Ei ikinä. Muuan autossa joka ahkerasti kylää kiertää. Paanko laittaen auton tuntomerkit. Voi olla että vika ei ole autossa. Vaan löytyy siitä ratin takaa.
Ei toimi vilkut
8
810
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa sanoa rohkeasti tuntomerkit jos sattuu olemaan vaikka vilkku epäkunnossa.
PS:Joku oli jättänyt tänään s-marketin vessaan isot jöötit. - Anonyymi
Mielesi pahoitit ja koit syvän järkytyksen. Koeta levätä ja toipua ettei seuraa mitään vakavampaa.
- Anonyymi
Ei ikinä? Irtaudu jo takapuskuristani niin uskallan kääntyä. Pervo takapuskurin Taavi.
- Anonyymi
>Paanko laittaen auton tuntomerkit.
No paaha laittaen, koska muuten aivan turha vollotus asiasta jossa ei voi tunnistaa syyllistä. - Anonyymi
Aitolla ajettaessa vilkkujen käyttö ja näyttö mihin auto kääntyy ja aikoo, on liiikennesääntöjen mukaan aina näytettävä liikenteessä. Olis sakotuksen aihe jos ei .
- Anonyymi
Korkki kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korkki kiinni.
Ettei olis mun vanha paska BMW. No, tytöt tykkää ja pimpsaa saa!
- Anonyymi
Joillakin on se tunnne ratissa, että olen yksin tässä maailmassa, eikä muita autoja ole kuin minä ja vilkuton autoni. Parkkiin mennään taas, niin, että taas minä ja vilkuton auto ja vien kaksi parkkipaikkaa kaupan pihasta ja taas, kun olen yksin tässä maailmassa, niin voin omasta mielestä tehdä ja se on varsin oikein vaikka katson taustapeiliin, josta näen oman täydellisen kuvani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei122263Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221237- 891185
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511003Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli240998Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63904Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253796- 84786
- 35709
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?44699