toyotaan kunnon penkin 193cm miehelle onko reisituki hierontatoiminto kesähelteellä viilennys nämähän löytyy kilpailijoilta.
Joko saa...
14
167
Vastaukset
- Anonyymi
Trafiko se yhä kummittelee kilpailijoita?
- Anonyymi
Miten trafi kummittelee penkissä kerro ihmeessä....
- Anonyymi
Osta volvo jos haluat hyvät penkit.
- Anonyymi
TM:ssa oli vuosia sitten testi kuinka pitkät kuskit mahtuvat autoon. Kakkoskoppainen Avensis(2013-2009) oli paras. Sinne mahtui yli kaksimetrinen koripalloilija parhaiten. Esim. mersut oli tehty vain normikokoisille.
- Anonyymi
Valehtelet! Ei ollut paras.
- Anonyymi
Tojohönö yrittää taas valehtelemalla pönkittää tojon mainetta. Onneksi historiatietojakin voi tarkistaa jos osaa. Minä osaan ja linkissä on kyseisen vertailun parhaimmisto. Yllätys ei ole, että kärkisijat vie Volkswagen-konsernin mallit. Toyotissa on aina puutteita.
https://cdn.tekniikanmaailma.fi/wp-content/uploads/s3/sites/2/asteikko_issues/issue234/page340816/f5a89be8f094d8722c0f57b05c14546c.jpg
- Anonyymi
No, ainakin 192 senttiselle löytyy kunnon penkki. En tiedä 193 senttisestä kun olen vain 192.
- Anonyymi
Valitettavasti Toyotaan ei vieläkään saa siedettävää istuinta. Toiseksekseen menettää kaiken tukevuutensa 150k ajettuna.
- Anonyymi
Laihduta ja kuntoile, hikoilu voi vähentyä. Käy kuitenkin ensin tarkistuttamassa sydämesi kunto.
- Anonyymi
Miten tuo liittyy tähän asiaan kerro.
- Anonyymi
Ei Suomessa nykyautossa hikoile, ellei ole huono kunto.
- Anonyymi
EI laihdutus tai kuntoilu sinänsä vaikuta hikoiluun.
Eikö Toyota höpö keksi muuta kun Toyotan surkeat penkit harmittaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Suomessa nykyautossa hikoile, ellei ole huono kunto.
Olipa surkea heitto.
- Anonyymi
Minulla hajosi selkä kun tojossa on niin surkea penkki, se siinä on hyvä että pääsin sairaseläkkeelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421674Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo103995