Tätini kiihottaa

Anonyymi-ap

Olin nuori kun kävimme vanhempieni kanssa tädilläni kylässä. Täti oli juuri tullut saunasta ja oli ilman rihman kiertämää parin metrin päässä minusta. En saanut katsettani irti hänen vartalostaan, rinnat olivat suuret ja täyteläiset, pimpin karvat hyvin siistitty. Minulla seisoi, voi luoja miten kovana olin! Aikuiset keskustelivat aikansa ja täti sanoi lopulta ”mä taidan mennä pukemaan kun tuo veljen poika taisi hämmentyä nähdessään mut alasti” ja hymyili.

Samana päivänä menin heidän pyykkihuoneeseen ja löysin hänen käytetyt pikkarit korista. En voinut tehdä muuta kuin kääriä ne kaluni ympärille ja runkkasin niihin suuret lastit, sillä minulta lensi jo spermat. Jätin pikkarit vielä niin, että sperma varmasti näkyi siitä jos sitä joku katsoi. Se oli niin tuhmaa mutta olisin halunnut naida tätini kanssa.

Myöhemmin runkkasin monet kerrat ja fantasioin hänestä, yhä. Voisin maksaa hänen alastonkuvistaan ja toisaalta kiihotun ajatuksesta, että harrastaisimme kuvien vaihtoa viesteillä. :)

8

5751

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haaveilin että joskus kun kävin yksin tädin luona, hän olisi taas tullut saunasta tai mennyt sinne ja pyytänyt minut mukaan. Saunassa hän olisi kysynyt jännitänkö hänen seuraansa ja olisin vastannut siihen että vähän. Täti olisi jatkanut ettei häntä tarvi jännittää, hän haluaa katsoa minua. Hänen silmissään näkyi aina sellainen helvetin kiimainen tuike, aina sen huomasin. Voi kun hän olisi painanut huulensa kullilleni ja alkanut aikuisen naisen taidolla imeä sitä! Miten kovasti olisinkaan halunnut nuolla hänen täyteläisiä rintojaan, nännejään ja puristella niitä. Ekan lastin olisin mielelläni räjäyttänyt tädin suuhun ja sen jälkeen tahtonut itse nuolla hänen pilluaan. Muutamia kertoja kun olisin näin saanut tätiäni panna, miten kiihottavaa se olisikaan ollut!

• Anonyymi

Teininä sain kanssa hyvää opetusta äitini vanhemmalta siskoltaan, tätini oli kyllä upea nainen niin haluttavan kaunis ja seksikäs, pukeutui upeasti ja minulla seisoi aina kun näin sen, varmaan oli nähnytkin sen ja kiimaisen katseeni, useat sen pikkarit tuli salaa tuoksuteltua ja spermattuakin, haluisin jopa jäädä kiinni että saisin sanottua kuinka paljon haluisin saada edes koskea ja nähdä sen tissit ja pillun, kunnes yksi ilta ennen nukkumaan menoa se oli varmaan vähän maistanut viiniä ja tuli sohvalle viereeni, sanoi että on huomannut että minua on alkanut kiinnostamaan varmaan seksi asiat ja sinä kesänä sain parhaat opit kuinka naisia pidetään hyvänä. Vieläkin välillä muistelen ihanaa edes mennyttä tätiäni kulli sykkien.

• Anonyymi

Onpas pitkä lause.

• Anonyymi

Täti olisi vielä kiimaisena huohottanut mulle että ”mä tiedän että tämä on niin väärin, mutta sä oot tosi kiihottava jätkä ja mä haluan sulta kullia!” Olisin vastannut ”sä oot paras täti, lupaathan ettei tämä jää yhteen kertaan vaan me voidaan aina välillä salaa naida?” Ja miten himokkaita ne hetket olisivat olleetkaan!

• Anonyymi

Mikä naurattaa? Ontuvatko omat fantasiasi vai eikö enää seiso?

• Anonyymi

Olisi mielenkiintoista tietää, onko täti ajatellut minusta tuhmia. Ja miten yleistä on kiihottua lähisukulaisestaan seksuaalisesti. Antaisikohan täti minulle vielä ihan oikeasti pimppiä? Todellakin olisin valmis seksuaaliseen nautintoon hänen kanssaan.

Erään kerran hän kysyi minulta, miten pystyisin pesemään silmälasit niin ettei niihin jää mitään jälkiä. Täti näytti läheltä miten tekee pesun ja hänen sormensa liikkuivat hyvin kiimaisen näköisesti pitkin saippuoituja silmälaseja. Sitten hän pyysi minua näyttämään miten pesen ne. Minua kuumotti sisältä siinä hetkessä todella paljon.

Täti myös tykkäsi kumarrella minua kohti usein niin, että näin hänen kaula-aukostaan sisään isoihin rintoihin tai sitten kireää farkkupersettä. Kullini seisoi aika ihan kivikovana ja seuraavina iltoina oli pakko runkata monia kertoja putkeen ja huutaa tätini nimeä ääneen.

• Anonyymi

Voi voi mikä vässykkä, on vielä nauruiässä.

• Anonyymi

Kiihottaisi lähettää tädille viestiä, kulli kovana kädessä runkkailen. Jos täti ottaisi kullini lämpimään suuhunsa ja imisi ahnaasti lastit loppuun saakka…

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      169
      7051
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      64
      2722
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      2178
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      66
      1349
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      358
      1303
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      1264
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      18
      1176
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1010
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      980
    10. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      978
    Aihe