Hyvää perjantai iltaa ja mukavaa rentoa viikonloppua 😊💖🌆✨🐺
Iltainen suden turinaketju
24
190
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää iltaa😊👩🍒♥️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyvää iltaa kiitos. Siellä on siis herätty 😊 Mitäs seuraavaksi? ☕💖🌆😊
No ruokaa ja sellasta😊👩🍒♥️sitten teetä myöhemmin
Anonyymi kirjoitti:
No ruokaa ja sellasta😊👩🍒♥️sitten teetä myöhemmin
Kiva 😊 Minä myös juuri söin ja nyt juon kahvetta. ☕💖 Ja pakkasin vähän, koska huomenna lähden käymään Tampereella päin. 🌆😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kivaa iltaa 🤗❤️✨🌆
kiitos
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiva 😊 Minä myös juuri söin ja nyt juon kahvetta. ☕💖 Ja pakkasin vähän, koska huomenna lähden käymään Tampereella päin. 🌆😊
Ai😊tuutko käymään👩🍒♥️kivaa iltaa
Anonyymi kirjoitti:
Joo, tuun aika lähelle. Käyn treeneissä 😊✨❤️🌆
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Painorajoituksista viis, mutta nyt putos 🍒:lta kapusta kämmensyrjästä ja tuli kiirus häippästä eetteristä 🏃♀️. Onko susi saanu kuttun reheveille ? Muistahan varata lähitienoolle paksurunkosia puita. Mihis 🍒 katosi yllättäin ja arvaamatta? Nyt olisi tuhannen taalan paikka tutustua ikinuorekkaaseen susimieheen. 🤗☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai ai, mutta eikö kiva olisi nähdä?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kivaa iltaa 🤗❤️✨🌆
Kiitos👩🍒♥️😊
- Anonyymi
Heippa hei perjantaiseen iltaan! 👋🏻😊
En nyt oikein löydä sopivaa rakoa jossa sulla ei olis juttelut tämän tietyn ihmisen kanssa meneillään 🙈😅, toivon etten häiritse. Älkääkä antako häiritä kun ilmeisesti jotain treffejä on suunnitteilla. Kiva kuulla, jännä viikonloppu teille siis ehkä tulossa. En nyt oikein tiedä onko teillä joku suhde jo vai mikä. Mut kerrot varmaan jos haluat. :) Ja peukkuja teille josko ootte siinä jännässä vaiheessa tutustumista justiin. 👍🏻
Huh onneksi viikonloppu. Oli niin pitkiä ja aika työläitä päiviä ja joo en ole kyllä tänne enkä minnekään ehtinyt töistä, siellä paiskittu töitä vaan kun moni oli lomalla. No ensi viikolla saadaan taas takaisin väkeä. Mukava että sait käytyä luontoretkellä eilen vaikka joo joskus saattaa joutua tarpomaankin kunnon hangessa hiki päässä, koettu on. 😀
Huomenna pitkästä aikaa tyttökavereiden kanssa yhteinen ilta meidän perheen mökillä. Saunotaan, poltellaan takkaa ja jutellaan, rentoillaan. Sellaista kivaa täällä viikonloppuna tiedossa. :) Niin ja mitään mustasukkaisuutta en halua aiheuttaa täällä yhtään, enkä muitakaan draamoja...en ole sellainen ihminen. Ihan päinvastainen. 🙏🏻
🐇Heippa. Ei ole mitään treffejä suunnitteilla. 😄 Kerroin vain että olen menossa treeneihin. 😊
Ja kivalta kuulostaa teidän illanvietto siellä. ☺️
Mukavaa kun kävit kertomassa kuulumisia. Et ole yhtään häiriöksi täällä minun ketjussa. Kivaa iltaa teille sinne ✨😊✨mustasusi kirjoitti:
Heippa. Ei ole mitään treffejä suunnitteilla. 😄 Kerroin vain että olen menossa treeneihin. 😊
Mukavaa kun kävit kertomassa kuulumisia. Et ole yhtään häiriöksi täällä minun ketjussa. Kivaa iltaa teille sinne ✨😊✨Ei vaan siis huomenna teillä se mökkeily. ☺️ Se vasta mukavaa on.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Heippa. Ei ole mitään treffejä suunnitteilla. 😄 Kerroin vain että olen menossa treeneihin. 😊
Mukavaa kun kävit kertomassa kuulumisia. Et ole yhtään häiriöksi täällä minun ketjussa. Kivaa iltaa teille sinne ✨😊✨Kiva kun kerroit ja vähän selvensit mutta siis treeneihin, mitäs treenailet ilmeisesti ihan kunnolla ja aktiivisesti jotain? :) Ja joo tänä iltana ei kukaan ois jaksanut työviikon jälkeen niin huomenna sitten jaksetaan paremmin olla mökillä virkeinä. Mukavaa kyllä kun ei oo ihan hetkeen nähtykään koko porukalla. Pakkausintoa sinne reissuun siis! Reissuun on myös ilo lähteä ja käydä vähän muissa maisemissa. 🤗 Niin kun sulla vielä se lomakin eli käy lomareissusta samalla.
🐇 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kun kerroit ja vähän selvensit mutta siis treeneihin, mitäs treenailet ilmeisesti ihan kunnolla ja aktiivisesti jotain? :) Ja joo tänä iltana ei kukaan ois jaksanut työviikon jälkeen niin huomenna sitten jaksetaan paremmin olla mökillä virkeinä. Mukavaa kyllä kun ei oo ihan hetkeen nähtykään koko porukalla. Pakkausintoa sinne reissuun siis! Reissuun on myös ilo lähteä ja käydä vähän muissa maisemissa. 🤗 Niin kun sulla vielä se lomakin eli käy lomareissusta samalla.
🐇Enkä muuten ihan tietoisesti lue kovin tarkasti sun juttuja muiden kanssa vaan näiden omien viestien perusteella lähinnä yritän vaan täällä pärjätä. Toki nyt jotain näkee vähän väkisin mutta en halua sotkeutua muiden välisiin jutteluihin. 😊👍🏻
🐇 Anonyymi kirjoitti:
Enkä muuten ihan tietoisesti lue kovin tarkasti sun juttuja muiden kanssa vaan näiden omien viestien perusteella lähinnä yritän vaan täällä pärjätä. Toki nyt jotain näkee vähän väkisin mutta en halua sotkeutua muiden välisiin jutteluihin. 😊👍🏻
🐇Kuten sanoin, mun ketjussa saa muutkin jutella. Ei kukaan häiritse, jos ei ole ilkeä ja kiusaa. 😊
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kun kerroit ja vähän selvensit mutta siis treeneihin, mitäs treenailet ilmeisesti ihan kunnolla ja aktiivisesti jotain? :) Ja joo tänä iltana ei kukaan ois jaksanut työviikon jälkeen niin huomenna sitten jaksetaan paremmin olla mökillä virkeinä. Mukavaa kyllä kun ei oo ihan hetkeen nähtykään koko porukalla. Pakkausintoa sinne reissuun siis! Reissuun on myös ilo lähteä ja käydä vähän muissa maisemissa. 🤗 Niin kun sulla vielä se lomakin eli käy lomareissusta samalla.
🐇Harrastan sellaista historiallista kamppailulajia. Välillä treenataan muissakin kaupungeissa ja jopa eri maissa. Joo ja kyllä siksi myös, että on loma, halusin vähän vaihtaa maisemaa kun tulee tilaisuus. ☺️✨🌆
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Harrastan sellaista historiallista kamppailulajia. Välillä treenataan muissakin kaupungeissa ja jopa eri maissa. Joo ja kyllä siksi myös, että on loma, halusin vähän vaihtaa maisemaa kun tulee tilaisuus. ☺️✨🌆
Ei ollutkaan mikään pelireissu jääkiekon tai jalkapallon parissa mitä ehkä vähän aavistelin. Mutta mielenkiintoiselta kuulostaa sun harrastus ja hyvä vaan kun jotkut harrastaa muutakin kuin noita yleisimpiä lajeja. Ehkäpä kerrot joskus enemmän jos innostut kun en vielä ihanvpäässyt jyvälle. Mut googlesta löytyy aina apua myös heh. 😀 No sinäkin näet sitten huomenna kavereita siellä harrastuksen parissa, kiva päivä varmasti tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollutkaan mikään pelireissu jääkiekon tai jalkapallon parissa mitä ehkä vähän aavistelin. Mutta mielenkiintoiselta kuulostaa sun harrastus ja hyvä vaan kun jotkut harrastaa muutakin kuin noita yleisimpiä lajeja. Ehkäpä kerrot joskus enemmän jos innostut kun en vielä ihanvpäässyt jyvälle. Mut googlesta löytyy aina apua myös heh. 😀 No sinäkin näet sitten huomenna kavereita siellä harrastuksen parissa, kiva päivä varmasti tulee.
Eikä ole tarkoitus kyllä kiusata ketään todellakaan ja ilkeä en ole, ihan erilainen ihminen. Toivottavasti se välittyisi viesteistä ettei tarvitse pelätä mitään tuollaisia juttuja. Onko täällä sitten kiusaamista 😳🙈 ja jotain ilkeilyä se ei kyllä luo mukavaa eikä rentoa tunnelmaa jos on mutta toivottavasti ei ole.
🐇 Anonyymi kirjoitti:
Jep. Aina kiva nähdä treenikavereita ja niitä tulee eri puolelta Suomea. ☺️
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ole tarkoitus kyllä kiusata ketään todellakaan ja ilkeä en ole, ihan erilainen ihminen. Toivottavasti se välittyisi viesteistä ettei tarvitse pelätä mitään tuollaisia juttuja. Onko täällä sitten kiusaamista 😳🙈 ja jotain ilkeilyä se ei kyllä luo mukavaa eikä rentoa tunnelmaa jos on mutta toivottavasti ei ole.
🐇Siis, en sua tarkoittanut sillä ollenkaa. Älä huoli.
Vaan kyllä täällä on välillä ollut melkoisen paljon kiusaamista joskus. Onneksi ei enää. 😊
- Anonyymi
Kääpä sus mätäkuu vie loukkuun
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762221Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611820Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi58827- 70798
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68759
- 54744
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713