Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista

Anonyymi-ap

Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore video. Käykääpä kattomassa, onko tuttuja poikia.....

54

2320

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Poistakaa tämäkin aloitus.

• Anonyymi

Ja koko Suomi24suomussalmi palsta, niin ei tarvitse provota kenenkään.😄

• Anonyymi

?? Mutta jos kuntamme "silmäätekevien" jälkikasvu asialle ? Tai peräti "toimitusjohtaja" itse ? Ihan vain huumorimielessä , eihän sitä tosissaan , eihän , hys hys nyt .. joutuu vielä muuttamaan vaikka Siuntioon saakka , mokomien puheiden ja kirjoittelujen takia ...

• Anonyymi

Kyllä ihmettelen,asia on jo käsittääkseni poikien kanssa sovittu ja keskusteltu ja silti kyseinen video pyörii face ryhmässä,senhän voisi poistaa.ladataan videoita faceen ja ruoditaan siellä loputtomiin,onkohan ihan laillista sekään??en tiedä

• Anonyymi

Kyllä on sovittu ja selkään annettu!

• Anonyymi

Vittu jos oisit leipä niin oisit varmaan hampurilais pihvi

• Anonyymi

Mitä olla tapahtuu?

• Anonyymi

Olisi asiallista poistaa video. Asia sovittu jo.

• Anonyymi

Nimet esiin ja kuvat nettiin....myös vanhempien naamat ja työpaikat esille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimet esiin ja kuvat nettiin....myös vanhempien naamat ja työpaikat esille.

Loppuu se rötöstely kun paljastuvat kaikille. Hävetköön koko sakki

• Anonyymi

Mitä tapatunu. Onko rosvo jotaki. Pitäen olisi poliisi sata tietä. Sinä kerto minule.

Aleksanteri

• Anonyymi

Sina menna putin luo se sinu odota jo.

• Anonyymi

Eiköhän samat tyypit myös varastele!

• Anonyymi

Mee Kremliin ja vähän äkkiä

• Anonyymi

Antaahan pyöriä vaan, älyävät toisetkin penikat valvontakameroista jotain.

• Anonyymi

Kannatetaan, sul on mun mieli.

• Anonyymi

Jos ei nyt oteta käsittelyyn, niin siirtyvät sitten isompiin rikoksiin.
        Hyvä hyvä.

• Anonyymi

Ei muuta ku närettä, että veri lentää.

• Anonyymi

Videolla on 20700 katselukertaa, riittäne jo. Pojat on poikia, mutta suhteetonta pitää videoa enään nähtävillä.

• Anonyymi

Liian hepolla päästät, kuin koira veräjästä.

• Anonyymi

Kyllä ei ole tässä hommassa taas mitään järkeä. Eikö palstanpitäjälläkään polla säteile sen vertaa, että lopettaa tällaisen turhanpäiväisen kirjoittelun. On sitä Suomussalmella vahingoniloisia ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ei ole tässä hommassa taas mitään järkeä. Eikö palstanpitäjälläkään polla säteile sen vertaa, että lopettaa tällaisen turhanpäiväisen kirjoittelun. On sitä Suomussalmella vahingoniloisia ihmisiä.

Alkoiko hävettämään, kun näit oman pentusi pahan teossa. Joka on videolla vielä tunnistettavissa. Menikö vaatteet vaihtoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vahingonilo paras ilo. Näin se täällä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkoiko hävettämään, kun näit oman pentusi pahan teossa. Joka on videolla vielä tunnistettavissa. Menikö vaatteet vaihtoon.

Ei ole kysymys minun lapsesta tai lapsista, koska lapsia minulla ei ole. Kaikesta huolimatta kyllä tämä kirjoittelu on taas kerran mennyt yli. Kaikesta tästä kirjoittelusta pystyy taas tekemään johtopäätöksen, kuinka yksinkertaisia nämä kirjoittajat ovat. Varmasti niitä Kelan........!

• Anonyymi

Antaahan videon saada julkisuutta vaan!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kysymys minun lapsesta tai lapsista, koska lapsia minulla ei ole. Kaikesta huolimatta kyllä tämä kirjoittelu on taas kerran mennyt yli. Kaikesta tästä kirjoittelusta pystyy taas tekemään johtopäätöksen, kuinka yksinkertaisia nämä kirjoittajat ovat. Varmasti niitä Kelan........!

No sitten ne on sun sukulaisten pentuja. Kerran ei omia.
        Vapaan kasvatuksen pentuja.
        Tuommosilla ei ois tarvinnu pentuja tähän maailmaan purkaa, kerran eivät välitä, mitä ne tekee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sitten ne on sun sukulaisten pentuja. Kerran ei omia.
        Vapaan kasvatuksen pentuja.
        Tuommosilla ei ois tarvinnu pentuja tähän maailmaan purkaa, kerran eivät välitä, mitä ne tekee.

Ei ole myöskään sukulaiseni lapsia, koska kaikki asuvat eri paikkakunnilla. On se tosi kiva, kun itse olet niin hyvin kasvatettu ja ehkä mahdolliset lapsesi myös. Toivottavasti elämäsi sujuu yhtä hienosti loppuun saakka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole myöskään sukulaiseni lapsia, koska kaikki asuvat eri paikkakunnilla. On se tosi kiva, kun itse olet niin hyvin kasvatettu ja ehkä mahdolliset lapsesi myös. Toivottavasti elämäsi sujuu yhtä hienosti loppuun saakka.

Niin sujuu. Ei minun lapset ole pahan tekijöitä, rikollisia.
        Olen ollut läsnä heidän elämässä ja asettanut rajat. Ja puhumalla selvittänyt mikä on oikein ja väärin. Ovat kunnon aikuisia/kansalaisia ja olen ylpeä itsestäni ja heistä. Kun olen oikein heidät kasvattanut. Eikä tarvi hävetä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sujuu. Ei minun lapset ole pahan tekijöitä, rikollisia.
        Olen ollut läsnä heidän elämässä ja asettanut rajat. Ja puhumalla selvittänyt mikä on oikein ja väärin. Ovat kunnon aikuisia/kansalaisia ja olen ylpeä itsestäni ja heistä. Kun olen oikein heidät kasvattanut. Eikä tarvi hävetä.

Kivat sulle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla poikien sukulainen?

• Anonyymi

Varmaan koko Suomi tietää nyt millainen paikka Sumi on ja kaikki joko nauraa tai tuntee sympatiaa teitä kohtaa 😂😂😂😂

• Anonyymi

Kuvat kauppojen seinille.

• Anonyymi

On levitelty jo eteenpäin videota 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On levitelty jo eteenpäin videota 😂

Suomussalmen omat Kasperi Jesperi ja Joonatan saa vähän julkisuutta kohdalleen. =)

• Anonyymi

Nuorisovankilaan.

• Anonyymi

Suomussalmen "tolkun poikia"?

• Anonyymi

Häpeä on paras kuri keino. Jos painetaanvillaisella meno eikun kiihtyy. Oli se ennen kuri laijaltaan, eikä pennut määränneet aikuisia, niin kuin nyt.

• Anonyymi

Rajansa kaikella, myös täällä kirjoittelulla, on kuin vähintään valtamerilaiva olisi uponnut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rajansa kaikella, myös täällä kirjoittelulla, on kuin vähintään valtamerilaiva olisi uponnut.

Sun ei tarvi täällä näitä lukea, jos noin menee herne nenuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun ei tarvi täällä näitä lukea, jos noin menee herne nenuun.

Ihan mielenkiintoista seurata, miten yksinkertaista porukkaa on Suomussalmella kommentoimassa. Kyllä tuntee myötähäpeää näitä lukiessa, eikä muuten kannata muualla kertoa olevansa Suomussalmelta.

• Anonyymi

Siinä toinen nuori. Nuorissa on tulevaisuus. 😂😅 Eipä taida kohta olla armeijaankaan ketä mennä. Ku kaikki on rikollisia. Siinä suomen puolustajat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole valtamerilaiva uponnut. Vaan ihmisten elämä ja turva uhattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole valtamerilaiva uponnut. Vaan ihmisten elämä ja turva uhattu.

Vitut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vitut

mutta Kianta-laivahan se kyllä uppoilee...

• Anonyymi

H. I. N. T. T. A. R. I
        H. I. L. J. A. A!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä toinen nuori. Nuorissa on tulevaisuus. 😂😅 Eipä taida kohta olla armeijaankaan ketä mennä. Ku kaikki on rikollisia. Siinä suomen puolustajat.

Mielummin rikollinen ku sinulaisesi ahdasmielinen muka kunnon kansalainen

• Anonyymi

Levitä eteen taitaa tosin haista niin hapansilakalle kun vaa voi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielummin rikollinen ku sinulaisesi ahdasmielinen muka kunnon kansalainen

Hyvä että tunnistit olevasi rikollinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

H. I. N. T. T. A. R. I
        H. I. L. J. A. A!!

Pääkii saatanan mannejanne tai parempi kuin ammut ittes 😡😝🖕🖕🖕

• Anonyymi

Hyvä poliisi.

• Anonyymi

H. A. I. S. T. A
        V. I. T. T. U

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

H. A. I. S. T. A
        V. I. T. T. U

..noinhan se risu ukkokin siinä videolla sanoo...

• Anonyymi

"Ei meidän lapset koskaan" ja "minähän en koskaan unohda" on suosituimmat motot Suomussalmella

• Anonyymi

Nousisikohan tuosta minkälainen meteli jos julkaisisi kuvat nosturinpukilla istuvasta "ammattimiehestä?" Tai muovipönttöjä kantavasta kartanlukijasta ?

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olemme myös

voimakkaasti tuntevia ja seksuaalisia. Olen päivä päivältä varmempi tästä ja haluaisin enemmän. Tunteeni ovat kypsyneet
      Ikävä
      78
      1481
    2. Miksi himoitset

Niin paljon kaivattuasi?
      Ikävä
      101
      1405
    3. Kaivatulla on asiaa

kirjoita asiasi kaivatulle tähän ketjuun
      Ikävä
      132
      1401
    4. Sofian hieno auto

Seiskassa on juttua Sofian instassa olleesta kalliista ökyautosta. Jutussa kerrotaan Sofian ajavan autoaan, siis : onko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1341
    5. Nyt mä keksin

Alat vaan sitten harmaantuu ja rypistyy tosi nopeesti 🤭
      Ikävä
      54
      1041
    6. Eihän asia minulle kuulu...mutta

Ketä sinä mies odotat?
      Ikävä
      57
      1018
    7. Lukekaappa Iltalehestä keitä Ilkka Repo syyttää törkykirjoittelusta

Nettilehdessä kiistää kirjoittaneensa yhtään mitään. Ilkan mukaan kirjoittelijat ovat istuvia ja entisiä Haapaveden kaup
      Haapavesi
      82
      940
    8. Hannu Karpo

Kiitos sinulle kun lausuit lopuksi vielä painavaa asiaa terveydenhuollosta. Tästä me kärsimme joka päivä. Kipuja on mutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      927
    9. Jmies, pitäisikö meidän nähdä ja selvittää asiat?

Se voi kieltämättä tuntua kuin teloituskompanjan eteen tulemiselta, kun en valitettavasti pysty vastaamaan tunteisiin. M
      Ikävä
      16
      883
    10. Mystinen kosminen voima heikkenemässä - maailmankaikkeus voi musertua

Tämä kun tapahtuu, niin siinä menee Lapuakin kuin Vesivehmaan jenkassa. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/uusi-havain
      Lapua
      9
      829
    Aihe