkeitä siis täällä Suomessa ja vastaavien saannista Thaimaasta pitäisi varmuus olla ennen kuin uskaltaa pidemmälle matkalle lähteä.
Saako Thaimaasta asialliset verenpaine-, kolesteroli- ja eturauhaslääkkeet...
4
213
Vastaukset
- Anonyymi
Ei niitä varmaan saa, ne pitää ostaa, ihan kuin Suomessakin, tosin varmaan ilman Kelakorvauksia.
- Anonyymi
Oho. Sorry. Tietty rahhoo on tarkotus käyttää. Mutta siis onko ylipäänsä saatavilla vastaavia lääkkeitä piti kysymäni.
- Anonyymi
Googleta lääkkeen nimi + Thailand niin alkaa löytymään.
- Anonyymi
Itse asuin Thaimaassa kuusi vuotta, apteekkari oli lääkäri, ja kilpirauhas- ja kolesterolilääkkeet sai lääkkeen nimellä, samoin antibiootit. Unilääkettä ei myynyt, niitä (Valium) sai pikkuapteekista kappalehinnalla. Ota Omakannasta reseptit, isoimmista apteekeista varmaan saat. Kaupunkien sairaaloissa yleensä omat apteekit, sieltä saat varmasti ja luotettavasti. Normilääkkeet eivät järin kalliita. Lomaile rauhassa, kyllä sieltä lääkkeet löytyy.
Suomen apteekista luultavasti saat lääkkeet myös pitemmäksi aikaa, mutta Kela-korvaukset joudut hakemaan erikseen Kelasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663102Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91831- 1111714
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 1251009
- 93943
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84839
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6835