Onneksi minulla ei ole koskaan ollut edunvalvonta juttua Lievän älyllisen kehitysvamman
Enkä ole tarvinnut edes vanhempien apua pankkitilejä hoitaessa.
Ihan yksin maksan vuokra laskut.
Nyt maksoin työkyvyttömyys eläke rahasta vuokran eläkeen saajan asumistukea saan joka kuukausi 508.20 €joka menee suoraan vuokran antajalle ja minä maksan eläke rahasta 195,96.
Ja säästötilille siirsin taas 100 € ja tänään käyn nostaa käteistä rahaa jotka ovat kotona kaapista rasiassa.
Olen saanut kuulla Kehitysvamma puolella työntekijöiltä olen ja vammaissosiaali työntekijä myös on sitä mieltä Adhd tai Lievä älyllinen kehitysvamma on väärin laitettu, jos osaa yksin maksaa vuokra laskut.
T. Henna Maria Espoosta
Älyllinen kehitysvammaisuus ja rahan ymmärrys vahvuus
Anonyymi-ap
3
89
Vastaukset
- Anonyymi
Jaksat vaan jankata tota täällä "Olen saanut kuulla..."
- Anonyymi
Joskus ihmiset saa edunvalvonnan liian myöhään....
- Anonyymi
Kaikki ihmiset ovat erilaisia, myös me kehitysvammainen. Vaikka sinä osaat hoitaa raha-asiasi itsenäisesti, niin ei se poissulje kehitysvammaa. Varmasti monet muutkin kehitysvammaiset osaavat hoitaa ne itse. Joku toinen kehitysvammainen ei ehkä osaa hoitaa raha-asioitaan itse, mutta osaa tehdä jotain, mitä sinä et osaa tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1951657Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2471490Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281071- 791037
- 741030
- 117990
- 81938
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose157861Hindujen rukous ei auta
Rukoilu hindulaisuuden tapaan ei voi missään tapauksessa tuottaa hyviä tuloksia. Ja miten joku epäjumala voisikaan mihin353856- 54824