Viikon Pasanen 10/2025 on valittu.
"Meikattu thaikku jolla on silikonia naamassa ja tatuoidut kulmakarvat. Thainaisilla on kaksi ongelmaa naamassa, ensimmäinen on nuo kulmakarvat, toisena nenän silta jotka pitävät s-lasit paikallaan, kolmas ongelma on hampaiden raudoitus"
Ensin on todettava että thaimaalailla ei ole kaikilla samanlaiset nenät, eikä samanlaiset kulmakarvat ja kyllä silmälasit löytyy kaikenmallisille nenille.
Nenää tuskin evoluutio on luonut silmälaseja ajatellen.
Hampaiden raudoitusvillitys korutarkoituksessa loppui jo ennen koronaa. Nykyisin jos on raudat, ne on hammaslääkärin laittamia ja tarkoitukseen. Elintaso on noussut ja aikuisetkin korjauttavat kalustoaan.
Minun vaimollani ei koskaan ole ollut hammasrautoja, rautalankoja, täytteitä, nenäimplantteja eikä minkäänlaisia tatuointeja.
Hän ei ole mikään missi tai malli ammatiltaan, vaan ihan tavallinen vähän persjalkainen maalaistyttö, eikä koskaan meikkaa kotona, eikä arkena.
Ihanteellista uskollista ja perhekeskeistä vaimoainesta. Älykäs ja sydämmellinen, perhekeskeinen ja silti tyttömäisen hauska. Ihastuin siihen miten hän kohtelee ihmisiä eikä väheksy kerjäläistäkään, vaan kaikki on hänelle tasavertaisia.
Olin molempien lasten syntymässä mukana ja hän ei itkenyt eikä kiroillut, ei valittanut eikä soittanut suutaan. Hoiti homman kuin soturi.
Kun tarkkaan katselet niillä Löytötavaratalon teipatuilla silmälaseillasi, niin huomaat ettei ole meikkiä, ei rautalankaa, eikä implantteja, ja kulmatkin on ihan karvasta tehty. https://aijaa.com/eqBj2A
2010
PS: Sinulla on ongelmia koko naamassa sekä päässä, jossa se naama sijaitsee.
Viikon Pasanen, viikko 10.
7
113
Vastaukset
- Anonyymi
Ja jos ei hammasrautoja, niin tekarit. Jos ei muuten, niin perheväkivallan jälkeen.
- Anonyymi
Koska tykkäät arvostella ihmisten ulkonäköjä ja herjata niitä, niin osallistun tähän ja laitetaan vaimojen hampaat vertailuun.
Tässä kuvassa on Possolan vaimon etuhampaat menossa takaisin suuhun:
https://aijaa.com/kknE43
Minun vaimollani on omat hampaat, ei rautoja ja paikkojakaan ei löydy kuin yksi.
https://aijaa.com/t9UsIP
Kuka mistäkin tykkää, mutta henkilökohtaisesti en halua tilannetta jossa vaimon hampaat löytyy suihinoton jälkeen kullini varresta.
2010- Anonyymi
Kun parikymppisen poikani kanssa käytiin vastikään syömässä, en sanonut hänelle että ota lippalakki pois päästä syödessäsi.
Hän saa ja voi tehdä kuten parhaaksi katsoo, on siisti ja huoliteltu olemukseltaan ja viimeisen päälle kohtelias käytökseltään. Kiittää ja hymyilee tarjoilijoille, ei kiroile koskaan, pitää ihmisille ovia auki ja auttaa vieraitakin vanhuksia portaissa ja kadun yli. Mutta vaimolleni ei tulisi mieleenkään syödä edes katuruokalassa lippalakki päässä ja hänelle huomauttaisin kyllä, jos niin tekisi. Mutta junttilan junttivaimot tehköön hekin kuten parhaaksi näkevät, kun on umpijuntin ottaneet miehekseenkin. - Anonyymi
No niin nyt katsotaan lahjahevosta suuhunkin, oikein kuvan kanssa, minun vaimollani on kyllä ihan omat hampaat suussa, olet sinä 2010 oikeasti ihan yhtä hullu kuin tuo laiffila, mitä vittua aijailet tänne ns. vaimosi hampaat, tuo on jo vitun huolestuttavaa, edunvalvonnassa sinun pitäisi olla... 555555 tatuoidut kulmakarvat ja nenän sillan implantti on selviöitä, aikaisemmassa kuvassa oli myös oikaisuraudat, tai siis kosmeettiset sellaiset...
ns. vaimosi on ihan nätti persoonallisen näköinen, mutta ilman kauneuskirurgiaa, olisi lättynaama, tämä oli minusta todella härskiä, ottaa ns. vaimosi hampaista kuva, ja aijata se tänne, ei ns. vaimosi ole mikään hevonen, jonka ikää arvioidaan hampaista, häpeä pellenaama jos edes osaat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin nyt katsotaan lahjahevosta suuhunkin, oikein kuvan kanssa, minun vaimollani on kyllä ihan omat hampaat suussa, olet sinä 2010 oikeasti ihan yhtä hullu kuin tuo laiffila, mitä vittua aijailet tänne ns. vaimosi hampaat, tuo on jo vitun huolestuttavaa, edunvalvonnassa sinun pitäisi olla... 555555 tatuoidut kulmakarvat ja nenän sillan implantti on selviöitä, aikaisemmassa kuvassa oli myös oikaisuraudat, tai siis kosmeettiset sellaiset...
ns. vaimosi on ihan nätti persoonallisen näköinen, mutta ilman kauneuskirurgiaa, olisi lättynaama, tämä oli minusta todella härskiä, ottaa ns. vaimosi hampaista kuva, ja aijata se tänne, ei ns. vaimosi ole mikään hevonen, jonka ikää arvioidaan hampaista, häpeä pellenaama jos edes osaat.2010 tuo on ehkä pahinta mitä olet koskaan tehnyt, aineellistat ns. vaimosi, olen pitänyt sinua hulluna jo kauan mutta en olisi uskonut että olet noin hullu, siis täys kahjo, tuollainen on erittäin loukkaavaan vaimosi näkökulmasta, sietäisit saada pentu häneltä ympäri korviasi, reppana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2010 tuo on ehkä pahinta mitä olet koskaan tehnyt, aineellistat ns. vaimosi, olen pitänyt sinua hulluna jo kauan mutta en olisi uskonut että olet noin hullu, siis täys kahjo, tuollainen on erittäin loukkaavaan vaimosi näkökulmasta, sietäisit saada pentu häneltä ympäri korviasi, reppana.
Jos tämä pelleilysi lähti siitä kun kysyin että kun tuo nyrkkeily on helvetin vaarallista, lähes kaikilla ammattilaisnyrkkeilijöillä on dementia tai alzheimerin tauti, lisäksi se näkyy naamassa, selvästi että turpaan on tullut, mutta sinä pelle harrastat thainyrkkeilyä joka on vielä paljon vaarallisempaa kuin perusnyrkkeily, minusta tuo on itsetuhoista... eikä ihan vähänkään... jopa tunnetulla thainyrkkeilijällä joka on syntynyt 80 luvulla, on selviä addiktiota, sekä alkavan Alzheimerin oireet, Juu erittäin tervettä sielua ruumiissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2010 tuo on ehkä pahinta mitä olet koskaan tehnyt, aineellistat ns. vaimosi, olen pitänyt sinua hulluna jo kauan mutta en olisi uskonut että olet noin hullu, siis täys kahjo, tuollainen on erittäin loukkaavaan vaimosi näkökulmasta, sietäisit saada pentu häneltä ympäri korviasi, reppana.
Invahomo Pasanen hermostuu.
Kymppi ylistää vaimoaan ja on ylistänyt kaikkia vaimojaan. Sinä vaan haukut thaimaalaisia naisia rumiksi joista ei nyt ole enää edes silmälasien kantotelineeksi vääränmallisten nenien vuoksi. Kympin vaimolla ei ole mitään nenäimplantteja ja kulmakarvat erottuu kuvassa selkeästi. Hommaa paremmat rillit homppelipoika.
Mitäpä arvioisit ihan itse mitä siinä kävisi, jos yrittäisit antaa Kympille ympäri korvia?
Hommaa vaimollesi Suomessa kunnon tekarit.
Ei noita siltaimplantteja käytetä kuin tilapäisesti. Kiekkoilijat niitä lähinnä vain käyttää, kun ei haittaa vaikka ne hajoaa ja voi ottaa pelin ajaksi pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852177- 431760
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!691523- 761286
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261174- 771171
- 481163
- 591061
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai38974- 37943