Voisitko T, ihastukseni kohde jo vuodesta 2021, kertoa miksi läksit vessaaan "juomaan vettä" heti sen jälkeen, kun katseemme intensiivisesti kohtasivat. Oli menossa opetustilanne ja palasit hetken päästä. Säästäkää kaikki täällä minut rumalta kielen käytöltä. Se tilanne oli järisyttävä. Se oli ainakin minulle totaalinen rakastumisen hetki.
Voisin helpommin lakata rakastamasta, jos se oli yksipuolista. Olemme nähneet joitakin kertoja senkin jälkeen. Joka kerta sama juttu, että pelkään vilkaistakin sinuun. Koen, että silmiesi kautta avautuu tie johonkin ihmeelliseen yhteyteen, jossa millään maailman hälinällä ja sanoilla ei ole enää edes merkitystä.
Viesti nyt tänne jotenkin, oliko yksipuolista
Anonyymi-ap
1
100
Vastaukset
- Anonyymi
Anteeksi, se oli varmasti Kokaiini tai kauhea ripuliini
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762231Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611830Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59834- 70808
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713