Ja hyvää huomenta..☕🌞😊✨❤️
Aurinkoista sunnuntaita
55
316
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää ja aurinkoista huomenta 🌻☕️🍚🥣
- Anonyymi
Jäi aurinko pois 🌞🧚♀️
- Anonyymi
Aurinkoista huomenta 🐺
Aamukahvit parvekkeella juotu
🐈- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyvää huomenta kisulle ☕🌞
Taitaa olla lämmin parveke. 😊On se. Lämpimän peiton alla myös.
Ai että olen koko talven kaivannut kahvittelua parvekkeella.
🐈 Anonyymi kirjoitti:
On se. Lämpimän peiton alla myös.
Ai että olen koko talven kaivannut kahvittelua parvekkeella.
🐈On varmasti mukavaa 😊 aurinko lämmittää jo hyvin. 🌞☕
mustasusi kirjoitti:
On varmasti mukavaa 😊 aurinko lämmittää jo hyvin. 🌞☕
Mulla on parveke väärään suuntaan. Paistaa vaan ilta-aurinko. 😊
- Anonyymi
Kiitos tiedosta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos tiedosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tiedosta.
Kiitos ❤️❤️❤️❤️❤️🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos ❤️❤️❤️❤️❤️🥰
Kiitos kiitos 🍒👩❤️🥰
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mulla paistaa aurinko klo 12 saakka. Se on hyvä näin muuten on liian kuuma. Toisen talon puolen partsilla ei mitkään kasvit kestä elossa kun aurinko paahtaa yltiöpäisesti.
- Anonyymi
Palstagubbe aloitti jälleen uuden naukumismonologinsa.
- Anonyymi
Iloa päivää ja Hyvääkin huomenta🥱👩🍒♥️✌️😄
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos. Oikein kivaa päivää ja huomentakin. ❤️😊🌞✌🏼😄
Kiitos🥱👩🍒♥️kahviakin☕️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin juuri, laitoin äsken tulemaan. ☕️❤️😊🌞
Pitääpä laittaa👩🍒♥️☕️🥱☀️
Anonyymi kirjoitti:
Pitääpä laittaa👩🍒♥️☕️🥱☀️
Laita hyvät kahvit. 😊🌞 Tuli vähän liian vahvaa itselleni. ☕️❤️😊🌞
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Laita hyvät kahvit. 😊🌞 Tuli vähän liian vahvaa itselleni. ☕️❤️😊🌞
Ok😊Näin voi käydä välillä🍒👩♥️☕️☀️✌️
Anonyymi kirjoitti:
Ok😊Näin voi käydä välillä🍒👩♥️☕️☀️✌️
Niin. Oli silti ihan juotavaa ja herättää mukavasti. ❤️😊 Mitäs tänään tapahtuu? 🌞 Ajattelin vaan katsella leffaa. 😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin. Oli silti ihan juotavaa ja herättää mukavasti. ❤️😊 Mitäs tänään tapahtuu? 🌞 Ajattelin vaan katsella leffaa. 😊
Niinpä😊sarjoja vois katsella kai🍒👩♥️☕️☀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääpä laittaa👩🍒♥️☕️🥱☀️
🥰👩❤️🍒🍒🍒🍒💦🍆💦
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi v@ttu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😊suosituksia antaa mitä vois katella✌️🍒👩♥️☕️☀️
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Sunnuntait on hyviä sille. ❤️😊🌞
Anonyymi kirjoitti:
Täytyypä miettiä, kun en ole vielä oikein keksinyt mitä katsoisin 😊♥️☀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos🥱👩🍒♥️kahviakin☕️
Kiitos 💦💦💦👩❤️🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstasedän transuilun uudet salat🤣
mustasusi kirjoitti:
Täytyypä miettiä, kun en ole vielä oikein keksinyt mitä katsoisin 😊♥️☀️
Kohta voisin laittaa pitsan uuniin 🍕😊♥️☀️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kohta voisin laittaa pitsan uuniin 🍕😊♥️☀️
Laitappa pizza uuniin😊🍒👩♥️☀️✌️mikäs pizza se on😄
Anonyymi kirjoitti:
Laitappa pizza uuniin😊🍒👩♥️☀️✌️mikäs pizza se on😄
Kebab pizza. 😋 Eilen käytiin thaimaalaisessa ravintolassa, ja söin siellä ihan mielettömän hyvän burgerin 😊♥️☀️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kebab pizza. 😋 Eilen käytiin thaimaalaisessa ravintolassa, ja söin siellä ihan mielettömän hyvän burgerin 😊♥️☀️
Okay😊saiko sieltä burgereitakin🍒👩♥️☀️👍
Anonyymi kirjoitti:
Okay😊saiko sieltä burgereitakin🍒👩♥️☀️👍
Joo, siellä tekivät missä oltiin. Se oli kotimatkalla sitten se paikka 😊♥️☀️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Älä valehtele. Ei niissä paikoissa mitään burgereita ole. Kuvittelit gubbe tämänkin.
- Anonyymi
Gubbe ❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Kivaa päivää😊🍒👩♥️☀️👍
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos, kivaa päivää sinullekin ♥️☀️😊👍
Kiitos👩😊🍒☀️👍♥️
- Anonyymi
Aurinkoa ja hyvää mieltä sunnuntaihin sinne! ☀️😊 Menikös reissu eilen hyvin ja mites treenit? Meillä oli oikein kiva ja iloinen, ihanan rento päivä ja ilta mökillä. Yöksi kaikki omiin koteihinsa mutta aika myöhään meni kun eihän sitä malta juttuja lopettaa kun pitkästä aikaa nähdään. 😍
🐇Kiitos, samoin kivaa aurinkoista sunnuntaita sinnekin ☀️😊 Reissumme meni oikein mukavasti ja oli hyvät ja toiminnantäyteiset treenit. Oli kiva nähdä, pitkästä aikaa, treenikavereita kauempaakin. Oli pitkä päivä, kun vasta ilta myöhään takaisin kotona. Käytiin syömässä vielä hyvin kotimatkalla.
Kivalta kuulosti teidänkin reissu. Niinhän se on, että juttua riittää, kun on pitkä aika näkemisestä 😊- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos, samoin kivaa aurinkoista sunnuntaita sinnekin ☀️😊 Reissumme meni oikein mukavasti ja oli hyvät ja toiminnantäyteiset treenit. Oli kiva nähdä, pitkästä aikaa, treenikavereita kauempaakin. Oli pitkä päivä, kun vasta ilta myöhään takaisin kotona. Käytiin syömässä vielä hyvin kotimatkalla.
Kivalta kuulosti teidänkin reissu. Niinhän se on, että juttua riittää, kun on pitkä aika näkemisestä 😊Eli hyvä ja mukava päivä sielläkin kaikkineen oli eilen, ne piristää aina pitkälle taas. Jaksaa hyvin ensi viikon töissä reppaana. :) Oli vielä hieno kuutamo ja tähtitaivas maisema meren yllä kuin taulua katsottiin ikkunoista. Ja saunan jäähyllä terassilla ihasteltiin myös. Ei vaan tarennut kovin kauaa jäähyillä kun äkkiä takas lämpöön. 😀
Tampereellahan oli kun kävitte ja kuinka pitkä matka oli sit kotiin illalla ajella kuun valossa? No kun on kaveri/kavereita matkakin taittuu aina iloisesti.
🐇 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli hyvä ja mukava päivä sielläkin kaikkineen oli eilen, ne piristää aina pitkälle taas. Jaksaa hyvin ensi viikon töissä reppaana. :) Oli vielä hieno kuutamo ja tähtitaivas maisema meren yllä kuin taulua katsottiin ikkunoista. Ja saunan jäähyllä terassilla ihasteltiin myös. Ei vaan tarennut kovin kauaa jäähyillä kun äkkiä takas lämpöön. 😀
Tampereellahan oli kun kävitte ja kuinka pitkä matka oli sit kotiin illalla ajella kuun valossa? No kun on kaveri/kavereita matkakin taittuu aina iloisesti.
🐇Ja kiitos vaan, nyt taitaa paistella koko Suomessa aurinko joten tasapuolisesti kaikille valohoitoa, se on hyvä. :) 🐇
Anonyymi kirjoitti:
Eli hyvä ja mukava päivä sielläkin kaikkineen oli eilen, ne piristää aina pitkälle taas. Jaksaa hyvin ensi viikon töissä reppaana. :) Oli vielä hieno kuutamo ja tähtitaivas maisema meren yllä kuin taulua katsottiin ikkunoista. Ja saunan jäähyllä terassilla ihasteltiin myös. Ei vaan tarennut kovin kauaa jäähyillä kun äkkiä takas lämpöön. 😀
🐇Voi että, on teillä ollut upeat maisemat siellä. 😊
On se jotain 150km matkaa ajella, ja hyvin matka taittui jutellessa ja musiikkia kuunnellessa. Vaikka hiukan ahdasta olikin. 😄Anonyymi kirjoitti:
Ja kiitos vaan, nyt taitaa paistella koko Suomessa aurinko joten tasapuolisesti kaikille valohoitoa, se on hyvä. :) 🐇
Alkaa olla kovasti keväistä nyt. Jonkinlainen takatalvi on odotettavissa, mutta se kuuluu kevääseen. Ulkoilukelejä alkaa olla kuitenkin 😊
Mitäs tänään on suunnitelmissa? Mä ajattelin ihan rentoilla tänään leffan parissa. Jossain vaiheessa voisi lenkin tehdä. 🌞- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Alkaa olla kovasti keväistä nyt. Jonkinlainen takatalvi on odotettavissa, mutta se kuuluu kevääseen. Ulkoilukelejä alkaa olla kuitenkin 😊
Mitäs tänään on suunnitelmissa? Mä ajattelin ihan rentoilla tänään leffan parissa. Jossain vaiheessa voisi lenkin tehdä. 🌞Pienet takatalvet kuuluu juurikin kevääseen ja eikös sanota että uusi lumi on vanhan surma vai keksinköhän ihan itse nyt 😅. Äitiäni ajattelin käydä moikkaamassa ja josko yhdessä käytäis vähän kävelyllä ulkoilemassa. Juuri tein päivän kyykkäykset ja venyttelyä joka tahtoo aina unohtua, Sunnuntai on lepopäivä ja silloin saakin ottaa rennosti ja katsella leffaa tms. Itselläkin yksi leffa joka pitänyt katsoa jo pitkään. Ehkä tänään illemmalla itsekin katson jos vaikuttaa hyvältä. Kivaa leffailua sinne! ☺️
Anonyymi kirjoitti:
Pienet takatalvet kuuluu juurikin kevääseen ja eikös sanota että uusi lumi on vanhan surma vai keksinköhän ihan itse nyt 😅. Äitiäni ajattelin käydä moikkaamassa ja josko yhdessä käytäis vähän kävelyllä ulkoilemassa. Juuri tein päivän kyykkäykset ja venyttelyä joka tahtoo aina unohtua, Sunnuntai on lepopäivä ja silloin saakin ottaa rennosti ja katsella leffaa tms. Itselläkin yksi leffa joka pitänyt katsoa jo pitkään. Ehkä tänään illemmalla itsekin katson jos vaikuttaa hyvältä. Kivaa leffailua sinne! ☺️
Juuri näin, minäkin olen kuullut tuon sanonnan joskus isältäni, uusi lumi on vanhan surma. 🌨️
Mukavaa lenkkeilyä sinne äitisi kanssa, jos käytte. 😊 🌞
Voisi kyllä itsekin kohta vähän ottaa ja venytellä. Tulee kyllä liikuttua paljon ja painoja nosteltua, mutta se venyttely tosiaan unohtuu liika usein. 😄
Kiitos ja palaillaan taas myöhemmin 🤩- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Voi että, on teillä ollut upeat maisemat siellä. 😊
On se jotain 150km matkaa ajella, ja hyvin matka taittui jutellessa ja musiikkia kuunnellessa. Vaikka hiukan ahdasta olikin. 😄Kenen kanssa? Sullahan ei oo ketään.
- Anonyymi
Palstasedällä on kova hinku poistatella ihmisten kommentteja!
- Anonyymi
Päivä jo hyvässä vauhdissa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762231Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611840Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59834- 70808
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48807- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713