https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011082780.html Näyttää esimerkkiä kahvipaketin hinnoittelussa. Ensimmäistä kertaa ylittää 10€ rajan.
Oman kylän kallis K-market
27
293
Vastaukset
- Anonyymi
Porvarit ovat valmiita maksamaan ja tukemaan yrittäjää ettei vahingossakaan osu tukemaan sosialismia eli S ryhmää...
- Anonyymi
Kahdeksan tai kymmenen euroa, eihän sillä ole mitään väliä. Puunjuurista saa uutettua korviketta, jos niin tiukkaa on. Kaikesta sitä viitsitään valittaakin elämänpuutteessa,
- Anonyymi
Kympillä saa jo kiljutarpeet.
- Anonyymi
Cittarissa tumma paahto reilu 5 egee.
- Anonyymi
Lidl on köyhän turva, katsokaa tämänkin päivän kahvitarjousta!
K-markettien toimintaa, ennen kaikkea niiden tuotteiden hinnoittelua, en käsitä lainkaan. Asun ihan Kankaan K-marketin vieressä, mutta viimeisten 2 vuoden aikana olen asioinut siinä kaupassa alle 10 kertaa!- Anonyymi
Mitäs mieltä olet S-liikkeistä?
Sale kallein, Prisma ja S-Market vähän halvempia, mutta yhteistä kaikissa on se, ettei hinnat ole millään lailla yhteneväisiä, enkä tarkoita vain tarjouksia vaan kaikkea. Kaikki em siis samaa ketjua!
- Anonyymi
Prismassa kilon paketti "köyhän kahvia" eli Xtra kahvia maksaa edelleen alle 3€!
- Anonyymi
Minä en juo köyhän kahvia, ostan aina sitä kalleinta tumma dark roast kahvia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en juo köyhän kahvia, ostan aina sitä kalleinta tumma dark roast kahvia.
Minä olen alkanut ostaan "köyhän" kahvia ja yllätys yllätys, köyhienkin kahvit on hyviä, kun osaa keittää ja laittaa oikein mitalliset.
- Anonyymi
Miksi juoda halpaa männynkuorta, kun kunnollista kahviakin on saatavilla. Isoissa marketeissa on nykyisin myllyt, joilla voi jauhaa pavuista itselleen tuoretta kahvia.
Kotitalouskahvimyllynkin saa parilla kympillä ja sillä voi jauhaa yhden juomasatsin kerrallaan. Sitten voi nauttia kahvista, eikä naukumisesta kansanpalstalla muutamasta eurosta.- Anonyymi
Minä jos kahvista markettiin maksan niin en ala sitä itse jauhamaan. Se on orjan hommaa.
- Anonyymi
Hulluutta maksaa euroakaan.
- Anonyymi
Siksipä menenkin Suvimäen Klubitalolle juomaan kahvia 50 centtiä kuppi ei santsaus lupaa.
- Anonyymi
Kauppias hoitaa homman ja saatanalliset hinnat!
- Anonyymi
Miksi valitatte K-marketin hinnoista? Menkää ihmeessä johonkin muuhun kauppaan.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Miksi valittaa hinnoista joihin ei kerran ole varaa? Menee sitten johonkin halpamarkettiin säästämään. K-kauppoihin kyllä riittää asiakkaita.
- Anonyymi
Ite olen siirtynyt "oman kylän koohon", pieni kauppa, josta saan kaiken tarvittavan ja henkilökunta on todella mukava ja avulias.
- Anonyymi
Toyotacorolla- juntti käy Minimanissa, Lidlissä ja K-marketissa vakoilemassa hintoja ja menee sitten uskollisuuskortin kanssa Prismaan ostamaan känttynsä.
Kotona junttura sitten vertailee miten paljon säästi, paljonko sai bonuksia ja sittenhän se onkin jo päiväkahvin ja päiväunten aika. - Anonyymi
No ei se kahvee sen halvempaa ole muuallakaan, mutta:
CITTARISSA 3 PKT COSTA-RICAA 10€!! Alkaa tarjous torstaina.- Anonyymi
Nonniin, alkaa toyotacorolloja pyörimään kookaupan pihassakin, hihihi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nonniin, alkaa toyotacorolloja pyörimään kookaupan pihassakin, hihihi.
Vieläkö tuulipuvutkin kahisee täällä keski-Suomen sydänmailla? :D
- Anonyymi
WEikös nyr o9le sirä haskuaikaa oppilairoksiin niin jos ruo ei enää olw niin socinisrinen oli jo muutros havaittavissa JAMKL Informatioteknologian iInstituutti, eli JAM*KIT
toisaaltra jos haluaa sanoja opiskells niin yliopidtoon tottkswi" - Anonyymi
kokweilw hakwa tuohon torunialojurtruun opiskelemsasn 7-ällää ei vältttämättä riitä jos päseekin_
https://www.jamk.fi/fi/jamk/organisaatio/teknologiayksikko/it-instituutti - Anonyymi
Älkää huoliko. Kyllä K-kauppiaan ahterin nuolijoita vielä riittää. Sitten valitetaan ja ihmetellään,kun palkka ei riitä elämiseen.
- Anonyymi
Näyttää niitä osuuskaupan pomon kaulapussin kasvattajiakin olevan kovasti liikkeellä. Harvoin pelkällä palkalla elävät erehtyvät K-kauppaan, kyllä siellä käy varakkaampaa väkeä. Sosialismin riivaamat viherlätkän kumartajat taas vaeltavat osuusliikkeeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää niitä osuuskaupan pomon kaulapussin kasvattajiakin olevan kovasti liikkeellä. Harvoin pelkällä palkalla elävät erehtyvät K-kauppaan, kyllä siellä käy varakkaampaa väkeä. Sosialismin riivaamat viherlätkän kumartajat taas vaeltavat osuusliikkeeseen.
Minä syön ravintolassa Ala Carte ruokia. En käy kaupassa lainkaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä syön ravintolassa Ala Carte ruokia. En käy kaupassa lainkaan?
Opettele nyt edes kirjoittamaan se oikein, hehehe.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1044671Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743921397- 1861072
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86980Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11912Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10897- 64866