Ihme etten jo ole hullujen huoneelle joo on yritetty hiuta olen kännissä ainoa toiveen Eero Rantasila ottaa itse yhteyttä minuun klo.18.00 mennessä jos olen ymmärrettävä jos en sovitaan aika meikkiin olen vähin mitä vo pyytää ihmine jonka elämän tuhosit loput hoidin itse mitään me elävöittää ei ole kuin henki tiedot kuka oli kerran mies eikä irvikuvia esa r odotetaan toivottavasti en joudu hullujen huoneelle syystä että ajattelin moni tietää miksi valitan esa tiedöt kuka.
No Esa taas ninö
5
228
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Asia on näin sieltä tulee muutaman päivän kuluttua lappu jossa kysytään jos jotain haluaa syyttää nimeä jos et kerro on vaikeaa. Voi olla soitan tänään ja yritän sen resepti asian viimeksi jäi kesken ,kun ensin halusit tukkia turpani ja ,
- AnonyymiUUSI
Ja kun ei onnistunut aloit mäkättää epäasiallisesta puheilmaisusta. Ja lopuksi löit luurin korvaan niinpä. Taisi jäädä se ylipalkattu työ jäädä tekemättä. Se nyt on niin etten ole kovin usein harrastanut nykyisin kiroilua paitsi pari viimeistä kuukautta en ole muuta tehnyt. Se on niin missä kasvoin kakarana opittiin kiroilemaan samaan aikaan vähän sen jälkeen kuin puhumaan jos en puolen vuoden jälkeen puhumaan opittuani. Vanhempani olisivat kai joutuneet viemään johonkin tutkittavaksi. Hyvää päivää vittu pää oletko koskaan ollut ylpeä ,kun saat leikkiä lääkärin hoitajaa.???
- AnonyymiUUSI
No ei ollut kommentin arvoinen joten teen sen itse. Mikä perkeleen hinku näillä ns.( terveyden huollon ammatilaisilla) on tehdä minusta jos en ole ihan sitäkään väkisin minusta vähän älyistä tai jotain vajokkia. Ovat siinä melko hyvin onnistuneet. Tosi aäsia Eero Rantasila munasi kunnollista kukaan ei tee mitään joo satuin katsomaan vanhaa paperia viime vuoden lokakuulta se ainakin antaa olettaa että asia on näin ja paskat on en ole koskaan pitänyt itseäni erityisemmin älykkäänä..mutta rajansa kaikella kuten olen sanonut en usko väkivaltaan ratkaisuna...niin EERO ET USKO PALJON MUUTAMALLA OIKEALLA VIINA PULLOLLA SAA TITEUTETTETTUA OIKEILLE HENKILÖILLE TOIMITRTTUNA JA JOS LUPAA TUPLANA TAI TRIPIPLANA LOPUT ,KUN ASIAT ON MALLILLAAN. JA SILLE VITTU PÄÄ HOITAJALLE JOKA EI HALUNNUT ESITELLÄ ITSEÄÄN KYLLÄ TEIDÄN PITÄÄ KERTOA NIMENNE MITEN MINÄ VOIN VALITTAA POTILAS ASIAMIEHELLE TAI NAISELLE JOS ETTE ESIINNY ASIA ON NÄIN,
- AnonyymiUUSI
No EERO JOS TULEN TÄLLÄ JO MONEEN KERTAAN VÄHÄISELLÄ ÄLYLLÄNI MIETTIMÄÄN JOTAIN JA JOKU TUNTEE TARVETTA, ETTÄ TÄTÄ PITÄISI VÄHÄN TUTKIA NIIN EIKÖHÄN NE PASKA LAKKI KYTÄT LÖYDÄ MINUT HELPOSTI EI KAI SITTEN VEDOTA MUUHUN KUIN SYYNTAKEETTOMUUTEEN TAI OLEMATTOMAAN HUMALA TILAAN.. EIKÖHÄN SEN TAJUAMISEEN PALJON TARVITA..NINULLAHAN ON TIETOKANNASSA SEN VERRAN MERKINTÄÄ NIIN VARMAAN USKOTAAN. JA VOIN PÄÄSTÄ KOPPIIN OMAKSI PARHAAKSI TESTAAMAAN MITÄ UUTTA PSYKO PASKAA OVAT MINUN RIESAKSI KEHITTÄNEET. TÄMÄ. ENSIMMÄINEN RATKAISU TULEE HALVAKSI 300 TAI 1500 EUROA JOS HALUAA LUOTETTAVAA TYÖ VÄKEÄ JOUTUU MAKSAA 20 000 TAI 100 000 EUROA MERKITSEE JOUDUT KALMISISTOIHIN. JA HALVAKSI TULEE, KUN HOITAA ITSE HOMMAN EIKÄ OLE RISKIÄ KUTEN ENSIMMÄISEN RATKAISUN KANSSA, ETTÄ HOMMAN HOITAJA JOUYUU IKÄVÄÄN TILANTEESEEN VASIKOISI ISO ÄITINSÄ OHESSA PIENEMMÄN TUOMION VUOKSI. ELETÄÄN EERO TERVEENÄ NIIN TERVEENÅ KUIN MAHDOLLISTA.???
- AnonyymiUUSI
Synkkää settiä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa593458- 1511758
- 1301507
Nyt katsokaa ihmiset tätä Mattilan showta
Missä näette räkimistä. Katsokaa tarkkaan. Miksi iltapäivälehdet halusivat oikeudelta videon muttei julkaissetkaan sitä.1351449- 931369
- 1111224
- 761061
Kansalaisaloite etenee
Eduskunta hyväksyi kansalaisaloitteen eheytyshoitojen kieltämiseksi.3231045Farmi-tippuja Kasper Strömman tilittää maatilan olosuhteista - Yllättävä vertaus ihmetyttää: "Me..."
Oho! Kasper Strömman on tuttu podcastista ja YouTubesta, sekä nyt Farmi Suomi -ohjelmasta. Lue lisää: https://www.suom71039- 45813