Tietääkö joku onko kunnanjohtaja töissä.
Jostain syystä hän ei vastaa puhelimeen eikä sähköpostiviesteihin.
Olen kysellyt häneltä onko kunnalla myynnissä asuntoja.
Mikä on tämmöinen kunnanjohtaja joka ei vastaa mitään.
Onko luhangassa joku muu toimihenkilö joka osaa vastata jotain tai osaisi auttaa ja hoitaa kunnanjohtajan tehtävät jos johtaja ei itse pysty toimimaan.
Mielestäni tämmöinen kunnanjohtaja voisi saada potkut.
Kunnanjohtaja
14
1167
Vastaukset
- Anonyymi
Kunnalla ei ole kiinteistönvälitystä, eikä varsinkaan persaukisille.
- Anonyymi
Onko kunnalla asuntoja vai ei. Onko kunnalla johtajaa vai ei.
- Anonyymi
Auttaa kuulemma jos menee polvilleen ja tekee homman johtajalle.
- Anonyymi
Minähän teen mitä haluan. En vastaa koska muut ovat hölmöjä ja köyhiä.
Te kaikki olette hölmöjä.
Minähän olen johtaja.
Syökää munkkia köyhät. - Anonyymi
Minä vastaan kaikesta enkä vastaa köyhille ja tyhmille. Haistakaa.........
Minä saan hyvää palkkaa mutta ei tarvii tehdä mitään.
Olen viisas. Suksikaa kuuseen. - Anonyymi
Nissinen on hyvä kunnanjohtaja. On tehnyt parhaansa tässä liiaksi typeryyttä omaavassa kunnassa.
- Anonyymi
Eipä pysty Nissinenkään välittämään asuntoa Luhangassa.
- Anonyymi
JS tänään. KJ tuomio varoitus. Onkohan kovakin suullinen kuritus ollut? Epäilen, olisi pitänyt olla potkuvaroitus
- Anonyymi
Eiköhän senkin aika tule. Vielä tänä vuonna ehkä?
- Anonyymi
Kunnanjohtaja on kuin mafioso.
- Anonyymi
Asuntokauppaa puuhastelee eri henkilöt , oliko yllätys
- Anonyymi
💯👮😂
- Anonyymi
Suostuisitteko vaihtokauppaan Jyväskylän kanssa? Saisitte tuon rantarosvon näköisen demariturilaan sinne. Meille sopisi se teidän nykyinen, varsinkin jos se hyvätissinen tekninen pomo tulisi mukana. Miten olisi?
- Anonyymi
Päikseenkö vaihtaisitte? Mitään ei kyllä makseta. Onko demarien vasenta, vai oikeaa laitaa?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2604596Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit432776Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061604Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 551334
- 931245
- 471119
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2081116