Se on aivan turhaa. Niiden mediat on valjastettu valheelle. On aivan suorastaan typerää väittää, että jos Trump saisi oikeaa tietoa, niin hään toimisi toisin. Mistä hän olisi edes saanut väärää tietoa, kun on lukenut koko ajan valtamediaa? Onko valtamedia syöttänyt hänelle väärää tietoa?
Jos joku haluaa vääristää saamansa tiedon, hän pystyy siihen. Kysykää vaikka sossuvihervasureilta.
Ainoa keino taistella Trumpin valheita vastaan on olla levittämättä niitä. Olla reakoimatta siihen mitä tahansa hän sanoo. Miksi EUssa uutisoidaan Trumpin älyvapaita ideoita ja heittoja ylipäätään. Eihän täällä uutisoida P-Korean Kimin jokaista puhettakaan. Trump kuuluu nyt samaan sakkiin, joten uutisoinnin tulee olla samalla tasolla vaatii jopa tasa-arvovaltuutettu.
Media, jättäkää Trumpin sanomiset pikku uutisiin ihan kansainvälisesti.
Suomen median on turha vaikuttaa usalaisten tai venäläisten mielipiteisiin.
4
125
Vastaukset
- Anonyymi
Näin avaaja ISIS-viherpunikki itkee kun Bidenin ja euroopan viherpunikki-mediat eivöt yksinään saa oikoa totuutta. Ja kaikki, mitä euroopan viherpunikki-mediat esittävät Trumpista on totta.
Ja Bidenhän ei valjsstanut FBItä ja USAn faktantarkistusta poistamaan kaikki Bideniin ja Bidenin perheen korruptioon ja huumeongelmiin liittyvät asiat. - Anonyymi
Suomen media keskittyy suomalaisten aivopesuun, vaikka kaikki toimittajat eivät välttämättä sitä tietoisesti teekään. Uskovat vaan niin sokeasti pekkatovereihin ja kymmeniin muihin samanlaisiin asiantuntijoihin, joita lehdet ja a-studio käyttävät. Asiat kuitenkin kehittyvät omalla tavallaan. Napoleon ja yksi herra myöhemmin kokivat saman, minkä nyt kokee kollektiivinen länsi ja nato.
- Anonyymi
Eivät kaikki asiantuntijat, kuten eivät kaikki toimittajatkaan, ole super-älykkäitä, joten tuotos on yksilötasoista.
Media on pitkälti poliittisesti sitoutunut, mikä tietenkin vaikuttaa vahvasti tuotokseen? - Anonyymi
On muistettava myös se, että "yhtä totuutta ei ole"!
Kuka voi väittää, että hänen totuutensa on ainut oikea?
Miljardöörin "totuus" on erilainen kuin keppikerjäläisen "totuus", ja jäähän siihen väliin runsaasti muitakin pallontallaajia, joilla on eri "totuus"?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943562
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442927Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612338
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172267Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202127- 1162078
- 621984