Kävin tässä päijät Hämeen keskus sairaalan gynekologilla.
Kysyn nyt muilta kokemuksia ja kommentteja mielellään aiheeseen liittyviä…
No sattui aika tavalla se ankan nokan käyttö. Kysyin gyneltä, onko heillä pienempää mallia olemassa jos laittais sen mielummin.
Gynen vastaus oli, että näitä ankan nokkia on kahtta mallia. Pienempiä käytetään synnyttäneille naisille, koska heillä kohdun suu on hieman laskenut. Synnyttämättömille, kuten minä siis käytetään tätä isompaa.
Nyt kysymys muille naisille onko toi käytäntö niinkuin aina? Tyyliin joku nuori pieni nainen 17v. Ni hänelle laitetaan tommonen jätti ankan nokka levittämään paikkoja? Olen ite siis vanhempi ja todella keskiarvomitoissa pituuden ja painon suhteen.
Mutta eihän sekään kerro kaikkea.
Mutta mielipiteitä ja kokemuksia kuuntelen kyllä.
Lahden gynekologeilla ei ole kuin kaksi erilaista ankannokkaa
Anonyymi-ap
2
194
Vastaukset
- Anonyymi
Koosta en tiedä, mutta säilytetäänkö niitä aina jääkaapissa?
- Anonyymi
Kuullut olen että pakastimessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263148
- 681507
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761093Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1431029- 45931
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45868Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171852- 42836
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis138767