Etenkin Eeri Rantasilalle. Miksiköhän.? Voi arvata.* tiedän? Toimikaa jos uskallatte.? Jota epäilen? Laittakaa viestit joita yritin joita ette halunnut julkaista. Arvaan miksi.muutkin tietää.??
Näyttää viestit jäävän lähtemättä
5
540
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs kertoisin hänelle ?????
- Anonyymi
Nooooo , asiatonta paatosta
- Anonyymi
No taitaa jäädä kertomatta .Sanotaan sota on ohi .Muuten voi välistä hyvä vilkaista ympärille. Ymmärrät varmaan.???
- Anonyymi
Se 0on muute semmonen lääke tuo Sembuttol mitä ei apteekki tunne eikä ihan kaikki lääkäritkääm
pysty määräämään - Anonyymi
eipä mittää. sitä vaan ihmettelen mitä metrsäkoneenkuljettaja jättää jälkeensä.Sinne ei jää yhtään mitään jäljelle.Täytyy olla täysin tunteeton psyko kun luultavasti tietää aiuheuttamansa täystuhjon mitä ei korjaa kun seuraava jääkausi.Täytyy olla täysin tunteeton kun pystyy siihen.MUTTA lapua 338 mag hytistä läpiammuttuna korjaa hetkeks trilanteen-uus psykopaatti ruoteliin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2047023
- 594642
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384298- 733262
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271706- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341459
- 1431237