Kolesterolilääkkeiden mannekiinilääkärit

Anonyymi-ap

Uskotko edelleen valhetta, jossa kolesterolin kerrotaan tukkivan suonet?
Mikä on sellainen rasva joka kovettuu +36 asteessa? Rasva kovettuu kehossa vasta kun kroppa kylmenee. Onko sillä sitten enää niin väliä.
Edit. Tiesitkö, että LDL ja HDL EIVÄT OLE kolesterolia. Ne ovat kolesterolia kuljettavia proteiineja. Kolesteroli on hormoni.
Kalkki tukkii suonet. Kolesteroli korjaa verisuonivaurioita ja yrittää kaikin tavoin estää kalkin kiinnittymisen suoneen pintaan.
Lääkärit määräävät kolesterolilääkkeitä ja sen kanssa kalkkilisää. Täytyy olla kaikki aivosolut kalkkeutuneita, jos ei näe tässä mitään ristiriitaa.
Kolesterolilääkkeiden käyttäjien kuolemansyytä ei ole kauhean vaikea ennustaa.
Suosittelen tutustumaan oikean asiantuntijan, eli verisuonikirurgin tietoon asiasta.
Taija Somppi. Kirja Parantavat rasvat.

14

536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lisää salaliittoteorioita.

• Anonyymi

Kolestroli lääkkeillä menee jalat, ei pysty kunnolla kävelemään. Sitte tulee kans levottomat jalat oireita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kolestroli lääkkeillä menee jalat, ei pysty kunnolla kävelemään. Sitte tulee kans levottomat jalat oireita.

Näin on.

• Anonyymi

Mutta kun sitä rasvaa kertyy kasaan niin se kovettuu.
      Elä anna tänne väärää tietoa enää koskaan. Muista tämä!

• Anonyymi

Minulla olisi myytävänä foliohattu aloittelijalle halvalla. Kaksinkertainen kattilan kanssa vielä parempi ja siinäkin reilu alennus.

• Anonyymi

Ja muistakaa että esim omega 3 kalaöljykapselit voivat nostaa juuri haitallisen kolesterolin määrää! Itselle kävi juuri näin. Rypsiöljyllä ja pellavansiemenöljyllä sain arvon 6.3:sta laskemaan 5.4! Asentaja myös hyvä.

• Anonyymi

Alentaja piti olla!

• Anonyymi

Voi sulaa lämpimässä kehossa ja virtaa hyvin suonissa mutta öljyt liimautuu suonen seinämiin, älyäähän tuon.

• Anonyymi

Uskon. Olet saatanan noita.
      Lääkäri

• Anonyymi

Minäkin tollo noudatan terveyden hoitajien suosituksia ja napsin noita myrkkyjä, jalat alkaa olla loppu ja yläruumis kipuja kokoajan, mikähän oisi viisain ratkaisu tässä tilanteessa.

• Anonyymi

Jalkakipuun kannattaa kuvauttaa lonkat.
        Sieltä se hermosärky joka vaihtaa paikkaa milloin mihinkin kohtaa raajoja tulee.

• Anonyymi

Lopeta heti kolestrolilääkitys niin jalat ja kivut paranee. Olen niin monesti lopettanu jataas alottanu uudelleen niin kivut palasi heti kun söin lääkkeitä!

• Anonyymi

Odottaa vain rauhallisena kivutonta kuolemaa.Sydänkohtausta.

• Anonyymi

Mitäs tälle suomussalmelaiselle tuotteliaalle kirjailijalle kävi?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      146
      2785
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      363
      2012
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1747
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1658
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1370
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      945
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe