Joko on ajeltu

Anonyymi-ap

Ne jotka ajelee ympäri talven on asia erikseen, mutta entä me muut. Joko on tullut ajeltua? Tänään tuli 5 moottoripyörää vastaan. Itse ei jaksa vielä, pidetään ajohimoja yllä vielä kuukausi pari. Sitä paitsi akku on sökö.

9

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei vielä. Odotan näin aloittelijana että hiekoitushiekat lakaistaan pois.

      • Anonyymi

        Nyt kun lämmintä niin ajelee nämä omakoti miehet joilla on pyörä omassa tallissa talven? Me jotka joutuu turvautumaan säilytys liikkeisiin on vielä mopot talvisäilössä . Mutta eiköhän se noin kk kuluttua saada mopo kotiin parkkihalliin?


    • Anonyymi

      Vielä mennään moottorikelkalla tunturissa. Ei ole ollut vastaantulijoita.

    • Anonyymi

      Luottopeli pärähti käyntiin talven pakkasessa seisoskelun jälkeen, akku jaksoi ilman latailuita vaikka elektroniikka syö virtaa läpi talven, onneksi maltillisesti. Bensakin oli vanhaa ja tankki alle puolillaan, jolloin se bensa tykkää pahiten hapantua.
      Parin kymmenen kilometrin kauppareissu meni joka tapauksessa hienosti.

      • Anonyymi

        Ei minullakaan ole tuo peli ollut kymmeneen vuoteen lämpimässä tallissa. Suomalaisilla on lämpimän tallin syndrooma. Kerran oli toisen tallissa joka lämmin mutta kostea ja vanhat kromit lähti ruostumaan. Kuiva onkin se avainsana.


    • Anonyymi

      Kylmää on vielä, ja turhan paljon sepeliäkin kaduilla. Muutama viikko vielä maltettava.

      • Anonyymi

        Talvi tuli takaisin. Jos olisi joku esnka, vaikka ihan 125 tai pelkkä mopo niin voisi ajellakin mutta customilla hiukan onnetonta.
        Mopopoikana ainakin ajelin ihan -30 asteen pakkasillakin. Pärjäsi kun laittoi kunnolla vaatetta. Kelkkailupuku ja kintaita kolme kerrosta. Olinkin kylän ainoa talvimopoilija ja meillä mopopoikia siihen aikaan riitti. Nythän nuo ajelee lämpimillä kopeilla, on sen verran viisaampia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Talvi tuli takaisin. Jos olisi joku esnka, vaikka ihan 125 tai pelkkä mopo niin voisi ajellakin mutta customilla hiukan onnetonta.
        Mopopoikana ainakin ajelin ihan -30 asteen pakkasillakin. Pärjäsi kun laittoi kunnolla vaatetta. Kelkkailupuku ja kintaita kolme kerrosta. Olinkin kylän ainoa talvimopoilija ja meillä mopopoikia siihen aikaan riitti. Nythän nuo ajelee lämpimillä kopeilla, on sen verran viisaampia.

        Joo itse vain unelmoin lämmöstä kun liikkumaan piti päästä vuoden ympäri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Talvi tuli takaisin. Jos olisi joku esnka, vaikka ihan 125 tai pelkkä mopo niin voisi ajellakin mutta customilla hiukan onnetonta.
        Mopopoikana ainakin ajelin ihan -30 asteen pakkasillakin. Pärjäsi kun laittoi kunnolla vaatetta. Kelkkailupuku ja kintaita kolme kerrosta. Olinkin kylän ainoa talvimopoilija ja meillä mopopoikia siihen aikaan riitti. Nythän nuo ajelee lämpimillä kopeilla, on sen verran viisaampia.

        Sama juttu, 80-luvun puolivälin paikkeilla kun olin mopoiässä, ajettiin kelissä kuin kelissä.
        Eikä sillloin ollut mitään erillisiä talvirenkaita, samoilla kumeilla mentiin kesät talvet Tunturi Super Sportilla 😎


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe