Meeke veti pataan sekstiä Portugalissa. Sitten sekstin pää ei kestänyt ja veti pihalle.
Sesks häviää meekelle
12
430
Vastaukset
- Anonyymi
Ensin heikkilä nöyryytti ja nyt meeke. Menis häntä koipien välissä takaisin mm sarjaan niin pääsee edes luokassaan 10 nippuun ,kun ei oo enempää autoja.
- Anonyymi
Mikähän kyläralli siellä on ollut....?
- Anonyymi
Rali Serras de Fafe . Meeke voitti,Sordo toinen
- Anonyymi
Seksti löysi taas kiven mihin ajoi. Kisa pilalla.
- Anonyymi
Ss9 sesks veti ulos. Pääsi jatkamaan. Jäi Yli puoli minuuttia
- Anonyymi
Puusilmä teloi autoa ja oli hidas
- Anonyymi
Surullista seurattavaa tämä sekstin kohellus.
- Anonyymi
Sekstin ajot loppui.. ei siitä tullut mitään.
- Anonyymi
Tuskimpa loppui.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskimpa loppui.....
No loppuihan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No loppuihan
Ei lopu!
- Anonyymi
Harmi kun ajot loppui tähän..aina runkia on mukavaa katsoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512