Ei ikinä. Muuan autossa joka ahkerasti kylää kiertää. Paanko laittaen auton tuntomerkit. Voi olla että vika ei ole autossa. Vaan löytyy siitä ratin takaa.
Ei toimi vilkut
8
735
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa sanoa rohkeasti tuntomerkit jos sattuu olemaan vaikka vilkku epäkunnossa.
PS:Joku oli jättänyt tänään s-marketin vessaan isot jöötit. - Anonyymi
Mielesi pahoitit ja koit syvän järkytyksen. Koeta levätä ja toipua ettei seuraa mitään vakavampaa.
- Anonyymi
Ei ikinä? Irtaudu jo takapuskuristani niin uskallan kääntyä. Pervo takapuskurin Taavi.
- Anonyymi
>Paanko laittaen auton tuntomerkit.
No paaha laittaen, koska muuten aivan turha vollotus asiasta jossa ei voi tunnistaa syyllistä. - Anonyymi
Aitolla ajettaessa vilkkujen käyttö ja näyttö mihin auto kääntyy ja aikoo, on liiikennesääntöjen mukaan aina näytettävä liikenteessä. Olis sakotuksen aihe jos ei .
- Anonyymi
Korkki kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korkki kiinni.
Ettei olis mun vanha paska BMW. No, tytöt tykkää ja pimpsaa saa!
- Anonyymi
Joillakin on se tunnne ratissa, että olen yksin tässä maailmassa, eikä muita autoja ole kuin minä ja vilkuton autoni. Parkkiin mennään taas, niin, että taas minä ja vilkuton auto ja vien kaksi parkkipaikkaa kaupan pihasta ja taas, kun olen yksin tässä maailmassa, niin voin omasta mielestä tehdä ja se on varsin oikein vaikka katson taustapeiliin, josta näen oman täydellisen kuvani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2144390
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.262670Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062275Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341900- 1841656
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291592Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111313Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211256- 391212
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1381204