Kun ihminen on stressaantunut joka sekunti elämässään tarpeenaan olla kaikessa, aivan kaikessa parempi kuin joku muu, sekä on tarve sitä myös 24/7 pyrkiä sitä julkituomaan, kuten hissipierun arvoinen huippu-urheilijan näköinen joka on tienannut itsellensä kutsumanimen Tyttö2010Neitinen, ei ole lainkaan epäselvää miksi hänelle ei ole hiukset kasvaneet edes vielä armeijaiässä, eikä sen jälkeenkään.
https://aijaa.com/2OVopK
Siihen kun vielä lisää 400 aivotärähdystä, niin tapaus on selvä.
Stressi ja kaljuuntuminen.
33
233
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulla on huikeat teoriat, kuten aina. Kuvassa olen 39 vuotias ja minulla kasvoi edelleen tukka, mutta konepelti oli sen verran pitkä että aloin pitämään lyhyintä mallia.
Kysäise ihan huviksesi että kumpi meistä näyttää terveemmältä.
Tämä herra Simonkylästä? https://aijaa.com/xzZBto
Vaiko tämä Buriramista? https://aijaa.com/WbkSZZ
Mitä luulet että onko vartaloni vyötärölihava ja onko se hankittu possoilemalla ja spagetilla sekä maleksimisella, vaiko kenties liikunnalla?
En ole paras missään, mutta sinuun verrattuna aivan huippu. Ei ole mitään lajia tai asiaa maailmassa jossa olisit parempi. Ainoa jossa saat suuremman tuloksen on vaaka, mutta sitä ei katsota positiiviseksi saavutukseksi.
Possoilu on ainoa asia minkä osaat ja nykyään possoilet yksin, kun vaimokaan ei enää suostunut katselemaan pystyyn nostettua saarimursua, vaan jätti sormukset ja lähti.
Kehuskelit kuitenkin olevasi paljon paremmassa kunnossa kuin minä ja kerroit myös hoitaneesi parisuhdettasi paremmin. Sekö on nyt saavutuksesi parisuhteessa että vaimo lähti?
Katsoit myös työnantajasi hoitaneen asiansa hienosti, kun sai vankeustuomiot ja velkomustuomiot. Todella hienoja duuneja ollut sinulla. Kykyjäsi vastaavia.
Onneksi sinulla on viinaa, niin nyt itsetuntosi on kovassa kunnossa huomiseen saakka.
2010- Anonyymi
Kysyn nyt kolmannen kerran miksi puhut paskaa vaimostani, olemme olleet vaimoni kanssa aviossa 25 vuotta ja sitä ennen pari vuotta avosuhteessa, jossa asuimme vuorotellen thaimaassa ja suomessa, sitten asuimme 14 vuotta suomessa, kymmenen vuotta thaimaassa, ja nyt vajaa vuosi suomessa. Meillä on mennyt tuo 25 tai oikeammin 27 vuotta varsin hyvin, meillä on erittäin hyvä ja kestävä parisuhde, mitä luulet mikä on sinun tilanteesi 20 vuoden kuluttua, kun alkaa olla mittarissa sama kuin meillä, onko se meikattu thaikku jolla on silikonia naamassa ja tatuoidut kulmakarvat, enää saman näköinen kuin on nyt, mitä luulet oletko sinä enää tuolloin edes elossa,
sinä poika herätät niin paljon negatiivisia tunteita, että se voi kääntyä itseäsi vastaa, minä olen sinulle tuhannesti sanonut että yksikään miljonääri ei täällä ruoki oravia joka helvetin päivä, sinulla on isännöinti hommat, kaksi ala-ikäistä lasta, ja vaimo kertomansa mukaan mutta käytät täällä joka päivä useita tunteja, kertomassa pähkinöitä, oraville.
Mitä tulee Hessuun tunnen todella hyvin hänet, olen tuntenut hänet 40 vuotta, se on pitkä aika, että huomasin miten hän toimii, hän aiheutti vahinkoa, se on selvää mutta maksoi kuitenkin velkansa, siihen meni aikaa 25-30 vuotta en tiedä tarkalleen, olen käynyt hänen kanssaan hänen talonsa pakkohuutokaupassa, olisimme ostaneet sen mutta pankki halusi lisää, olen käynyt hänen kanssaan ainakin kaksi kertaa ulosottoselvityksessä, ulosottomies nousi seisomaan joka kerta, todeten että jos on yli 10 miljoonaa velkaa tapamme on nousta seisomaan, ja kätellä... Näitä ei ollut vantaalla montaakaan.
Mitä luulet olisiko Hessu selvinnyt jos olisi ollut täällä palstalla kertomassaan miljoonistaan, joita tiedän hänellä olleen ollut, tuli yksi päivä., ei ollut enää... tiedän että palsta on sinulle ja monille muillekin terapiaa, syötätte pähkinöitä oraville joka päivä... Hessu selvisi tiedän että se otti hänelle tosi koville, mutta selvisi ja se on tärkeintä... muuten juttusi on täyttä huuhaata.
Mitä jos haluat luvan vaimostani, sormuksista, paljonko olet valmis siitä maksamaan, voin harkita asiaa jos tuo laiffilan idiootti maksaisi velkansa, sitä ennen täältä ei tule kuvan kuvaa.
By NumBall Vantaa 64v. (kotona vaimon kanssa) - Anonyymi
Pasanen sanoi ettei sinulla ole kuvia salilta, mutta kovasti tuo salilta näyttää. Sportti jäbä!
- Anonyymi
Pasanen. Kehuskelit olevasi 188 pitkä. Jos sinulla ei ole tässä kuvassa paskat housussa niin olet noin 167 senttinen, sillä ex-vaimosi on noin 152 senttinen.
https://ibb.co/8nNXqQmp
Valehtelit siis pituudenkin. Pasanen Amerikassa ja niin innoissaan että mennyt paskat housuun. Oikea lääketieteen ihmelapsi.- Anonyymi
Ei olen, 188 pitkä istun tuossa kuvassa etkö huomaa että takana on metallinen aita, vaimoni on 166 senttiä, otahan reppana rauhallisesti ettei suoni katkea päästä... ja ainahan sinä voit kertoa missä tapaamme niin mitataan kumpi on pidempi, hyvin harvoin tulee pidempää vastaan, mutta laiffila et sinä uskalla, ja voi olla että siihen uskaltamattomuuteen on syynsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olen, 188 pitkä istun tuossa kuvassa etkö huomaa että takana on metallinen aita, vaimoni on 166 senttiä, otahan reppana rauhallisesti ettei suoni katkea päästä... ja ainahan sinä voit kertoa missä tapaamme niin mitataan kumpi on pidempi, hyvin harvoin tulee pidempää vastaan, mutta laiffila et sinä uskalla, ja voi olla että siihen uskaltamattomuuteen on syynsä.
Tuossa olen kuvassa vaimoni kanssa näyttääkö että olen 160 senttiä...
https://ibb.co/ZpyPMYGL - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa en edes tiedä paljonko on nyt on pituutta, intissä oli 192 mutta isälläni oli intissä 184 mutta hän lyheni 50 vuotiaana muutamalla sentillä, todennäköisesti minäkin, eli olen jotakin 186-190 välillä, ja laiffila tapaan sinut mielelläni kun sinä vain uskaltaisit, mutta kun puskajussukkana on turvallista, huudella.. kun ei joudu vastaamaan sanoistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://ibb.co/ZpyPMYGLJa jos katsot tuota kuvaa, huomaat että tuo massa ei ole vatsassa vaan vatsan yläpuolella, muutama sentti kylkiluiden alapuolella, ja muutama sentti lantion yläpuolella sinne kertyy nestettä syystä tai toisesta jota ei itse asiassa tarkalleen tiedetä, tuo pussukka on ollut tuolla ainakin 15 vuotta,
kun se tuli ekan kerran meinasin kuolla. en itse siihen, vaan siihen että luulivat maksan ja munuaisten vajaatoiminta ei ollut, sitten pelkäsivät askiittista, ei ollut sekään, hoitoihin meinasin kuolla, nyt nuo kasvo turvotukset on poissa... tuossa kuvassa on hyvä tilanne, siinä onnettomuus kuvassa osa nesteistä oli maamassa... tuo kuva on vuodelta 2020 eikä siinä juurikaan ole rasvaa.
Tuo pussukka on joskus myös selänpuolella suht samalla korkeudella, lääkäreiden arvioiden mukaan se johtuu itseasiassa lihaksiston, toimintahäiriöstä, eli itseasiassa vatsalla ei ole asiankanssa mitään tekemistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos katsot tuota kuvaa, huomaat että tuo massa ei ole vatsassa vaan vatsan yläpuolella, muutama sentti kylkiluiden alapuolella, ja muutama sentti lantion yläpuolella sinne kertyy nestettä syystä tai toisesta jota ei itse asiassa tarkalleen tiedetä, tuo pussukka on ollut tuolla ainakin 15 vuotta,
kun se tuli ekan kerran meinasin kuolla. en itse siihen, vaan siihen että luulivat maksan ja munuaisten vajaatoiminta ei ollut, sitten pelkäsivät askiittista, ei ollut sekään, hoitoihin meinasin kuolla, nyt nuo kasvo turvotukset on poissa... tuossa kuvassa on hyvä tilanne, siinä onnettomuus kuvassa osa nesteistä oli maamassa... tuo kuva on vuodelta 2020 eikä siinä juurikaan ole rasvaa.
Tuo pussukka on joskus myös selänpuolella suht samalla korkeudella, lääkäreiden arvioiden mukaan se johtuu itseasiassa lihaksiston, toimintahäiriöstä, eli itseasiassa vatsalla ei ole asiankanssa mitään tekemistä.Lääketieteelinen nimi tai arvio on diastaasi, joka voi tulla mihin tahansa lihakseen, eli eräällä tavalla alempi lihas tulee päällimmäisen päälle, ja se aiheuttaa tämän ongelman, ne on katsottu kaikki magneetilla, tomografialla, ja ultralla mutta tulos nähdään syytä ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://ibb.co/ZpyPMYGLViisi vuotta vanhan kuvan laitoit ja olit silloinkin jo kävelevä aave. Silloinko vaimo vielä asui luonasi viimeisen kerran?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos katsot tuota kuvaa, huomaat että tuo massa ei ole vatsassa vaan vatsan yläpuolella, muutama sentti kylkiluiden alapuolella, ja muutama sentti lantion yläpuolella sinne kertyy nestettä syystä tai toisesta jota ei itse asiassa tarkalleen tiedetä, tuo pussukka on ollut tuolla ainakin 15 vuotta,
Tuo pussukka on joskus myös selänpuolella suht samalla korkeudella, lääkäreiden arvioiden mukaan se johtuu itseasiassa lihaksiston, toimintahäiriöstä, eli itseasiassa vatsalla ei ole asiankanssa mitään tekemistä." tuo kuva on vuodelta 2020 eikä siinä juurikaan ole rasvaa"
Ei juurikaan. Vain noin 45% eli 70 kiloa.
- Anonyymi
Miksi itket Pasanen paremmuuksista? Millä tavoin se Kympin paremmuus on sinulle ilmaistu vai tuntuuko sinusta vain siltä että olet huonompi?
Tarkoitatko paremmuudella sitä että Kymppi laittelee kuvia Thaimaasta? Siksikö hän on parempi sinun mielestäsi että kävi Moto GP kisoissa? Minusta se tarkoittaa vain sitä että hän kävi Moto GP kisoissa ja sinä olit vain iloinen siitä että ne kisat loppuu ja Kympin vaimo jää työttömäksi. Tuskinpa he yhdellä tapahtumalla on muutenkaan eläneet koko vuotta.
Miten Kymppi voisi olla sinua parempi, kun sinä olet voinut vakuuttaa lääkärin kertoneen sinun olevan hyvässä kunnossa ja sinä sanoit että Kymppi on kävelevä aikapommi ja saa slaagin ihan justiinsa. Haukuit myös hänen sukunsa sekä lapsensa että surkea on geenipooli heillä mielestäsi.
Sanoit myös olevasi huomattavasti paremmin koulutettu, huomattavasti paremmassa kunnssa ja että olet hoitanut kotiasiatkin paremmin. Olet sanonut että Kymppi on osamaksumies ja osakaslainamies ja että sinä olet hoitanut raha-asiatkin paljon paremmin.
Miten hän nyt siis on yhtäkkiä sinua parempi, kun juuri äsken sanoit olevasi aivan omassa kastissasi ja että hän on vain hissipierun arvoinen. Psykopaatit ja narsistit lajittelevat ihmisiä arvojärjestykseen ja tulemme taas tässä asiassa Hitleriin, jolla oli hyvin paljon samoja piirteitä kanssasi, paitsi että sinulla ei ole valtaa, rahaa eikä puhujanlahjoja.- Anonyymi
Voi rakas laiffila sinä et ole edes hissipierunarvoinen, sinulla noita oraville syötettäviä pähkinöitä on monikertainen määrä mitä 2010, kuten sanoin mielelläni tapaisin sinun niin katsottaisiin millaiset puheenlahjat sinulla on vai meneekö seuraava yö putkassa.
- Anonyymi
Voi hyvänen aika sentään, että nyt on aktivoitunut huippu-urheilijan näköinen ja myös hänen kihlattunsa.
Pellenaama latasi perjantai-iltana kello 21:00 tarinaa villistä Lahdesta joka, voi harminen sentään vex vex vaan.
Siis nyt on perheellisen liikemiessijoittajan perjantai-illan huuma alkanut.- Anonyymi
Hauskaa, todella hauskaa, Laiffi kirjoittelee palstalle vain tuotantolinjalta.
Pääsisikö Kympin faniksi miten?
- Anonyymi
Ymmärtäisin jos Pasanen näyttäisi Ronaldolta tai nuorelta Robert Redfordilta, niin silloin hän voisi soittaa suutaan toisten ulkonäöstä ja jos vaimosi olisi kaunis, voisit arvostella muiden vaimoja.
Mutta kun äijä on kuin norsun mursun sekoitus sillä erotuksella että mursulla on hampaat. Sinulla ei ole hampaita. Karseassa kunnossa äijä, hyi saatana
https://ibb.co/ZpyPMYGL
Vaimoni on 100% luomu eikä meikkaa eikä käytä sormuksia kotioloissa, koska meillä tehdään käsin töitä, eikä possoilla kotona perseet homeessa. https://aijaa.com/5naQUe
Eikä kellään ole mitään rautalankoja naamassa, mistä sinä kehittelet näitä ideoita?
Vaimoasi ei ole näkynyt aikoihin ja juuri kun ehdit sanoa että sormukset kuuluu olla koko ajan vaimon sormissa niin ne olikin sitten sinun läskisessä pikkurillissäsi eikä suostu tulemaan edes kuvaan.
Tässä on sinun vaimosi lähikuvassa https://aijaa.com/5naQUe Onneksi hän yleensä sheivaa.
Sinä olet munaton juoppo, jonka laittaisin tatamiin pikkurillilläni. Katso tuolta laittamastasi kuvasta tuolta ylhäältä miltä näyttää hyväkuntoinen mies. Ethän sinä pääse omin avuin edes lattialta ylös, jos satut kaatumaan.
Olet aivan finaalissa ja ruma kuin ilmestyskirjan peto. Minun vaimoni tasoista naista et saisi koskaan. Sait vanhan horatsun ja senkin valehtelemalla hänelle lesken eläkkeistä yms. Patologinen valehtelija kun olet.
Katso siihen peiliin ja katso sitten uudelleen vaikka minun kuvat. Täysin hyödytön ukkeli olet ollut koko ikäsi eikä siihen tule enää muutosta. Yksin tulet olemaan loppuun saakka vuokramajassasi.
2010- Anonyymi
Tuli väärä kuva tuohon vaimosi kohdalle, tässä oikea kuva. Leikattu hääkuvastasi.
https://aijaa.com/8nZ2Ot
Voitte suudella morsianta.
2010
PS: Senssua ei ole olemassa, joten miksi ihmeessä hän huutelee edelleen kattilastasi? - Anonyymi
Just just mutta tatuoidut kulmakarvat ja silikonia naamassa, katsoppas mikä on tilanne 10-20 vuoden kuluttua, onko kulmakarvat ja silikonit vielä paikallaan, vai joutuuko lisäämään vielä pakkelia naamaan, kun tulee ihmisten ilmoille, 555555
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just just mutta tatuoidut kulmakarvat ja silikonia naamassa, katsoppas mikä on tilanne 10-20 vuoden kuluttua, onko kulmakarvat ja silikonit vielä paikallaan, vai joutuuko lisäämään vielä pakkelia naamaan, kun tulee ihmisten ilmoille, 555555
Tatuoidut kulmakarvat? Ei todellakaan ole. kaunis luonnollinen nainen.
Vahalla noita laitellaan eikä tatuoimalla.
Sanoit omasta kuvastasi:
" tuo kuva on vuodelta 2020 eikä siinä juurikaan ole rasvaa"
Ei juurikaan? Haloo? Vain noin 45% eli 70 kiloa. Herra Jumala mies kun sinulla ei ole mitään käsitystä
ihmisen anatomiasta, eikä kyllä mistäkään muustakaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tatuoidut kulmakarvat? Ei todellakaan ole. kaunis luonnollinen nainen.
Vahalla noita laitellaan eikä tatuoimalla.
Sanoit omasta kuvastasi:
" tuo kuva on vuodelta 2020 eikä siinä juurikaan ole rasvaa"
Ei juurikaan? Haloo? Vain noin 45% eli 70 kiloa. Herra Jumala mies kun sinulla ei ole mitään käsitystä
ihmisen anatomiasta, eikä kyllä mistäkään muustakaan.Kyllä reppana thainaisilla on kaksi ongelmaa naamassa, ensimmäinen on nuo kulmakarvat, toisena nenän silta jotka pitävät s-lasit paikallaan, kolmas ongelma on hampaiden raudoitus, niitä ei saisi tehdä kuin vain lääketieteellisin perustein, sinänsä nättityttö mutta ei huipputasoa lähellekään, kun tulee ikää thaikut vanhenevat paljon länsimaisia naisia nopeammin, tietysti nuori on yleensä aina hyvännäköinen mutta kun ikää tulee kauneus on hyvin katoavaista, pellenaama kertoi että ymmärtäisi vittuiluni jos näyttäisin Ronaldolta tai nuorelta Robert Redfordilta onneksi en näytä, oli naisten kanssa vaikeuksia jo lapsena, piti heitellä rumempia kivilla, siksi opettelin luistelemaan, ja vielä varsin hyvin... 5555
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä reppana thainaisilla on kaksi ongelmaa naamassa, ensimmäinen on nuo kulmakarvat, toisena nenän silta jotka pitävät s-lasit paikallaan, kolmas ongelma on hampaiden raudoitus, niitä ei saisi tehdä kuin vain lääketieteellisin perustein, sinänsä nättityttö mutta ei huipputasoa lähellekään, kun tulee ikää thaikut vanhenevat paljon länsimaisia naisia nopeammin, tietysti nuori on yleensä aina hyvännäköinen mutta kun ikää tulee kauneus on hyvin katoavaista, pellenaama kertoi että ymmärtäisi vittuiluni jos näyttäisin Ronaldolta tai nuorelta Robert Redfordilta onneksi en näytä, oli naisten kanssa vaikeuksia jo lapsena, piti heitellä rumempia kivilla, siksi opettelin luistelemaan, ja vielä varsin hyvin... 5555
Nauratti muuten tuo kuva kovasti, https://aijaa.com/8nZ2Ot saas nähdä miten 2010 on naisasiat 20 vuoden päästä, kun kulmakarvat lähtevät liikkeelle, hammasraudat ovat tuhonneet hampaat, ja se nenänsilta on siirtynyt kuin nenä päähän... 55555
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauratti muuten tuo kuva kovasti, https://aijaa.com/8nZ2Ot saas nähdä miten 2010 on naisasiat 20 vuoden päästä, kun kulmakarvat lähtevät liikkeelle, hammasraudat ovat tuhonneet hampaat, ja se nenänsilta on siirtynyt kuin nenä päähän... 55555
Luulenpa että silloin ollaan aika lähellä tuota 2010 demokuvaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kauniit naiset naurattavat sinua? Siksikö kun sinulla ei seiso? Minua lähinnä surettaa rumat naiset, kuten vaimosi, joilla jää jämämiehet kuten sinä. Tajuatko että tuolla postittamassasi kuvassa on kokenut thainyrkkeilijä, joka voi tappaa tusinan sinunlaistasi miestä muutamassa alle minuutissa ja sinä herjaat häntä, hänen vaimoaan ja jopa lapsiaan? Etkö halua enää elää vai mistä on kyse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kauniit naiset naurattavat sinua? Siksikö kun sinulla ei seiso? Minua lähinnä surettaa rumat naiset, kuten vaimosi, joilla jää jämämiehet kuten sinä. Tajuatko että tuolla postittamassasi kuvassa on kokenut thainyrkkeilijä, joka voi tappaa tusinan sinunlaistasi miestä muutamassa alle minuutissa ja sinä herjaat häntä, hänen vaimoaan ja jopa lapsiaan? Etkö halua enää elää vai mistä on kyse?
Saa mitä on tilannut, pelle mikä pelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa mitä on tilannut, pelle mikä pelle.
Millä tavalla hän saa ja mitä? Kaunis vaimo, rahaa ja urheilijan kroppa. Mitä hän saa?
- Anonyymi
Tyhjä pää ei kattoa kaipaa. Siitä johtuu kaljuuntuminen.
- Anonyymi
Ja tyhjä tynnyri kumisee eniten, vanha kansansanonta.
- Anonyymi
Itse olen saanut aina sitä mitä olen tilannut. Jyväskylässä näin raskaana olevan phukettilaisen pankkineidin, hymyilin hänelle ja sanoin silvuplee, hän hymyili minulle ja minä hymyilin hänelle, sitten hän hymyili minulle ja sitten suudelmittiin.
https://ibb.co/ntvmYq2
Suudelman jälkeen hän kysyi että olenko syönyt kenties kissanpaskaa, mutta kerroin hänelle että joka kolmannella suomalais miehellä on ientulehdus ja että minä satun olemaan se joka kolmas.
By PiliPuliBall- Anonyymi
Meillä on vielä kieli muuri, kun ollaan oltu yhdessä vasta 26 vuotta. Käsimerkit vaimo on jo oppinut. Kun esimerkiksi heristän nyrkkiä ja irvistän, vaimo ymmärtää sen olevan "mene pois" signaali. Kun huokailen, vaimo vaihtaa telkkarista kanavan ja kun pieraisen äänekkäästi, vaimo tekee minulle paahtoleipää hillolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on vielä kieli muuri, kun ollaan oltu yhdessä vasta 26 vuotta. Käsimerkit vaimo on jo oppinut. Kun esimerkiksi heristän nyrkkiä ja irvistän, vaimo ymmärtää sen olevan "mene pois" signaali. Kun huokailen, vaimo vaihtaa telkkarista kanavan ja kun pieraisen äänekkäästi, vaimo tekee minulle paahtoleipää hillolla.
Meinaatko vielä kauankin pitää laiffila palstan tasoa noin koreasti yllä, olet heikoin lenkki.
- Anonyymi
Jos ilmaiseksi pitää poikia narrata niin suosittelen luistimien hommaamista. Aloitin taito luistelun ja olin todella hyvä siinä... todella... niiden vuosien aikan räpläsin enemmän kireitä luistelija poikien persreikiä kuin läänin urologi ja homosurmia tutkiva patologi yhteensä https://ibb.co/0jMXx9RN
- Anonyymi
Aikamoinen vauhtihirmu ja hulivili hummeripoika! Aikamoiset hinkit noin nuoreksi pojaksi.
- Anonyymi
Tatuoidut kulmakarvoitukset?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713338
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541879Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471819Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591714- 771594
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3411540Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811389The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201278- 1581152
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251135