Persujen ehdokkaat

Anonyymi-ap

Kuka on pärssyjen ehdokkaista ykkönen?

110

1867

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä.

• Anonyymi

Oikein hyvä kirjoitus 5/5.

• Anonyymi

Ovaska on yksi varmoista läpi menevistä.
      Kaitaranta myös läpi.
      Rönkkö läpi.
      Ekman läpi.
      Erola itseoikeutetusti läpi.
      Simola ehkä läpi.

Persuille viisi paikkaa valtuustossa varmuudella ehkä kuusi.

Kannatusposentti 15-18% kun koko valtakunnantasolla se jää noin 10% tasolle.

• Anonyymi

Vihreät saa neljä ( 4) läpi

• Anonyymi

Hyviä ehdokkaita kieltämättä. Kolme mahdollinen ja neljä iso jytky.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyviä ehdokkaita kieltämättä. Kolme mahdollinen ja neljä iso jytky.

viherpeippo mainostaa perssujen ketjussa pois pois

• Anonyymi

Ekstra hyvä kysely!

• Anonyymi

Iso Kiitos, arvostan mielipidettäsi!

• Anonyymi

Itse veikkaan että läpi menee erola kaitaranta rönkkö simola. Ovaska menis jos ois kd listoilla, ekman menee ehkä naamalla mutta osaaminen puuttuu

• Anonyymi

onks noil muil persuil osaamista???

• Anonyymi

Ootko tarvinnut jotain osaamista neljän vuoden aikana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko tarvinnut jotain osaamista neljän vuoden aikana

opin määkimään kansakoulussa

• Anonyymi

Miks tääl ei oo muista puolueista tämmösii??? Jaksa enää aina näit samoja.

• Anonyymi

persut junailee ja tekee näitä omal porukal.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

persut junailee ja tekee näitä omal porukal.

Taitaa olla kyllä eräs lehtimoguli……

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla kyllä eräs lehtimoguli……

Joo haiskahtaa jomman kumman paikallisen lehden toimittajan vaikutus yrityksiltä..
        P.S = nimikirjaimetkin sen kertoo että haluaisi olla persu mutta ei uskalla
        tai R .V,= mutta ylempi teksti paljastaa ettei ole

Sitten on kuulemma eräs kaheli Olan ja Lahden väliltä, joka ei ole tyytyväinen omaan elämäänsä vaan haluaa mollata muita, nostaakseen omaa itsetuntoa. On hänkin tavallaan toimittaja: tyhjän toimittaja nimittäin.

• Anonyymi

Vain persut aiheuttaa tunteita. Algoritmit noita vääntää tänne yrittäen vain ärsyttää. Enemmän mä ihmettelen noita Hilsankauppa-juttuja. Pyörittääkö tää Orimattila-osio siis vain itseään vai onko noista aiheista muka tuolla jossain keskustelua? Ei algoritmit sysää tänne mitään, mikä ei provosoisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain persut aiheuttaa tunteita. Algoritmit noita vääntää tänne yrittäen vain ärsyttää. Enemmän mä ihmettelen noita Hilsankauppa-juttuja. Pyörittääkö tää Orimattila-osio siis vain itseään vai onko noista aiheista muka tuolla jossain keskustelua? Ei algoritmit sysää tänne mitään, mikä ei provosoisi.

...Täällä oli aiemmin ketju, jonka nimi oli "Back to the 80s". Siinä just nostalgioitiin eloa Orimattilassa 80-luvulla ja tämä oli aika mielenkiintoista. Olin yllättynyt siis tästä kielestä, kun oletukseni oli että silloin täällä oli ehkä vain just saksankielinen vähemmistö, tuskin paljoa muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Täällä oli aiemmin ketju, jonka nimi oli "Back to the 80s". Siinä just nostalgioitiin eloa Orimattilassa 80-luvulla ja tämä oli aika mielenkiintoista. Olin yllättynyt siis tästä kielestä, kun oletukseni oli että silloin täällä oli ehkä vain just saksankielinen vähemmistö, tuskin paljoa muuta.

...Ruotsinkieliset taisi olla lähinnä Artjärven puolella ja se oli silloin vielä erillinen kunta. Näitä kieliasioita tässä siis olen ihmetellyt. Kerran kun trolli sekos, niin se muuttui kreikankieliseksi tai ainakin veikkaisin siitä kirjaimistosta joku tuollainen olleen.

Minun omat juttuni täällä kerran käännettiin englanniksi ja se oli jopa hauskaa. En ymmärrä miksi näin tehtiin, mutta olihan se ihan hauska nähdä. Siinä just näki että juttua ei vain käännetty englanniksi vaan se myös oikoluki sen. Jotain tekoälyn tekosia siis.

Noin muutoin ne suomenkieliset "sininen auto" hokemat oli todella lyhyitä, mutta kun ne tulin englanninkielisenä, niin ne oli pidempiä ja niissä oli monipuolisemmin sanomaa. Tästä päättelin että alkukielen on täytynyt olla englanniksi, muttei siis ainakaan suomeksi. Se suomenkielinen "käännös" siis oli aina suppeampia, vähemmän asiaa ja muutoinkin puolet lyhyempiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Ruotsinkieliset taisi olla lähinnä Artjärven puolella ja se oli silloin vielä erillinen kunta. Näitä kieliasioita tässä siis olen ihmetellyt. Kerran kun trolli sekos, niin se muuttui kreikankieliseksi tai ainakin veikkaisin siitä kirjaimistosta joku tuollainen olleen.

Minun omat juttuni täällä kerran käännettiin englanniksi ja se oli jopa hauskaa. En ymmärrä miksi näin tehtiin, mutta olihan se ihan hauska nähdä. Siinä just näki että juttua ei vain käännetty englanniksi vaan se myös oikoluki sen. Jotain tekoälyn tekosia siis.

Noin muutoin ne suomenkieliset "sininen auto" hokemat oli todella lyhyitä, mutta kun ne tulin englanninkielisenä, niin ne oli pidempiä ja niissä oli monipuolisemmin sanomaa. Tästä päättelin että alkukielen on täytynyt olla englanniksi, muttei siis ainakaan suomeksi. Se suomenkielinen "käännös" siis oli aina suppeampia, vähemmän asiaa ja muutoinkin puolet lyhyempiä.

...En muuten ihan ymmärrä miksi tämä palvelu pitää edes sallia maan ulkopuolella. Moni video ei mulla toimi, koska se on rajattu Suomeen ja mulla on jotkut liian kovat suojat (todellisuudessa uskon että mulla on varmaan liian heikot eikä toi sijainti piilotus estä ongelmia).

Just kun se emojitrolli piinasi täällä, niin ne tilapäisesti etsi ulkomailta tulevat viestit vähän rauhoitellakseen tilannetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...En muuten ihan ymmärrä miksi tämä palvelu pitää edes sallia maan ulkopuolella. Moni video ei mulla toimi, koska se on rajattu Suomeen ja mulla on jotkut liian kovat suojat (todellisuudessa uskon että mulla on varmaan liian heikot eikä toi sijainti piilotus estä ongelmia).

Just kun se emojitrolli piinasi täällä, niin ne tilapäisesti etsi ulkomailta tulevat viestit vähän rauhoitellakseen tilannetta.

...Tietoturvasta puheenollen olen todellakin ollut aika ällistynyt tästä Orimattilan toiminnasta, kun kaikki piti olla suojattua. Teinit on huudelleet minulle silti sellaisia juttuja että huomaa missä menee pieleen :D

Teinit siis uskoo kaiken, mutta minä TIEDÄN että se on vale. Joku siis levittää valheita teineille. Sen gyneraiskauksen jälkeen jo epäilin teinien tyyliin hakkeroineen mun koneen tai jotain muuta tällaista mistä TIETO olisi voinut levitä. Nykyhakkerithan on just jotain 16-vuotiaita, jotka ei vain tajua tekemäänsä vahinkoa.

No... kun teinit ei sitten tienneetkään mitään, ja niiden vaino alkoi heti kun tein vartijasta valituksen, niin siitä alkoi mulla ajatuskuviot selkeytyä. Vasta näin jälkikäteen olen saanut palasia loksahtamaan yhteen JÄRKEVÄLLÄ tavalla ja just se poliisikin toimi siellä väärillä taustatiedoille. Ei täällä siis kukaan olekaan mun konetta hakkeroinut (tai jos onkin, niin ei just näissä asioissa ole aktiivinen), kun mennään ihan juoruilla vain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Tietoturvasta puheenollen olen todellakin ollut aika ällistynyt tästä Orimattilan toiminnasta, kun kaikki piti olla suojattua. Teinit on huudelleet minulle silti sellaisia juttuja että huomaa missä menee pieleen :D

Teinit siis uskoo kaiken, mutta minä TIEDÄN että se on vale. Joku siis levittää valheita teineille. Sen gyneraiskauksen jälkeen jo epäilin teinien tyyliin hakkeroineen mun koneen tai jotain muuta tällaista mistä TIETO olisi voinut levitä. Nykyhakkerithan on just jotain 16-vuotiaita, jotka ei vain tajua tekemäänsä vahinkoa.

No... kun teinit ei sitten tienneetkään mitään, ja niiden vaino alkoi heti kun tein vartijasta valituksen, niin siitä alkoi mulla ajatuskuviot selkeytyä. Vasta näin jälkikäteen olen saanut palasia loksahtamaan yhteen JÄRKEVÄLLÄ tavalla ja just se poliisikin toimi siellä väärillä taustatiedoille. Ei täällä siis kukaan olekaan mun konetta hakkeroinut (tai jos onkin, niin ei just näissä asioissa ole aktiivinen), kun mennään ihan juoruilla vain.

...Eli... se yksinkertaisuus siis siinä että se AITO TIETO pysyy samana. Vain juorut vääntyilee. Vain ammattitaidottomat niitä sotkee. Mun aidot, oikeat tiedot on siis kaikesta päätellen pysyneet tallessa. Mokat on tehneet jotkut tunarit. Just vaikka mun potilasraportit, joita joku käy tiirailemassa, niin eihän se ilman ammattitaitoa niistä pysty kuitenkaan mitään tajuamaan :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...ja niitä raiskausvitsejä tehneet teinit siis tässäkin tapauksessa linkittyy SUORAAN siihen naispoliisiin. Se vastaus siitä gyneraiskauksesta tuli tunnin sisään tän naikkosen puhelusta.

• Anonyymi

Eiköhän Erola säily edelleen ykkösenä. On selvinny kohtalaisen hyvin .

• Anonyymi

mitä tehny?? ei mitään. petti lupaukset ja mitään ei saanut aikaan ja virkamies mielistely pahempaa kuin porvareilla

• Anonyymi

Numero 49 Tönnöstä sai valtavasti ääniä eduskuntaan. Jäipä JEniin hilkulle ettei päässyt. Veikkaan että saa Perussuomalaisista eniten. Sitten liikuntapaikka mestari.

• Anonyymi

Kyllä JE on hyvä edustaja. Hän on eittämättä yksi ääni haravista. Veikksan että saa satoja ääniä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä JE on hyvä edustaja. Hän on eittämättä yksi ääni haravista. Veikksan että saa satoja ääniä.

Niin ja on valmistunut hevosten hoitajaksi, eli on kouluttautunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja on valmistunut hevosten hoitajaksi, eli on kouluttautunut.

Ihan vaan tiedoksi musta maalaajille. JE on opiskellut myös normaalit peruskoulutukset kuin me muutkin. Nettitietojen mukaan hänellä on takana kauppatieteiden opinnot Helsingissä Svenska handelshögskolanissa. Pääaine Hankenilla johtaminen ja organisaatiot, sivuaineena markkinointi. Puhuu sujuvasti suomen lisäksi englantia ja ruotsia sekä melko hyvin saksaa.
        Ei ihme että menestyi eduskuntavaaleissakin hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan vaan tiedoksi musta maalaajille. JE on opiskellut myös normaalit peruskoulutukset kuin me muutkin. Nettitietojen mukaan hänellä on takana kauppatieteiden opinnot Helsingissä Svenska handelshögskolanissa. Pääaine Hankenilla johtaminen ja organisaatiot, sivuaineena markkinointi. Puhuu sujuvasti suomen lisäksi englantia ja ruotsia sekä melko hyvin saksaa.

Minulle kerrottiin että hanken jäi kesken...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ja tätä jos ketä Lärssonni vie kun pässiä narussa. Ei kiitos enää näitä , eikö se jo nähty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle kerrottiin että hanken jäi kesken...

Tutkintotodistusko sen osaamisen tuo? Oppi tarttuu kurssien myötä ei pelkästään lopputyön tai loppupapereiden.

Kyllä on jollain hampaankolossa ku JE:tä yritetään mollata joka ketjussa. Taitaapi olla munatonta sakkia, jotka pelkää että JE tulee ja vie heidän äänet. Kelläs muulla Olan ehdokkaista on kokemusta kansainvälisistä luottamustehtävistä? Taitaapi olla osaaminen hyvin paikallistasoa jääden Olan rajojen sisälle.

No palstan mollaajat varmaan nähdään mainitun Hankenin ja muidenkin yliopistojen valintakokeissa keväällä.. mitä veikkaatte moniko pääsee läpi?

Ei muuten muuten pääse yksikään oli pääsykoe sitten suomeksi tai ruotsiksi...että näin, siellä ei nimittäin pärjää pelkällä meikillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ja tätä jos ketä Lärssonni vie kun pässiä narussa. Ei kiitos enää näitä , eikö se jo nähty.

No ei välttämättä. JE veti taloudentasapainotuksessa ruokapalveluryhmää. Kokkareita ja ryhmään kuuluneita kuulemma painostettiin valitsemaan ostopalvelut Lahdesta mut tää nainen oli kuulemma pysyny kovana et pidetään omana tuotantona ja työpaikat täällä, vaikka Lärssoni olis halunnu ulkoistaa.. laskelmat oli taloudenki osalta muuten JE:n puolella vaik kokkarit olis halunnu kavereille lisää bisnestä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellainen tyhjän kirjoittaminen kannattaisi lopettaa alkuunsa. Jos meinaat rehdisti toimia ehdokkaana.

• Anonyymi

Onko JE sinkku?

• Anonyymi

Ylläpidol on kirein.

• Anonyymi

JE sai eduskunta vaaleissa Orimattilasta yli 1000nääntä. Keräsi Hämeen vaalipiirissä paljon ääniä Perussuomalaisille.

• Anonyymi

Älä sössötä! Palaa omalle linjalles.

• Anonyymi

Yli 4000 ääntä..olis muuten jääny Hämeen Persut kolmeen kansanedustajaan, nyt on neljä ekaa kertaa ikinä. No JE jäi muutaman sadan äänen päähän, mut harva ekakertalainen saa läheskää ton verran.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yli 4000 ääntä..olis muuten jääny Hämeen Persut kolmeen kansanedustajaan, nyt on neljä ekaa kertaa ikinä. No JE jäi muutaman sadan äänen päähän, mut harva ekakertalainen saa läheskää ton verran.

49 teki historiallisen tuloksen ensikertalaisena. Mennee nyt valtuustoo suurella äänimäärällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

49 teki historiallisen tuloksen ensikertalaisena. Mennee nyt valtuustoo suurella äänimäärällä.

Huh huh mitä häppää heität! Täysin eri vaalit kyseessä ja nainen on ihan pihalla.

• Anonyymi

On joillain suuri hätä ja pelko jos persut pärjäiskin. 😅

• Anonyymi

Kylil kuulin että vois olla lehtimiehiä tääl kirjottamas.

• Anonyymi

Oli lauantaina hyvä tilaisuus Perussuomalaisilla. Makakra veti ja Henri lauloi isolle porukalle.

• Anonyymi

Joo väkeä oli ja väki viihtyi. Henkan laulua moni pysähtyi kuuntelemaan pidemmäksikin aikaa. Kepu tykkäs ku kerrankin heidän teltan lähellä oli väkeä. Kepu oli ikääku osingoilla persujen tapahtuman vetäessä väkeä vieressä.

Demarit oli Varsapuistossa yksinää, kuulemma tyhjää täynnä heidän tapahtuma ja omatki lähti karkuun ja eräski demariehdokas tuli ruusuinen persujen tapahtumaan niitä jakelemaan.
      Tässä nähtiin mikä puolue haluaa sentään tarjota meille olalaisille jotain erilaista ja elämyksiäkin omalla kustannuksellaan, ei pelkästään kunnan rahoilla ja meidän veroeuroilla

Haukkukaa vaan persuja.

• Anonyymi

hehehe ja viimeinen persu ehdotus ilmainen asunto muuttajille!! sosialismin järjen kukkasia

• Anonyymi

Sain ne aikaan uuden yhteiskoulun, prisman, koirapuiston, aurinkovoimaloita, datakeskuksen, talouden lähelle plussaa ja paljon muuta. Ensi kaudella tulee lisää hyviä asioita.

• Anonyymi

Vasemmistoliitto saa Yhden ( 1) läpi, Vihreät saa kolme ( 3) läpi, SDP saa läpi kuusi ( 6) kuten myös Perussuomalaiset. KD saa läpi Yhden ( 1).
      Lopuista äänistä käydäänkin sitten kova kisa Kokoomuksen ja Keskustan välillä.
      Taitaa käydä että Kokoomus saa läpi peräti 11 ja Keskusta 5

• Anonyymi

kokkareet ei juhli äänet pysyy persuilla

• Anonyymi

Varma valintani 35.

• Anonyymi

Näköjään oli vaalityötä tekemässä keskustan teltalla.

• Anonyymi

Kokoomus saa voiton Olassa.
      Toiseksi Keskusta ja Kolmonen Persut.
      SDP nelonen ja Vihreät Vitonen.
      Vasemmistoliitto saa Tarmon läpitte.

• Anonyymi

Tarmo vie äänillään mukanaan valttuustoon kaksi muutakin vassaria.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyttiiks alotuksessa mitään vassari roskapussipuolueesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka *itun tarmo?

• Anonyymi

Mitä nyt taas oli JE viesteissä pahaa että piti poistaa. Eikö poliitikko kestä kritiikkiä yhtään omista tekemisistään. Näkee mikä on vastuunkannon taso tällä ehdokkaalla kun ilmiantaa omista tekemisistään kertovat kohdat. Johan se määritellään kunnianloukkaus jutuissakin et poliitikon pitää kestää. Ei jatkoon.

• Anonyymi

Joku kateellii politikko sössöttää. Äänestän 35!😆

• Anonyymi

Tottakai 35 äänestää itseeään.

• Anonyymi

Mikä sun nro on?

• Anonyymi

Ooksä joku politiikkaa pelle????😆😆😆😆

• Anonyymi

Niikko, Vornaska, Suti ja Taimi Kelkka. Kova nelikko panee maan kuntoon. Juicen piisiä Panomies lainatakseni.

• Anonyymi

Poliittiset pellet kuseskelee kilpa!!!!!! 🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

JE on antanut pakit jollekkin ressukalle vissii……😆

• Anonyymi

Kelle?

• Anonyymi

En keksi yhtäkään asiaa jota JE olisi jollakin tapaa edistänyt.

• Anonyymi

mun kamu oli auttaa JE vaalityös ja kehuskelee sil 😅😅😅😅

• Anonyymi

Ehdokkaa tulee olla pätevä työhönsä. Pitää olla tilannetajua ja osaamista. Nyökyttely ja samaa mieltä oleminen ei riitä.

Paljon kuvia ympäri kylää ja hymyily vaaliteltalla on vain perus myyntiä, muuta tietoa mielipiteistä ei ole.

Sitten vielä tulee ylilyöntejä että näkyis paremmin kuin muut. Kielletyillä paikoilla olo ja ruuhkaselta alueelta parkin vienti koko päiväksi on niitä.

• Anonyymi

Eilen seurasin tilannetta. Auto oli paikassa tunnin verran, JE liikkeellä invalidin kanssa ja kävinpähän kurkkaamassa oliko invalupaa. Lupa oli asiallisesti näkyvillä.

Jutteli tässä meidän Kepun teltan kupeessa ja näkyi menneen invalidin kanssa kahville Marenkiin..

T. Kepun teltalla ollut

Toki toivon Kepulle persuja parempaa menestystä, mutta onhan toi ihan järjetöntä että yritetään hyökätä yhden ehdokkaan kimppuun, ajatellen että mustamaalaamisella saisi puolueelleen tai itselleen lisää ääniä. Onneksi kaikki omat aivot omaavat osaavat mennä vaikka vaalikoneisiin tutustumaan ehdokkaisiin ja niiden mielipiteisiin. Pilkka osuu lopulta omaan nilkkaan ja kannattaa miettiä vaalien jälkeistä yhteistyötä, siihen pohjia rakennetaan jo nyt.

Jos tässä kirjoituksessa oli mielestäsi järkeä niin käy tutustumassa meidän kepun ehdokkaisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eilen seurasin tilannetta. Auto oli paikassa tunnin verran, JE liikkeellä invalidin kanssa ja kävinpähän kurkkaamassa oliko invalupaa. Lupa oli asiallisesti näkyvillä.

Jutteli tässä meidän Kepun teltan kupeessa ja näkyi menneen invalidin kanssa kahville Marenkiin..

T. Kepun teltalla ollut

Toki toivon Kepulle persuja parempaa menestystä, mutta onhan toi ihan järjetöntä että yritetään hyökätä yhden ehdokkaan kimppuun, ajatellen että mustamaalaamisella saisi puolueelleen tai itselleen lisää ääniä. Onneksi kaikki omat aivot omaavat osaavat mennä vaikka vaalikoneisiin tutustumaan ehdokkaisiin ja niiden mielipiteisiin. Pilkka osuu lopulta omaan nilkkaan ja kannattaa miettiä vaalien jälkeistä yhteistyötä, siihen pohjia rakennetaan jo nyt.

Jos tässä kirjoituksessa oli mielestäsi järkeä niin käy tutustumassa meidän kepun ehdokkaisiin.

Näin pä miekii ja juttelin mut ei kyl invaliitiä ollut merkkiäkään koko aikana. Lähempääkin ässää löytyy monta invapaikkaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin pä miekii ja juttelin mut ei kyl invaliitiä ollut merkkiäkään koko aikana. Lähempääkin ässää löytyy monta invapaikkaa

Oli eräs herrasmies marenkissa JEn kahviseurana, sen verran huonojalkane mies että ihme, jos ei invalidiksi lasketa. mukava mies kuitenkin, monesti olen jutellut. marenkis oli muute muitaki persuja, keskustaa ja vihreitä kokkareiden kans. JE ei sentää työntyny kokkareiden tilaisuuteen sen ollessa käynnissä toisin kuin persujen naikkonen AS...

• Anonyymi

JL on omaa luokkaansa. Ei ihme että sai yli 4000 ääntä eduskunta vaaleissa.

• Anonyymi

Reilu 1000 ääntä sai silloin olast. Ääni inflaatio pois ja loput jakaa villen ja jarien kesken ni ei paljoa jää. Sitten on uusi hyvännäkönen ja rohkea persu laura jokela jolla on meriittiä jo paljon enemmän. Ite äänestän ennemmin lauraa

• Anonyymi

Laura on Kaunis ja hyväkroppainen.

• Anonyymi

Kokeilen uudelleen tänne ihmetellä tätä numeromaniaa. Hirveästi nyt tulee. Onko joku hittijuttukin parhaillaan.

• Anonyymi

onks tällä se sähkärimies? jos on sama niin mies vaikuttaa fiksulta

• Anonyymi

Jos Persuilla olisi aito arjalainen mies, kuten Arto Bryggare ulkoisesti niin heti äänestäisin. Mutta kun heillä ei ole niin Tarmolle menee ääni. Vasemmistoliitto numero 7

• Anonyymi

Sori nyt vaan Persut, mutta se teidän ääniharva teki sellaisen takin käänön ja kusetuksen et pilas luoton teihin muihinkin. Pahoittelut

• Anonyymi

kukaan järkevä ei perssuja enää äänestä missään vaaleissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kukaan järkevä ei perssuja enää äänestä missään vaaleissa

Älä nyt . Persu pomo lupaa tällä kertaa laittaa Orimattilan keskustan ja Palojeoen edustavaan kuntoon. KYLIÄ unohtamatta.
        Jos yhtä hyvin pitää paikkansa kun mm. kyläkoulujen säilyttäminen niin Palojoki kasvaa umpeen.

• Anonyymi

Jos joku on takkia kääntänyt niin TH, loikkasi melkoiselta paikalta viime tingassa kokkareihin. Ei herätä luottamusta. Taivas varjele millaisiin muihin temppuihin kykenee. Nyt valitaan LUOTTAMUS henkilöitä!

Persut vaikuttaa ainoilta rehdeiltä, kun eivät aloittele muiden puolueiden ja ehdokkaiden lynkkausketjuja.. Vinkki vitonen katsokaa mistä puolueista ei lynkkausketjuja ole, niin ei ole vaikeaa matematiikkaa arvata ketkä tänne kirjoittelee..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joku on takkia kääntänyt niin TH, loikkasi melkoiselta paikalta viime tingassa kokkareihin. Ei herätä luottamusta. Taivas varjele millaisiin muihin temppuihin kykenee. Nyt valitaan LUOTTAMUS henkilöitä!

Persut vaikuttaa ainoilta rehdeiltä, kun eivät aloittele muiden puolueiden ja ehdokkaiden lynkkausketjuja.. Vinkki vitonen katsokaa mistä puolueista ei lynkkausketjuja ole, niin ei ole vaikeaa matematiikkaa arvata ketkä tänne kirjoittelee..

Heh en ole minkään puolueen jäsen jos et ymmärrä … miksi kirjoittaisin muista kun ps äänestin ja minun ehdokas petti lupauksensa ja koko puolue tukena… pettynyt äänestäjä ja te vain haukutte tässäkin muita puolueita….

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persu saa kyllä paljon ja keskustan riitta omansa sekä kokoomus vähän. Keitä ei oo haukuttu on kaikki muut puolueet. Tarmoa vassarina on kehuttu. Eli vaihtoehtoja on kyl monta. Mutta tosiasia on että persuilla oli isoin vastuu ja ei menny niinkuin äänestäjille luvattiin eli tottakai tulee petetty olo. Ei paljon tarvi osata ajatella kun pääsee tähän loppupäätökseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persu saa kyllä paljon ja keskustan riitta omansa sekä kokoomus vähän. Keitä ei oo haukuttu on kaikki muut puolueet. Tarmoa vassarina on kehuttu. Eli vaihtoehtoja on kyl monta. Mutta tosiasia on että persuilla oli isoin vastuu ja ei menny niinkuin äänestäjille luvattiin eli tottakai tulee petetty olo. Ei paljon tarvi osata ajatella kun pääsee tähän loppupäätökseen.

ei vähää tarvii ajatella mut se ei meidän persu valtuutetuilta onnistunu ja siksi persut ei minun ääntä saa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että joku sentään kykenee!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh en ole minkään puolueen jäsen jos et ymmärrä … miksi kirjoittaisin muista kun ps äänestin ja minun ehdokas petti lupauksensa ja koko puolue tukena… pettynyt äänestäjä ja te vain haukutte tässäkin muita puolueita….

…pas..ka
        pu…het..ta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei vähää tarvii ajatella mut se ei meidän persu valtuutetuilta onnistunu ja siksi persut ei minun ääntä saa

toivottavasti sä saat paaaaaaaljooooon ääniä. 🤡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

toivottavasti sä saat paaaaaaaljooooon ääniä. 🤡

saan ääniä tosi tosi paljon

• Anonyymi

Minä äänestän katutappelijaa. Grrr..

• Anonyymi

ootko saanu turpaas ja nyt kiukuttaa???

• Anonyymi

Minä äänestän katutappelijaa. Nakki on mies. Grrr..

• Anonyymi

Persut ei osaa mitään.

• Anonyymi

olet väärässä , persut osaa tehdä rikoksia

• Anonyymi

Kyllä pärssuja nyt viedään. Ottivat pedofiilin riviin, eikä varmaan edes kyselleet taustoja.

• Anonyymi

kaikki tiesi tuon taustan luultiin että vanhentunut juttu moka kävi äänestäjät ymmärtää uskoisin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kaikki tiesi tuon taustan luultiin että vanhentunut juttu moka kävi äänestäjät ymmärtää uskoisin

Ai, on vielä on tiedetty pedo? Ja silti on otettu riveihin? Sopii ajatusmalliin, eli ei ajatella. Mitähän seuraavaksi selviää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai, on vielä on tiedetty pedo? Ja silti on otettu riveihin? Sopii ajatusmalliin, eli ei ajatella. Mitähän seuraavaksi selviää.

Henkisesti sairaita nämä persujen ehdokkaat ja heitä äänestävät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Henkisesti sairaita nämä persujen ehdokkaat ja heitä äänestävät.

huh mitä sakkia nämä tomppelit ja näitä äänestin hävettää

• Anonyymi

Siis persujen hallitus otti, ei ehdokkaat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis persujen hallitus otti, ei ehdokkaat

Eikös hallitus kanna vastuun? Jos vaan nyökytellään ja hymyillään, niin sitä saa mitä tilaa. Täyttä paskaa!

• Anonyymi

Luulis että jokainen puolue kyselee taustat. On eri asia kertooko ehdokas kaiken.

• Anonyymi

Ja minulle on annettu ymmärtää että täällä muka tiedetään kaikki toisten asioista. Hah!! Täällä ei kukaan tiedä mitään toisten asioista, joten pitäisi kaikkien vähän miettiä käytöstään.

• Anonyymi

Hyvä että nuo rikolliset ehdokkaat vaikuttaa koko puolueen kannatukseen, eikä ainakaan lisää sitä.
      Mitä
      Alemmas
      Perssujen
      Kannatus
      Vajoaa
      Sen
      Parempiiiii .....

• Anonyymi

Nyt on siten että luulen ylläpidon olevan myös poliittisesti aktiivinen. Mielipiteet joissa ei ole mainittu ketään henkilöä, mutta on mainittu että rikostaustaa on kolmella Orimattilan puolueella, niin menee viesti hylkäykseen. Pitää tehdä ilmianto ylläpidosta, laittakoon sitten AI:n tai moden aisoihin.

• Anonyymi

Vain persujen tuomioista saa puhua.

• Anonyymi

Ei saa niistäkään. Persujen ääniharavat on kilpaa painamassa ilmianto nappia.

• Anonyymi

Höhöhöhö sniff, hohoho sniff. Höröttäjää naurattaa.

• Anonyymi

persujen haravat. yksi taas lisää tämä kääriäjäinen

• Anonyymi

Ai että minä odotan sitä vaaliistudio etenkin sitä kun ennakkoäänet ilmoitetaan ja kun lopputulos tulee ja purran ilmeet purran ilmettä kun kannatus on todella heikko alle 10% kannatuksella toi porukka maalla saattaa kannatus olla vähän korkeammalta valtakunnantasolla se on 10% maksimissaan todennäköisemmin 8– 9% eihän tuollaista puoluetta tolkun ihminen täysjärkinen ei ei äänistä ei ******* äänestä se on aivan varma täysi junttiurheilun einari saattaa olla että äänestää ei normi ihminen ei äänestä ei sitten millään kävittekö muuten prismassa kyllähän on perkeleesti porukkaa tarjoiluja ole kakkua ja kaikkea mutta enpä en minä kuule tuommoisia kakkuja tarvitsee minä saan itse ostettua kakut niin aikuiset ihmiset jonottaa kakkuja tuolla kyllä mä sanon että on lapsellista touhua kerrassaan mutta hyvä että se persujen pedofiili joutui poisteta täältä tuli ilmi kävi ilmi että mikä on mies miehiä eikä taida sinä kaverilla ihan joka paikkaa enää ikipäivänä olla asiaa hyvä niin minkä minkä taakseen jättää sen edestään löytää ja sinne kaverille kävi just niin

Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      142
      1830
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      271
      936
    3. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      828
    4. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      78
      777
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      719
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      10
      682
    7. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      661
    8. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      646
    9. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      620
    10. Mun veikkaus

On se, että jos/kun tavataan ja aletaan juttelemaan, tajutaan, että ollaan jotain muuta kuin kuviteltiin. Ja kupla puhke
      Ikävä
      53
      612
    Aihe