Näin pikkuruinen Suomikin uskoo, suursuomi unelmissaa !?
Trumppi sensiaan Ukrainaa-ja siitä eronneita Luhanski,kuin Donetkia, pitää tasa arvoisena, näin oletan,mutta EU poliittisesti ei !?
Trumpilla on salaisuuksia paljastamatta, EU:n häpeäksi,saa nähdä !?
Trumpi kumarrettava Juutlaisille,sillä ne hallitsee Yhdysvaltojakin,ase-ja taloudellisesti !?
Anonyymi-ap
3
111
Vastaukset
- Anonyymi
Väärä palsta tällekin höpötykselle.
- Anonyymi
Siltä se vaikuttaa, että alisteisuus on olemassa aloittajan kertomaan suuntaan.
Mutta Trump on monitaituri, ehkäpä juuri hän pystyy parhaiten vaikuttamaan Israelin päättäjiin ja rauha saadaan aikaan silläkin suunnalla. - Anonyymi
Vaikka juutlaiset ne meilläkin määrää,etenkin uskontojen kautta,sillä heillä on ostettu totuss ja aseet,niin medioihinkin,heille Truppikin vain juoksupoika !?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306332Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144764Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413314IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623151Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601770Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111598- 721418
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411328- 841244