Ilta pimeni

Joten toivottelen mukavaa loppuiltaa ja hyvää yötäkin. ❤️🤗🌌✨🌆🐺

51

326

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niimpä niin. Ei oli ollut mahdoton esye vaikkapa vilaukselta nähdä, kuka sieltä Tampereen suunnalta sydämiä ja pusumuiskuja on toista vuoden ajan lähetellyt. Kivaa vai mukavaako, päättele tykönäs. 🤔🙄

• No minä meen siihen suuntaan kyydillä, ja en tiedä että ehtiskö siinä nähdä kuitenkaan, varsinkaan kun ei tiedä mistä päin toisen löytäisi edes. Voi olla että ollaan ihan eri suunnalla silloin...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No minä meen siihen suuntaan kyydillä, ja en tiedä että ehtiskö siinä nähdä kuitenkaan, varsinkaan kun ei tiedä mistä päin toisen löytäisi edes. Voi olla että ollaan ihan eri suunnalla silloin...

Eihän tää sulle miksikään ilkeilyksi ollut tarkoitettu. Onhan tuo tekstailunne kuiteski normia syvällisempänä näyttäytynyt tiettyjen emojien ansiosta. Todellisuus on tarua ihmeellisempi.Saattaa tässäkin olla monta yllätystä odottamassa. Vaivihkainen heitto tyyliin ai sä oot täälläpäin käymässä ja perään hyvää iltaa, ei ole suinkaan tervetuloa tutustumaan. Kaikella on tarkoituksensa, tälläkin . Saattaa koitua onnenkantamoiseksi
        olla tutustumattakin.
        Eipä tässä muuta kuin oikein onnekasta ja mukavaa porukkahenkeä huomiselle turneereissulle. Ja samaan syssyyn Hyvää yötä ja lämmintä peittoa tassuihin.

• Anonyymi kirjoitti:

Eihän tää sulle miksikään ilkeilyksi ollut tarkoitettu. Onhan tuo tekstailunne kuiteski normia syvällisempänä näyttäytynyt tiettyjen emojien ansiosta. Todellisuus on tarua ihmeellisempi.Saattaa tässäkin olla monta yllätystä odottamassa. Vaivihkainen heitto tyyliin ai sä oot täälläpäin käymässä ja perään hyvää iltaa, ei ole suinkaan tervetuloa tutustumaan. Kaikella on tarkoituksensa, tälläkin . Saattaa koitua onnenkantamoiseksi
        olla tutustumattakin.
        Eipä tässä muuta kuin oikein onnekasta ja mukavaa porukkahenkeä huomiselle turneereissulle. Ja samaan syssyyn Hyvää yötä ja lämmintä peittoa tassuihin.

Kiitos sinulle ja oikein hyvää yötä myös.

• Anonyymi kirjoitti:

olla tutustumattakin.

En mä ilkeilynä tuota ottanutkaan, ole huoleti.

• Anonyymi

Iltaa. Tänne laskeutui sumuverho illan pimennettyä. Olen huomannut tämän aikaisemminkin nyt kevättalvella että yötä kohti meinaa puskea sumua. Rannikolla asustelen.

• Iltaa vaan. :) sumu onkin aika kivan näköistä aina. Täällä maallakin sitä on toisinaan. Merellinen sumu on toki erilaista.

• Ihanko näkyy merelle, sieltä sun asunnolta suoraan?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ihanko näkyy merelle, sieltä sun asunnolta suoraan?

Vedestä ei ole tietoakaan 😅. Toisaalta tämä tarkoittaa että olen todennäköisemmin tuulensuojassa. Siinä on kyllä eroja kuinka merellisiä eri rannikkokaupungit ovat. Helsinki ja Vaasa ovat kyllä merellisiä. Helsingistä itään olevista rannikkokaupungeista en osaa sanoa kun ne ovat minulle jotenkin vieraita. Meren vaikutus yltää silti useita kilometrejä sisämaan puolelle. Pitäisi ihan mitata mikä olisi matka linnuntietä kämpältäni merelle.

• Anonyymi kirjoitti:

Vedestä ei ole tietoakaan 😅. Toisaalta tämä tarkoittaa että olen todennäköisemmin tuulensuojassa. Siinä on kyllä eroja kuinka merellisiä eri rannikkokaupungit ovat. Helsinki ja Vaasa ovat kyllä merellisiä. Helsingistä itään olevista rannikkokaupungeista en osaa sanoa kun ne ovat minulle jotenkin vieraita. Meren vaikutus yltää silti useita kilometrejä sisämaan puolelle. Pitäisi ihan mitata mikä olisi matka linnuntietä kämpältäni merelle.

No se on totta kyllä. Aikoinaan Helsingissä asuessani huomasin kyllä meren vaikutuksen. Musta olisi ainakin ajatuksena kiva asua ihan meren rannalla, vaan on varmaan tuulinen paikka sellainen. Merenrannoista eniten tykkään ihan pohjoisista seuduista.

• Anonyymi

Uutiset ja nukkumaan 🐔
      Yö olkoon hyvää unta täynnä 💤☁️✨🪽

• Kiitos samoin, hyvää yötä ja levollisia unia 💤🌙

• Anonyymi

Hyvää loppuiltaa ja yötäkin👩🍒♥️😊🥱✌️🌌✨️

• Samaan aikaan. 😄 Oikein hyvää loppuiltaa ja yötäkin 😊✨ Mites ilta on mennyt? 🌆❤️💤

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Samaan aikaan. 😄 Oikein hyvää loppuiltaa ja yötäkin 😊✨ Mites ilta on mennyt? 🌆❤️💤

😊kivasti menny mites sie👩🍒♥️🥱🌌✨️

• Anonyymi kirjoitti:

😊kivasti menny mites sie👩🍒♥️🥱🌌✨️

Kiva 😊 Ihan mukavasti täälläkin. Käyny kaupalla ja näin vanhan kaverinkin siellä pitkästä aikaa. Pojan kanssa oltiin liikenteessä. Nyt katson leffaa taas kotona 😊🌆❤️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiva 😊 Ihan mukavasti täälläkin. Käyny kaupalla ja näin vanhan kaverinkin siellä pitkästä aikaa. Pojan kanssa oltiin liikenteessä. Nyt katson leffaa taas kotona 😊🌆❤️

Kivaa🥱nyt nukkumaan mentävä 👩🍒♥️🌌✨️huomiseen🤗

• Anonyymi kirjoitti:

Kivaa🥱nyt nukkumaan mentävä 👩🍒♥️🌌✨️huomiseen🤗

Joo, Nuku hyvin ja mukavasti. 😊🌆❤️ Huomiseen 🤗

• Hyvää yötä kirsikalle. Vieläkö minusta tykkää? 😊✨🌆❤️💤

• Anonyymi

Millon tää gimma on sanallisesti sanonut tykkäävänsä?

• Anonyymi kirjoitti:

Millon tää gimma on sanallisesti sanonut tykkäävänsä?

No on kai se tykkäämistä kun mulle kirjoittaa? Tykkäämistä on niin monenlaista.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No on kai se tykkäämistä kun mulle kirjoittaa? Tykkäämistä on niin monenlaista.

Miksi pitää sitten kysyä erikseen asiaa?

• Anonyymi

Miten susi reagoisi, jos (en väitä enkä pilkkaisi) reilut 100 kilonen ihana sanoisi kiihkeästi rakastavansa sinua ?

• Anonyymi kirjoitti:

Miten susi reagoisi, jos (en väitä enkä pilkkaisi) reilut 100 kilonen ihana sanoisi kiihkeästi rakastavansa sinua ?

Kiihkeästi?! En varmaan tuntisi ihan samalla tavalla. Kyllä sä mun naismaun tiedät.

• Anonyymi

Ei edes punasydäntä laittanut.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei edes punasydäntä laittanut.

Mitäs tämä tarkoitti?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mitäs tämä tarkoitti?

Kun kysyit tykkääkö sinusta niin ei edes emojia laittanut.

• Anonyymi kirjoitti:

Kun kysyit tykkääkö sinusta niin ei edes emojia laittanut.

No... Hän tuli toivottamaan iltaa ja yötä kuitenkin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No... Hän tuli toivottamaan iltaa ja yötä kuitenkin.

No mikäs siinä sitten. Turhaan kyselet toisen tunteista kun et saa vastausta.

• Anonyymi kirjoitti:

No mikäs siinä sitten. Turhaan kyselet toisen tunteista kun et saa vastausta.

Sellaista se minun elämä on.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sellaista se minun elämä on.

Sitä ei kuule susikaan voi varmaksi sanoa eikä edes kuvitella, millainen elävä tämä n 🍒 emojin taakse kätkeytyy. Tuntematon ja näkymätön nettimaailma saattaa olla armoton.

• Anonyymi kirjoitti:

Sitä ei kuule susikaan voi varmaksi sanoa eikä edes kuvitella, millainen elävä tämä n 🍒 emojin taakse kätkeytyy. Tuntematon ja näkymätön nettimaailma saattaa olla armoton.

Ei hän niin uhkaavalta ole vaikuttanut ja ihan fiksujakin juttelee...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei hän niin uhkaavalta ole vaikuttanut ja ihan fiksujakin juttelee...

En nyt sentään uhkaavaksi tarkoittanut.

• Anonyymi kirjoitti:

En nyt sentään uhkaavaksi tarkoittanut.

Ei tietenkään voi tietää, mikä ja kuka oikeasti on... Tuskin hänkään tietää juuri mitään minusta.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei tietenkään voi tietää, mikä ja kuka oikeasti on... Tuskin hänkään tietää juuri mitään minusta.

Maailmanrannan kilometritehtaalla on monenmoista reppanaa ja kulkijaa. Riskin samurainkin on oltava valppaana onnea ja rakkautta tavoitellessa.

• Anonyymi kirjoitti:

Maailmanrannan kilometritehtaalla on monenmoista reppanaa ja kulkijaa. Riskin samurainkin on oltava valppaana onnea ja rakkautta tavoitellessa.

No joo, niin se on tietysti. Olen jo sen verran elänyt ja tätä maailmaa sivusta katsellut, että tiedän kyllä. En mä oikeastaan enää mitään tavoittele, kun tiedän ettei minulle sellaisia asioita ole tarjolla.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No joo, niin se on tietysti. Olen jo sen verran elänyt ja tätä maailmaa sivusta katsellut, että tiedän kyllä. En mä oikeastaan enää mitään tavoittele, kun tiedän ettei minulle sellaisia asioita ole tarjolla.

Äläpä anna periksi. Rakkaus on siitä ihmeellistä, että se tulee kohdalle etukäteen ilmoittamatta ja yllätyksenä. Yö painaa jo päälle ja silmiä ummistaa. Eiköhän laiteta nukkumaan. Peiton alle uinumaan. On ainakin yritetty huolehtia toisistamme kaikin. Näin keskustellen unikin on levollista. Huomiseen. 🤗😊

• Anonyymi kirjoitti:

Äläpä anna periksi. Rakkaus on siitä ihmeellistä, että se tulee kohdalle etukäteen ilmoittamatta ja yllätyksenä. Yö painaa jo päälle ja silmiä ummistaa. Eiköhän laiteta nukkumaan. Peiton alle uinumaan. On ainakin yritetty huolehtia toisistamme kaikin. Näin keskustellen unikin on levollista. Huomiseen. 🤗😊

Kiitos. Hyvää yötä sinnekin. Nyt on aika mennä peiton alle unta odottamaan. Huomiseen. 😊

• Anonyymi

Täällä käyty järven rannalla ulkoilemassa jo jokin aika sitten kyllä, ja huomenna sinne meidän mökille meren äärelle. Mitenpäs susi viettää siellä pe-iltaa? Joko sait pakattua reissuun, etköhän 🤗. Täällä syödään vielä vähän iltapalasta ja ulkoilun jälkeen mukavan rento olo. Tiskikone vielä hurisemaan ja sitten saa vain olla. Ihanaa 😍.

🐇

• Hei taas. Kivalta kuulostaa touhut siellä. Pakattu on ja kävin vähä hakemassa kaupasta evästä treeneihin. Vaikka matkalla varmasti pysähdytään jossain kuitenkin...
        Tässä on tullut nyt syötyä iltapalasta ja katseltua leffaa. En taida saada unta ihan vielä hetkeen kuitenkaan. Tänään on ollut kyllä kivan rento päivä. 🤗 Sinäkin taidat tykätä valvoa myöhään?

• Mökki meren äärellä, kuulostaa todella kivalta ja kiehtovalta. 😊

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Hei taas. Kivalta kuulostaa touhut siellä. Pakattu on ja kävin vähä hakemassa kaupasta evästä treeneihin. Vaikka matkalla varmasti pysähdytään jossain kuitenkin...
        Tässä on tullut nyt syötyä iltapalasta ja katseltua leffaa. En taida saada unta ihan vielä hetkeen kuitenkaan. Tänään on ollut kyllä kivan rento päivä. 🤗 Sinäkin taidat tykätä valvoa myöhään?

Joo ei täälläkään vielä malta nukkumaan mennä, olen vähän yökyöpeli myönnetään :) mutta viikolla tieten aina mentävä aikaisemmin kun töitä mutta silloinkin venähtää välillä liian myöhään. Aina on hyvät aikeet mennä joka ilta aiemmin. 😄 Sinäkin valvot siis etkä ole kovin illan torkku. Ja kyllä meidän mökki on oikein hyvällä/kauniilla paikalla ja siellä viihtyy mutta nyt sinkkuna harvemmin käynyt kun yksin ei tuu lähdettyä.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo ei täälläkään vielä malta nukkumaan mennä, olen vähän yökyöpeli myönnetään :) mutta viikolla tieten aina mentävä aikaisemmin kun töitä mutta silloinkin venähtää välillä liian myöhään. Aina on hyvät aikeet mennä joka ilta aiemmin. 😄 Sinäkin valvot siis etkä ole kovin illan torkku. Ja kyllä meidän mökki on oikein hyvällä/kauniilla paikalla ja siellä viihtyy mutta nyt sinkkuna harvemmin käynyt kun yksin ei tuu lähdettyä.

Sama itselläni, että aikaiset aamutkaan ei saa menemään ajoissa nukkumaan. Sitten se kostautuu seuraavana päivänä, jos pitää vaikka töissä olla. Kohta täytyy varmaan yrittää nukkumista kuitenkin. 💤
        Yöllä on aina niin mukavan rauhallista ja tietää että saa olla ihan rauhassa omissa oloissaan, kuunnella musaa tai katsella videoita. 😊
        Mulla on myös sama juttu, ettei yksin tule lähdettyä juuri minnekään. Vaikka kyllä kannattaisi silti joskus mennä. Yksinkin voi nauttia asioista. Ainakaan kukaan ei hoputa lähtemään kotiin, taikka muuta silloin. 😄

• Hyvää yötä sinulle kanillekin nyt. 💤 Taidan mennä koittaa unta, kun huomenna täytyy olla ajoissa lähdössä. 😊

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sama itselläni, että aikaiset aamutkaan ei saa menemään ajoissa nukkumaan. Sitten se kostautuu seuraavana päivänä, jos pitää vaikka töissä olla. Kohta täytyy varmaan yrittää nukkumista kuitenkin. 💤
        Yöllä on aina niin mukavan rauhallista ja tietää että saa olla ihan rauhassa omissa oloissaan, kuunnella musaa tai katsella videoita. 😊
        Mulla on myös sama juttu, ettei yksin tule lähdettyä juuri minnekään. Vaikka kyllä kannattaisi silti joskus mennä. Yksinkin voi nauttia asioista. Ainakaan kukaan ei hoputa lähtemään kotiin, taikka muuta silloin. 😄

Öisin on juuri sellainen ihan oma tunnelmansa ja rauha joka houkuttelee valvomaan. Itsekin kuuntelen musiikkia iltaisin. Koko aikuisiän kun ollut melkein parisuhteessa niin vaikka vielä nuori on ja elämä edessäkin niin on siihen vaan ollut nyt totuttelemista ettei sitä toista ole ja yksin on pärjättävä ja kyllähän sitä pärjää. Ehkä se tekee hyvääkin olla itsekseen. Ja tarvin myös suhteissa omaa aikaa välillä. Eli siten yksin olo ei ahdista.

Oikein mukavaa ja hyvää reissua huomiselle ja nautihan kaikesta siellä. Öitäpä öitä ja kauneimpia unia tyyny ja peitto kavereina jotka ei ikinä hylkää. 💖🤗

🐇

• Anonyymi kirjoitti:

Öisin on juuri sellainen ihan oma tunnelmansa ja rauha joka houkuttelee valvomaan. Itsekin kuuntelen musiikkia iltaisin. Koko aikuisiän kun ollut melkein parisuhteessa niin vaikka vielä nuori on ja elämä edessäkin niin on siihen vaan ollut nyt totuttelemista ettei sitä toista ole ja yksin on pärjättävä ja kyllähän sitä pärjää. Ehkä se tekee hyvääkin olla itsekseen. Ja tarvin myös suhteissa omaa aikaa välillä. Eli siten yksin olo ei ahdista.

Oikein mukavaa ja hyvää reissua huomiselle ja nautihan kaikesta siellä. Öitäpä öitä ja kauneimpia unia tyyny ja peitto kavereina jotka ei ikinä hylkää. 💖🤗

🐇

Kiitos vielä. 😊 Se on todella hienoa että osaa nauttia yksinolosta ja selviytyy myös yksin. Se on tärkeää suhteenkin kannalta.

Mutta nyt hyvää yötä ja makoisia unia, kun on sen aika 😊✨🌙

• Anonyymi

Hyviä ötyjä Hukalle.

• Kiitos samoin, hyviä öitä sinullekin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos samoin, hyviä öitä sinullekin.

Kiitos. Oletteko te rekatut palleroiset vielä totuttelu vaiheessa tämän palstan toiminnallisuuden suhteen?

Rekkautumattomille tämähän on toiminut näin aina.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Oletteko te rekatut palleroiset vielä totuttelu vaiheessa tämän palstan toiminnallisuuden suhteen?

Rekkautumattomille tämähän on toiminut näin aina.

Olen minä ennen tätä rekkautumattomanakin käyttänyt. Huomasin vaan rekattuna tiettyjä asioita hyväksi tässä, jotka nyt ei enää toimikaan. Anonyyminä oli helppo kadottaa omat viestit ja ketjut eikä kaikkeen huomannu enää vastata. Ja nyt taas sama juttu, kun on rampautettu tämä niin ei pysy helposti enää keskusteluissa mukana...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Olen minä ennen tätä rekkautumattomanakin käyttänyt. Huomasin vaan rekattuna tiettyjä asioita hyväksi tässä, jotka nyt ei enää toimikaan. Anonyyminä oli helppo kadottaa omat viestit ja ketjut eikä kaikkeen huomannu enää vastata. Ja nyt taas sama juttu, kun on rampautettu tämä niin ei pysy helposti enää keskusteluissa mukana...

Tollasta rikkinäistä puhelin haastetta elämä tarjoaa aina muodoissaan jos toisessaan.

Se, että turhauttaa lienee aika normi vaste asiaan...ymmärrettävää, tarpeetonta, voisi toimia paremmikin.

Mutta nukuhan sinä Hukka kaunoinen, peace of ässinen hyvin..., maailma ei katoa sillä aikaa, ja on huomennen maistuu niin aina paremalta...yhdeltä unettomalta viisauksia toiselle. Eli yhtä tyhjän kanssa...mutta hyvällä vaan kuitenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2211
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      261
      1820
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      57
      822
    4. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      798
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      48
      787
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      68
      759
    7. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54
      744
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      737
    9. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      725
    10. IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!

Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss
      Maailman menoa
      176
      710
    Aihe