Vaaliehdokkudesta

Anonyymi-ap

En varmasti äänestä sellaista miesehdokasta kenellä on korvakoru toisessa korvassa . Jotain ällöä se vaan ilmiantaa kantajastaan .

11

213

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vähintään yhtä ällöttävää on lähteä ehdolle konkurssikypsän liigaseuran puikoista. Oksettavaa...

• Anonyymi

Jokerit.

• Anonyymi

Nenälävistys olisi liikaa.

• Anonyymi

Joo ja ammatti seksologi

• Anonyymi

Tai seminologi....

• Anonyymi

Ja sellainen jolla rengas joka levittää korvanlehteä . Oon nähny sellaisen joka oli ottanut pois sen renkaan niin korvanlehti oli kuin sekahedelmän joku päärynä , reikä vielä keskellä

• Anonyymi

Näistä Kuntaliitoskunnista,ei taida löytyä ehdokkaita,vaikka löytyisikin niin ei varmaan kahta enempää.Nämäkin olisivat varmasti Liitoskuntansa tappajia,eli Kokoomus ja SDP. Jossakin merkittävässä virassa Asuinkunnassaan joita hiljainen yhteisön jäsen joituu pakonomaisesti äänestämään lastensa/työpaikkansa takia..

• Anonyymi

Äänestysprosentti nousee?

• Anonyymi

En varmasti äänestä Aurinko-ajan eläneitä Isiä ja Isoisiä/Äitejä ja Iso äitejä jotka ovat eläneet kulta-ajassa.Nyt vielä saavat jatkaa elämistään Eläkeläisenä/Eläkeellä Kaupungin/Kunnan/valtuustoissa,Vieläpä suurella eläkeellä.
      Nämä kun eivät osaa ajaa kuin etujaan/VINKUEN/ omia palvelujaan.

• Anonyymi

Ompas paljon persujen äänestäjiä ketjussa.

• Anonyymi

Vaaliehdokkaasta!.Merikaarosta. Pitäisi saada 1300 asukaan kylään ehdokas joka
      toisi edes "Neuvola "palvelut takaisin,kylään. Kaupan kera.! Vaasalaisten tulevie ehdokkaiden ei pidä kaikkia euroja jakaa Sundomin Yhteisölle/heillä kun tuloja ropisee,2400 asukaan+saaristo-asukkat.75% kieli- lisien kautta.Merikaaronkin tulisi laittaa Ruotsinkielinen koulu jonka voisi euroittaa Vaasan Sähkö /uusi-omistaja. 30 vuotta sitten kylä oli nouseva,juuri palvelujen takia,palvelut meni jäljelle jäi "NUOHOOJA" palveluineen.
      Samalla kun meni palvelut /Asuntojen hinnat romahti,moni varmasti hävittäisi omakotitalonsa,jos se olisi yhtä helppoa kuin silloin Merikaartoon rakentaminen.
      Joku kirjoitikin:Suomessa on pienempiä kuntiakin kuin Merikaaron kylä väkiluvultaan,
      Saavat kuulema pienet kunnat,valtion tulontasaus lisiä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2687
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      200
      1968
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1716
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1441
    6. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      32
      1176
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      76
      1111
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      954
    Aihe