Ne jotka ajelee ympäri talven on asia erikseen, mutta entä me muut. Joko on tullut ajeltua? Tänään tuli 5 moottoripyörää vastaan. Itse ei jaksa vielä, pidetään ajohimoja yllä vielä kuukausi pari. Sitä paitsi akku on sökö.
Joko on ajeltu
9
219
Vastaukset
- Anonyymi
Ei vielä. Odotan näin aloittelijana että hiekoitushiekat lakaistaan pois.
- Anonyymi
Nyt kun lämmintä niin ajelee nämä omakoti miehet joilla on pyörä omassa tallissa talven? Me jotka joutuu turvautumaan säilytys liikkeisiin on vielä mopot talvisäilössä . Mutta eiköhän se noin kk kuluttua saada mopo kotiin parkkihalliin?
- Anonyymi
Vielä mennään moottorikelkalla tunturissa. Ei ole ollut vastaantulijoita.
- Anonyymi
Luottopeli pärähti käyntiin talven pakkasessa seisoskelun jälkeen, akku jaksoi ilman latailuita vaikka elektroniikka syö virtaa läpi talven, onneksi maltillisesti. Bensakin oli vanhaa ja tankki alle puolillaan, jolloin se bensa tykkää pahiten hapantua.
Parin kymmenen kilometrin kauppareissu meni joka tapauksessa hienosti.- Anonyymi
Ei minullakaan ole tuo peli ollut kymmeneen vuoteen lämpimässä tallissa. Suomalaisilla on lämpimän tallin syndrooma. Kerran oli toisen tallissa joka lämmin mutta kostea ja vanhat kromit lähti ruostumaan. Kuiva onkin se avainsana.
- Anonyymi
Kylmää on vielä, ja turhan paljon sepeliäkin kaduilla. Muutama viikko vielä maltettava.
- Anonyymi
Talvi tuli takaisin. Jos olisi joku esnka, vaikka ihan 125 tai pelkkä mopo niin voisi ajellakin mutta customilla hiukan onnetonta.
Mopopoikana ainakin ajelin ihan -30 asteen pakkasillakin. Pärjäsi kun laittoi kunnolla vaatetta. Kelkkailupuku ja kintaita kolme kerrosta. Olinkin kylän ainoa talvimopoilija ja meillä mopopoikia siihen aikaan riitti. Nythän nuo ajelee lämpimillä kopeilla, on sen verran viisaampia. Anonyymi kirjoitti:
Talvi tuli takaisin. Jos olisi joku esnka, vaikka ihan 125 tai pelkkä mopo niin voisi ajellakin mutta customilla hiukan onnetonta.
Mopopoikana ainakin ajelin ihan -30 asteen pakkasillakin. Pärjäsi kun laittoi kunnolla vaatetta. Kelkkailupuku ja kintaita kolme kerrosta. Olinkin kylän ainoa talvimopoilija ja meillä mopopoikia siihen aikaan riitti. Nythän nuo ajelee lämpimillä kopeilla, on sen verran viisaampia.Joo itse vain unelmoin lämmöstä kun liikkumaan piti päästä vuoden ympäri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mopopoikana ainakin ajelin ihan -30 asteen pakkasillakin. Pärjäsi kun laittoi kunnolla vaatetta. Kelkkailupuku ja kintaita kolme kerrosta. Olinkin kylän ainoa talvimopoilija ja meillä mopopoikia siihen aikaan riitti. Nythän nuo ajelee lämpimillä kopeilla, on sen verran viisaampia.Sama juttu, 80-luvun puolivälin paikkeilla kun olin mopoiässä, ajettiin kelissä kuin kelissä.
Eikä sillloin ollut mitään erillisiä talvirenkaita, samoilla kumeilla mentiin kesät talvet Tunturi Super Sportilla 😎
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821359Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661144Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071136Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1941125Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍124846Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755