Joo yksi näkyy jäävänpiippuun.

Anonyymi-ap

Tarkoitan mikä tapaa isiä ja 1960 ja 1950 luvun poliisin käytäntöä jonka kaikki tiesi kai jopa hyväksyi kai eräille paskan palvojille vaikeaa tuoda julki lakiboikeus moraali etiikka ja muuten jotka kelpaa hölmöille jotka ei itse pysty ajattelemaan on tehnyt itsestään vitsinä uskoåkaa jos haluatte kuulua hölmöhin .Muuten ihme jos tämä lähtee kuten edellinen ei. Joo kuulemma toden puhujat pitää tappaa. Se siinä kai pitäisi ymmärtää. Jep.

19

418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missäpäin Joutsaa tämä Jäävänpiippu oikein sijaitsee? Onko isokin turistikohde?

• Anonyymi

Pakko tuohon on vastata vasta vaikka ei syytä piippuun jää asiat totuudet jotka on totta ei.myönnetä vaikka tosia moni tietää muttei halua tietää tai myöntää. Toivottavasti et tunne tarvetta kommentoida. Lisää voisin kertoa monesta uskomattomia asioita joita ei uskota eikä.halita usko tote0na jopa kunnanhallitusta myöten vaikutta,että joka erittäin merkittävässä roolissa arvostettu mies on paollut ihan.syyllinen miten tuli julki testeissä ollut nuori.mies tokaisi.mimen oli siinä.mukana myös tämä.äarvon kokoomus mies
      Seuraus sai kutsun testiin.johon.ei aikomus osallistua seuraus poliisin kyydillä.psallistui on jätkien kanssa vähän naurettu monta riskiä kyttäå tarvittiinkin miehen kyytiin saamiseen jossa tuli päävoiyoitto.oli.se isä muutakin on mietitty oliko arvon mies osallinen porulla vedossa johon minunarvoja kunnia käsitys hyväksy..Enkä halua.olla mukana. Hyvää jatkoa kokoomus herra.on niitä paksuksi joutuneita tililläsi muitakin. Joo kyllä kansa tietää pidit tai et kyllä.kansa tietää

• Anonyymi

Voisi kertoa missä jää piippuun asuu jos et tiedä.Jumalauta ei tämä.mikään Perkele turistikohde ole tai nähtävyys jos luulet olevasi huumori miehiä tai muuta minä en ole en pitkiin aikoihin. Joo ei tässä.elämässä mitään hyvää ole, että sekin päättyy joskus.

• Anonyymi

En oo raamatunmies mutta luojan kiitos

• Anonyymi

Jaa olisiko ollut minun aloitus eipä tämä varmaan mikään turisteja kohde ole jos tänne joku erehtyy käymään niin tuskin toiste käy. Joo en ole huumori miehiä. Tuo osoite tuntui niin kiinnostavan.
        Aioitko ihan yksinään tulla vetämään turpiin vai oletko sen verran isoa rekka ittä ihan yksinään ja olet oikein kovamies ainakin omasta mielestäsi. On näitä isoja kovia miehiä kierretty tapaamaan sen verran on tullut laitettua merkille.. yhdistävä piirre näillä omasta mielestään kovilla miehillä jotka ovat sitä kookkaampaa sorttia ovat yleensä saatanan isoja raukkoja..Ei minun pieksemisrllä oikein pääse kehumaan jos vähän alle 170.cm rimpulan lihaksettoman jätkän hakkamisella voi tuntuuko siltä.täällä Joutsassa olen pannut merkille nämä.jätkät jos vähän jännittää tai ihan pelottaa ottavat huuto sakkia ja muuta apuvoimia sen verran mukaan ettei lopputulosta tarvitse epäillä. Hyvää loppu elämää. Kun sinulla kai sitä vielä on..Minulle riittää se , kun saan olla rauhassa kailta kusipäiltä. Vapaana ja pysyä vähän aikaa elossa voipi olla, että minulla ei ole paljon aikaa.?

• Anonyymi

Jatkan. Voi olla että aika käy vähiin. Js jos kiinnostaa miksi yleensä viitsinyt tänne kirjoitella. Syy on juuri tuo oikeuden taju minä.en ole koskaan saanut sitä.enkä varmaan tule saamaan jos puhutaan kirjoihin kirjoitettua. Mikä olen vittuuntunuut.vittumaimainen katkera ihminen jolla on luultavasti vähän elin aikaa. Olen myös Suomalaisen yli arvostetulle terveyden huollon uhri. Minun ei ole tarvinnut valehdella mistään kuten tuolla sotekeskuskuksessa tuntuvat ihan palkkaa saavan. Ymmärrän kyllä jos teitä vituttaa en minä.ains

• Anonyymi

En minä aina ole tämmöinen ollut.. mutta kun saa vuosikausia paska kohtelua niin kyllä sitä kuka tahansa muuttuu. Perkele kun saa joka päivä odottaa milloin katsotaan hyväksi ja uskottavaksi toimittaa hullujen huoneelle arveluttavin syistä ei siinä mistään hoitoon ole kyse tai hoidon tarpeesta vaan siitä , että pitäisin turpani kiinni ja jos en opin pitämään niin kyllä sieltä semmoisia myrskyjä löytyy ettet kykene edes ajattelemaan. No soittelin tuonne pelle keskukseen ja kerjäsin opomox 30.mh 100
      Kpl.jotta saisin joskus nukuttua. Eipä.tämä.hoituri itseään esitellyt sotten kun alettiin puhua zsuomes käski pitämään suuta kiinni voi z jumalauta minulle semmoista paskaa jauhoi itse pääsevät kirjoittelemaan täyttä sontaa omakantaan vitut jos en muuta voi en perkele aio ystävälliseksi heitäytyä
      S

• Anonyymi

En ysyälliseksi aio heittäytyä hoitajille ja lääkäri pelleille. Tietävät itsekin syyn.miksi..olen ennenkin sanonut etten heidän hoitoon mene ellen kuolemaa tee tai ole melkein kuollut. Joo olisi rahaa hakisin hoitopalvelut ulkomailta. SAAVAT PERKELE JUMALAUTA SUKSIA VITTUUN HOITOINEEN JA.LÄÄKEINEEN..YLI SATA PSYYKE LÄÄKETTÄ KÄYTTÄNYT JA TURHA ILMAN APUA TAI HYÖTYÄ PERKELE KYLLÄ.SITÄ VÄHÄN KATKERAKSI..TULEE JA ALKAA VIHATA KAIKKEA. TURHA TÄTÄ TEILLE ON KERTOA HULLUN.MAINE KASVAA TÄMÄ.,KUN ON KUVIEN , TITTELI PELLEJEN JS PERSEEN NUOLIJOIDEN PAIKKAKUNTA ..HYVÄKSI ARVOSTETUKSI IHMISEKSI PÄÄSE KUN.ON HEHTAARIA JA METSÄÄ JA LOMPAKOLLA PAKSUUTTA VAIKKA OLISI TÄYSI MÄTÄMUNA. ELÄKÄKÄÄ.ITSENNE KANSSA. MULKUT JA VITUT.

• Anonyymi

Tokihan meillä on hyvät palvelut ja tietysti palveltavat , Aloitushan on laadittu kiitoksena kaikesta minkä yhteiskuntamme on häneen tuhlannut

• Anonyymi

Ehkä nyt lopetat tämän sivuston käytön ja spämmäämisen ja keskityt hoitamaan mielenterveyden kuntoon.

• Anonyymi

Vai mielenterveyden hoitiäoon mitä siintää on jäljellä halusit perkele käyttää sitä raukkamaisinta hyväksi maalitta hulluksi tai nätisti sanoin mielenterveys potilaaksi....perkele siinä on monella Joutsalaisella lusikka seassa ette te perkele osaa edes hävetä mielenterveyteen liittyen en ole mikään hullu.tai mielenteydervervrveydsäni ei ole niin paljon vikaa mitä toivotte Jaa tuohon voin sanoa taisi kommentoija olla niitä kusipäitä joilla olisi hyvä ,että minua pidettäisiin hulluna ymmärrän luultavasti miksi.??? Perkele sain soiton Neurologian oho erikois lääkäriltä vanhalta ämmältå jolta olisi voinut ottaa lääkärin luvat 10/25.vuotta sitten miten meni olisin voinut kirjoittaa ne kysymykset paperille ja vastata niihin. Turha soitto. Sitten, kun satuin noista lääkkeistä ja maalista ja jonka varmaan nykyään jopa nämä hoitskut tajuaa käytin turhaan voi VITTU SANOI KAIKKI OLI SINUN OMAKSI PARHAAKSI NÄIDEN PELLEJEN SIJAAN VOISI PALKATA OIKEIT koomikkoja tai klocneja onneksi ei oltu samassa huoneessa olisin voinut tappaa sen ämmän jaHITAASTI.

• Anonyymi

Toivon ettei mielenterveyttäni käytetä työkaluna sitä käyttää jo lääkärit ja hoitajat jotka on täällä ja Laujaan päihde ja mielenterveys palveluissa lähes epäpäteviä. Miksi ovat mielen terveys hoitajia ei ainakaa sen takia ,että olisivat sisarhento valkoisia tai kutsumuksesta vaan ovat tittelin hankittuaan saaneet vähän enempi palkaa. Nämä hoitajien palkankorotukset nykyään jotkut kai kuittaa jopa 3000 euroa olisi siitä alkuperäisestä voinut leika muutamia satoja euroja ja lääkäreiltä 10/15% mainitsitko jotain yhteistä kunnasta tarkoititko käynkö soskussa en käy mutta kohta on pakko mennä ja koska taisit olla ihan syntyperäisiä. Pitääkö teille. Jokaisele Joutsan ifiootille kertoa erikseen mSOSKUSTA EI SAA RAHAA RIIHIKUIVAA MITÄ SAA RUOKA LAPPUJA JOTTA PYSYT HENGOSSÄ VAATELAPPUJA JA LÄÄKEKUSTANMUKSIIM SÄHKÖLASKUUN. OLETTEKO NIIN SAATANAN RAUKKOJA,ETTÄ KADEHDITTE JOPA SOSIAALI ETUUKSIA. MITÄ LUULET SOSKUN KÄSITYS PALJON OMAA RAHAA SAA JÄÄDÄ 160EUROA JOS JÄÄ VÄHEMMÄN TAI EI MITÄÄN EI TAIDA HAITATA. VITTUPÄÄT MENEN NYT OTTAMAAN 16.MG. OPOMOXIA JOTTA VOISIN NUKKUA VÄHÄN VAI PITÄISI TÄLLE PADKALLE SELITTÄMÄÄN HOITAMAAN MIELENTERVEYTTÄNI. NIISTÄ YLI.I 100. TABUSTA EI OIKEIN HALUA PUHUA EI LÄÄKÄRIT EIKÄ MUUT MIKSI. ON KAI VAIKEAA TUNNU VIELÄ,ETTÄ JOKU TEKI EMÄ MUNAUKSEN. vie
      Lä eläkää itsenne kanssa kun ja jos voitte tuskin teitä omatunto vaivaa. Tänään oli semmoinen päivä tuntui että moni olisi parempi kuolleena kuin elävänåmä väkivaltaisesti kuolleena eikä tähän mielenterveyttä tarvitse sotkea. Olen sen verran miettinyt sitten,kun loppu on lähellä.voi moni haukata multaa ei ole väliä.olenko pienen ajan lusimassa vai niuvaniemellä. Pitäisikö tuota oikein m miettiä.???(*)
      S

b

• Anonyymi

terve vuan kamu.On kokemusta näistä lääkärinlausunnoista.Joskus 15/20 v sitten hain apua unettomuuteeni,lääkäri sanoi että joo mä tiedän että se neljäs vrk on vaikeinta-ihmettelin mistä puhelemme.Seuraavan kerran muutaman vuoden päästä kävin vastaanotolla ja sattui niin että tuli kiireellinen tapaus trk.een.Minun potilaskansioni jäi siihen pöydälle ja lueskelin joutessani sitä.Siellä oli kirjoitettu että terveyskeskuksessa käynnin syy on alcoholismus-kiitos tänäpäivänä en saa oikeita unilääkkeitä sen perättömän merkinnän takia.Lepää rauhassa saaressas.

• Anonyymi

Joo kyl nää E.R tiedetään,joskus aikanaan kun kaik oli hyvin ja kuskattiin sammunutta poliisien esimiestä kotiopäin iliman ajokorttia-ei haitannu yhtään.Ois mukavava tavata henkilökohtaisesti ja jutella näitjuttui mutta siihenpähän palellutaan patsaan juurelle ,ens jouluna.ps. onko muuten reilua että pojalla on 10 arvosanana liikunnasta kun ei rekkitangossa jaksa vetää yhtään leuanvetoa ja vapisee siinä vain muutaman sekunnin?

• Anonyymi

On tässä yks lohtu kun menettää ihmisarvonsa.KAIKKI LOPPUU AIKANAAN.suomessa edelleen pienellä alkukirjaimella ainut ihmisarvo lasketaan työnteolla,niin se on aina olluut.Kun täältä lähdemme petterin posket näkyy edelleen(takaapäin) ja toisella on halu kostaa ulkonäkönsä kansalle.Okei pakkotehdä mitä pitää tehdä leikkauksia,mutta voishan ne ihmiset olla psyykkisesti kunnossa.OOTTEKO muuten huomannu kun petteiposkikuningas valehtelee se sanoo aina -ON MYÖS TOTTA?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On tässä yks lohtu kun menettää ihmisarvonsa.KAIKKI LOPPUU AIKANAAN.suomessa edelleen pienellä alkukirjaimella ainut ihmisarvo lasketaan työnteolla,niin se on aina olluut.Kun täältä lähdemme petterin posket näkyy edelleen(takaapäin) ja toisella on halu kostaa ulkonäkönsä kansalle.Okei pakkotehdä mitä pitää tehdä leikkauksia,mutta voishan ne ihmiset olla psyykkisesti kunnossa.OOTTEKO muuten huomannu kun petteiposkikuningas valehtelee se sanoo aina -ON MYÖS TOTTA?

minuakin tultiin hakemaan kerran kun katsottiin etten sovi vanheppien kasvatettavaksi.Pappa sanoi että siinä on tie mistä pääsee vaikka mosovaan asti.Ja niin lähti virkavaltra pois .sain hyvän kasvatuksen ja näin kirjoitan vaikkatotuusc onkin laitonta.harvempi minun ikäiseni on sodankäyneen kasvattama-sieltä se totuus löytyy kuitenkin.TOTUUS ON TUOLLA JOSAIN.haistakaa huilu vitun mielikuvitusmaailmassa eläjät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

minuakin tultiin hakemaan kerran kun katsottiin etten sovi vanheppien kasvatettavaksi.Pappa sanoi että siinä on tie mistä pääsee vaikka mosovaan asti.Ja niin lähti virkavaltra pois .sain hyvän kasvatuksen ja näin kirjoitan vaikkatotuusc onkin laitonta.harvempi minun ikäiseni on sodankäyneen kasvattama-sieltä se totuus löytyy kuitenkin.TOTUUS ON TUOLLA JOSAIN.haistakaa huilu vitun mielikuvitusmaailmassa eläjät

Anteeks kun sun palsrtalles kyhääm.,Muta ollaan loppua edellä-eipä juuri käy jälkeen ljääneitä raukkoja

• Anonyymi

se psykopaatti joka asuu lahdessa oivals oikeen -häivy kun oot tehny paskaa tarpeeks.SE ol mulla ristikolla kerran lenkkipolulla .onneks tul kaks muutakinc kuntoilijaa

• Anonyymi

nooh okei ei haukuta kaikkia virkamieho.meijän entinmen nimismies siinä miehistä parhain.osto ja hankinta luvat asweille hoidettiin ravintolassa.Pientä erisymielysiittä oli caliibneista.Mutta kaikki sujui.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."

Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa
      Suomalaiset julkkikset
      59
      3398
    2. Sielusi on kaunis, nainen samoin

Kaunis sielu, oot 😍
      Ikävä
      151
      1748
    3. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      130
      1497
    4. Nyt katsokaa ihmiset tätä Mattilan showta

Missä näette räkimistä. Katsokaa tarkkaan. Miksi iltapäivälehdet halusivat oikeudelta videon muttei julkaissetkaan sitä.
      Haapavesi
      129
      1417
    5. Jos jotain saisit muuttaa kaivatussa

niin mitä muuttaisit?
      Ikävä
      93
      1349
    6. Kirjainleikki

Leikitään pienillä tunnisteilla. :) Montako samaa kirjainta etunimissänne on?
      Ikävä
      111
      1214
    7. Taidat olla aika yksinäinen

Vieraita ei käy koskaan. Ainoa kontakti on kaupan kassa.
      Ikävä
      76
      1041
    8. Kansalaisaloite etenee

Eduskunta hyväksyi kansalaisaloitteen eheytyshoitojen kieltämiseksi.
      Luterilaisuus
      322
      1027
    9. Farmi-tippuja Kasper Strömman tilittää maatilan olosuhteista - Yllättävä vertaus ihmetyttää: "Me..."

Oho! Kasper Strömman on tuttu podcastista ja YouTubesta, sekä nyt Farmi Suomi -ohjelmasta. Lue lisää: https://www.suom
      Tv-sarjat
      7
      1019
    10. Muistatko mitä sanoin sulle

ihan ekaksi? Oikea nainen tietää kyllä vastauksen. m
      Ikävä
      45
      813
    Aihe