Hei olen 12 v tyttö minä olen vähän aikaa miettinyt että ovatko minun ja siskoni välit liiankin oudot.
Hän halailee minua koko ajan ja suuttuu jos en halaa takaisin. Ja haluaa koko ajan olla kanssani ja haluaa koko ajan olla vierelläni hän on siis 18 v tyttö . Minun mielestäni tämä on vähän outoa ja se tapa millä hän puhuu minulle sellainen lässyttävä ääni. Hän on myös läheisyys riippuvainen ja hemmottelee minua koko ajan ahdistaa vähän että uskallanko sanoa siitä vai meneekö välimme liian oudoiksi anteeksi myös jos kirjoitin liian sekavasti:) Siskoni tuntuu käyttäytyvän kuin joku poikaystäväni. Hän huolestuu pikkuasioistani ja joo kertokaa mielipiteemme onko outoa vai kuvittelenko vaan
Onko minun ja siskoni välit oudot
Anonyymi-ap
0
149
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6388516Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3513275Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4302305- 1281367
- 341355
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151285Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091221- 941137
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651085- 46943