Tänään täällä thaimaassa, Krung thep.
asiantravel turistina taas muutaman päivän, aina yhtä mielenkiintoinen kaupunki.
https://aijaa.com/AJJiVA
Majoitus erikoinen, upeita yksityiskohtia.
Tänään täällä thaimaassa Vol. 12
75
833
Vastaukset
- Anonyymi
Tuttu paikka. Tunnen omistajan hyvin, Voyagen Veijo. On vanha rippikoulukaveri ja olin hänellä töissä kunnes hän ei jaksanut enää kahdeksannen konkurssin jälkeen yrittää ja lähti pitämään majapaikkaa Bankogiin. Se on jo nähty se mesta, kävittiin Vantaalla Lidlissä, sain kangas kassin ja perunia. Akka juo vettä. Veijon vaimo laittoi viime viikolla faksin mulle ja sanoi että Veijoa närästää vieläkin ne konkurssit.
https://ibb.co/71v86qr- Anonyymi
Näppäräsormisen näköinen data-analisti.
- Anonyymi
Ohoh !!! mitä on tapahtunut, sinä Numba näytät laihtuneen hurjasti sitten kuvien Hua Hinin? Missä olet otattanut tuon kuvan? Oletteko Ränskässä tartarpihveillä? Miksi kaunis vaimosi ei ole mukana kuvassa? Oletko yksin jonottamassa johonkin kuuden tähden triptrap ravintolaan?...
https://www.youtube.com/watch?v=81WhM9dOcYI
Näytät muuten tosi woittajalta, mutta miksi kaunis vuokra, anteeksi, omistusvaimosi ei ole kuvassa? - Anonyymi
Nestekertymä lepää reisien päällä!
- Anonyymi
Miksi kuvasit Tarja Halosta?
- Anonyymi
Kävitkö asiantravel viikonloppu markkinoilla?
https://www.chatuchakmarket.org/Pari kertaa olen tuolla väenpaljoudessa käynyt, toissavuonna viimeksi
Miksi sitten asiantravel taas bangkokissa, syy löytyy seuraavasta kuvasta.
https://aijaa.com/OLOhMd
Eilisiltana käytiin syömässä pelkästään krapao: hon erikoistuneessa paikassa, menee ihan heittämällä top 3
https://aijaa.com/tCVmeY- Anonyymi
Nyt on kyllä Aasiantravelilla hyvännäköiset eväät, toinen annos sitten varmasti vaimolle?
- Anonyymi
Hyvän ravintolan merkki kun lihaa on enemmän kuin riisiä.
- Anonyymi
Hieno kuva asiantravel, kiitos.
Mutta että BKK:ssa paikka, mikä on erikoistunut pelkästään phat kaphrao (ผัดกะเพรา) annoksiin, ohoh!
Kaikkea sitä kuuleekin ja tunnustan, että en ole mokomasta paikasta koskaan kuullutkaan.
Olisin oikein kiitollinen jos viitsisit laittaa paikan yhteystiedot (osaan hieman thaita, en niin hyvin kuin Kymppi, mutta pärjään thailla, toisin kuin eräs) mutta en pahoita mieltäni jos et laita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvän ravintolan merkki kun lihaa on enemmän kuin riisiä.
Anteeksi nyt vaan, mutta missä näet tässä
https://aijaa.com/tCVmeY
kuvassa riisiä? Anonyymi kirjoitti:
Hieno kuva asiantravel, kiitos.
Mutta että BKK:ssa paikka, mikä on erikoistunut pelkästään phat kaphrao (ผัดกะเพรา) annoksiin, ohoh!
Kaikkea sitä kuuleekin ja tunnustan, että en ole mokomasta paikasta koskaan kuullutkaan.
Olisin oikein kiitollinen jos viitsisit laittaa paikan yhteystiedot (osaan hieman thaita, en niin hyvin kuin Kymppi, mutta pärjään thailla, toisin kuin eräs) mutta en pahoita mieltäni jos et laita.Kod Kaphrao, Ari BTS aseman kupeessa, soi Ari1 kadulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi nyt vaan, mutta missä näet tässä
https://aijaa.com/tCVmeY
kuvassa riisiä?Usein käynti optikolla auttaa.
- Anonyymi
Ihan hyvän näköistä, mutta kuitenkin ihan perushuttua, jota saa joka kadunkulmasta, kuponkiruokalasta, rekkamiesten ravintolasta, ja mistä tahansa mistä saat thairuokaa... Paljonko maksoit tuosta, melko paljon kanaa, tuo paistettu muna on yleinen riisikakun päällä.
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvän näköistä, mutta kuitenkin ihan perushuttua, jota saa joka kadunkulmasta, kuponkiruokalasta, rekkamiesten ravintolasta, ja mistä tahansa mistä saat thairuokaa... Paljonko maksoit tuosta, melko paljon kanaa, tuo paistettu muna on yleinen riisikakun päällä.
" paljonko maksoit tuosta"
Hyvin usein toistuva kysymys herra Huhtasaarella.
Piti oikein hinta kaivaa sovelluksesta, 2 erinomaista ruokaa juomineen 188 bahtia joten ei mitään.
Meillä ei koskaan tilata ruokaa sen mukaan mitä se maksaa vaan, mennään syömään sellaiseen paikkaan mistä saa sitä ruokaa mitä juuri sillä hetkellä tekee mieli. Minä en ainakaan koskaan katso hintaa etukäteen vaan tilataan ruoka, syödään ja maksetaan lasku.
Kuten olen aiemminkin kirjoittanut, ei olla rikkaita mutta aina voidaan syödä mitä mieli tekee tai jos huvittaa heittää pikku reissu vaikka heti huomenna niin sitten mennään. En mä ymmärrä mihin tässä vaiheessa elämää pitäisi säästää, elämästä pitää nauttia, elämä on lyhyt.
Tuo paikka mistä kuvan laitoin, ei ole mikään hieno ravintola vaan normaali lounas ja illallispaikka työtä tekeville ihmisille Arin alueella, on vaan saanut nimeä ja mainetta
erinomaisista kra paoistaan.
Pari kuukautta sitten käytiin syömässä Ekkamailla Phed mark nimisessä paikassa, tekee myös erinomaisia kra paoita, jonotettiin sinne reilun puoli tuntia. Voit googlesta katsella, ei ole kummoinen koppero. Eräs herra nimeltään Anthony Bourdain kävi myös tuolla syömässä aikoinaan, silloin kun vielä tätä palloa tallaili.
Kuvan saatteena kirjoitin että tuo kod kaphraon ruoka meni heittämällä top kolmoseen, meni kyllä vaikka tuo phed mark on rankattu Bangkokin parhaaksi ka prao paikaksi on niistä todella kuuluisa niin omaan makuun paras ka prao löytyy SiRachasta Mhan nimisestä ravintolasta, eipä ole kummoinen paikka tuokaan muuten.
Eli summa summarum. Elämä on aivan liian lyhyt kangistua kaavoihin ja jumittua kotiin, ulos vaan ja ihmettelemään kaikkea uutta.
Niin ja emäntä kun oli töissä niin kävin pikku välipalalla eli
burgerilla Barney's burgerilla, sijaitsee Arilla myös.
Herrat Akseli Herlevi ja Ossi Lahtinen kävivät tuolla myös burgerilla ja tekemässä juttua kun olivat aasian kierroksella. Oli hyvät burgerit kyllä..!
Uusia paikkoja pitää aina etsiä, aina löytyy jotain hyvää.
Kirjoitin jo aiemminkin, elämästäni olen nyt tämä reissu mukaan lukien viettänyt aikaa thaimaassa yli 14 vuotta joten jotain kokemusta on thaimaalaisesta ruokakulttuurista.
Kannattaa siis käydä muuallakin kun siellä kuponkiruokalassa ja rekkamieskuppilassa jos vaan lompsa sallii. Ei hyvä ruoka thaimaassa ole aina kallista, paikkojen löytäminen on vaan välillä mielenkiintoista.
Mukavaa alkavaa viikkoa palstarakkaille.- Anonyymi
asiantravel kirjoitti:
Piti oikein hinta kaivaa sovelluksesta, 2 erinomaista ruokaa juomineen 188 bahtia joten ei mitään.
Meillä ei koskaan tilata ruokaa sen mukaan mitä se maksaa vaan, mennään syömään sellaiseen paikkaan mistä saa sitä ruokaa mitä juuri sillä hetkellä tekee mieli. Minä en ainakaan koskaan katso hintaa etukäteen vaan tilataan ruoka, syödään ja maksetaan lasku.
Kuten olen aiemminkin kirjoittanut, ei olla rikkaita mutta aina voidaan syödä mitä mieli tekee tai jos huvittaa heittää pikku reissu vaikka heti huomenna niin sitten mennään. En mä ymmärrä mihin tässä vaiheessa elämää pitäisi säästää, elämästä pitää nauttia, elämä on lyhyt.
Tuo paikka mistä kuvan laitoin, ei ole mikään hieno ravintola vaan normaali lounas ja illallispaikka työtä tekeville ihmisille Arin alueella, on vaan saanut nimeä ja mainetta
Pari kuukautta sitten käytiin syömässä Ekkamailla Phed mark nimisessä paikassa, tekee myös erinomaisia kra paoita, jonotettiin sinne reilun puoli tuntia. Voit googlesta katsella, ei ole kummoinen koppero. Eräs herra nimeltään Anthony Bourdain kävi myös tuolla syömässä aikoinaan, silloin kun vielä tätä palloa tallaili.
Kuvan saatteena kirjoitin että tuo kod kaphraon ruoka meni heittämällä top kolmoseen, meni kyllä vaikka tuo phed mark on rankattu Bangkokin parhaaksi ka prao paikaksi on niistä todella kuuluisa niin omaan makuun paras ka prao löytyy SiRachasta Mhan nimisestä ravintolasta, eipä ole kummoinen paikka tuokaan muuten.
Eli summa summarum. Elämä on aivan liian lyhyt kangistua kaavoihin ja jumittua kotiin, ulos vaan ja ihmettelemään kaikkea uutta.
Herrat Akseli Herlevi ja Ossi Lahtinen kävivät tuolla myös burgerilla ja tekemässä juttua kun olivat aasian kierroksella. Oli hyvät burgerit kyllä..!
Kirjoitin jo aiemminkin, elämästäni olen nyt tämä reissu mukaan lukien viettänyt aikaa thaimaassa yli 14 vuotta joten jotain kokemusta on thaimaalaisesta ruokakulttuurista.
Kannattaa siis käydä muuallakin kun siellä kuponkiruokalassa ja rekkamieskuppilassa jos vaan lompsa sallii. Ei hyvä ruoka thaimaassa ole aina kallista, paikkojen löytäminen on vaan välillä mielenkiintoista.
Mukavaa alkavaa viikkoa palstarakkaille.Aasiantravel kirjoittaa täyttä asiaa.
- Anonyymi
asiantravel kirjoitti:
Mukavaa alkavaa viikkoa palstarakkaille.Juu niiin kerroit, minä asuin pysyvästi thaimaassa 10 vuotta, sekä olen ollut aviossa thaikun kanssa 25 vuotta, viettänyt kaikki lomani 13 vuoden aikana thaimaassa, joten olen pakostakin nähnyt maata paljon, tosin tämä ole mikään kilpailulaji
Sinä olet hieman ylimielinen, mikä ei ole hyvä asia, olen pärjännyt varsin hyvin tuon 10 vuotta, mutta sitten näihin pumppuongelmiin ei löytynyt ratkaisua, joten viisainta oli palata suomeen, käytin viimeisin kolmen vuoden aikana hua hinin sairaaloihin 40.000 euroa, erilaisiin kokeisiin, testeihin yms. kaksi varjoaine kuvausta.
Tämä tulee jokaiselle eteen kun vanhenee, se on väistämätöntä, ainoastaan harmittaa että en tehnyt päätöstä aikaisemmin, isona plussana on vielä saamani kelan korvaama erittäin kallis lääke, joka saan 700 eurolla koko vuodeksi, mitään pysyvää vaurioita ei tullut, kaihikin on ihan sama kuin perheelläni se tulee noin 60 vuotiaana 73-74 vuotiaana se pitää leikata.
En syö burgereita, olisiko kymmenvuoden aikan kaksi tai kolme kertaa, mitä nämä Herlevi ja Lahtiset on en ole koskaan kuullutkaan, enkä viitsi googlata, hua hinissä on erinomainen burgeri paikka, mutta eihän se mitään tähtitiedettä ole, nämä syömäni burgerit on juuri sieltä... ne on kalliita noin 500 bahtia, pari munaa, pari pihviä, tomaattia, tuossa on kuva, kärryt ovat jossain päin bintabania, tai sitten jossain muualla. https://aijaa.com/jDvMAW
En käynyt useasti tuo oli viimeinen kerta.... varmaan kaksi kertaa.
Nuo sinun kuponkiruokala ja rekkamiesjuttusi jätän omaan arvoonsa.
NumBall 64v.
ps. nämä pellet syyttävät minua lähes kaikesta mitä vastaan tulee, ja olen hyvin harvoin syyllinen, mutta se siitä. Toivottavasti korjaat tapasi jos vielä haluat keskustella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu niiin kerroit, minä asuin pysyvästi thaimaassa 10 vuotta, sekä olen ollut aviossa thaikun kanssa 25 vuotta, viettänyt kaikki lomani 13 vuoden aikana thaimaassa, joten olen pakostakin nähnyt maata paljon, tosin tämä ole mikään kilpailulaji
Sinä olet hieman ylimielinen, mikä ei ole hyvä asia, olen pärjännyt varsin hyvin tuon 10 vuotta, mutta sitten näihin pumppuongelmiin ei löytynyt ratkaisua, joten viisainta oli palata suomeen, käytin viimeisin kolmen vuoden aikana hua hinin sairaaloihin 40.000 euroa, erilaisiin kokeisiin, testeihin yms. kaksi varjoaine kuvausta.
Tämä tulee jokaiselle eteen kun vanhenee, se on väistämätöntä, ainoastaan harmittaa että en tehnyt päätöstä aikaisemmin, isona plussana on vielä saamani kelan korvaama erittäin kallis lääke, joka saan 700 eurolla koko vuodeksi, mitään pysyvää vaurioita ei tullut, kaihikin on ihan sama kuin perheelläni se tulee noin 60 vuotiaana 73-74 vuotiaana se pitää leikata.
En syö burgereita, olisiko kymmenvuoden aikan kaksi tai kolme kertaa, mitä nämä Herlevi ja Lahtiset on en ole koskaan kuullutkaan, enkä viitsi googlata, hua hinissä on erinomainen burgeri paikka, mutta eihän se mitään tähtitiedettä ole, nämä syömäni burgerit on juuri sieltä... ne on kalliita noin 500 bahtia, pari munaa, pari pihviä, tomaattia, tuossa on kuva, kärryt ovat jossain päin bintabania, tai sitten jossain muualla. https://aijaa.com/jDvMAW
NumBall 64v.
ps. nämä pellet syyttävät minua lähes kaikesta mitä vastaan tulee, ja olen hyvin harvoin syyllinen, mutta se siitä. Toivottavasti korjaat tapasi jos vielä haluat keskustella."Tämä tulee jokaiselle eteen kun vanhenee, se on väistämätöntä"
Ei tule jokaiselle eteen nelikymppisenä että joutuu sairaselääkkeelle 46 vuotiaana kun on elänyt kuin pellossa tai kuin siat vatukossa.
Sydän ja verisuonitautien tärkeimmät muutettavissa olevat riskitekijät ovat tupakointi, kohonnut verenpaine, kohonnut veren kolesteroli, lihavuus ja diabetes.
The New England Journal of Medicine -lehdessä julkaistu tutkimus osoitti, että nämä viisi riskitekijää selittävät yli puolet sydän- ja verisuonitautisairastuvuudesta maailmassa. Kokonaiskuolleisuudesta nämä tekijät selittävät noin viidenneksen.
https://thl.fi/-/viisi-tekijaa-selittaa-yli-puolet-sydan-ja-verisuonitautisairastuvuudesta-maailmanlaajuisesti
Noin 173 000 suomalaisella oli erityiskorvausoikeus sepelvaltimotaudin lääkitykseen. Se ei ole kuin kymmenesosa eläkeikäisistä, joten "se ei ole kaikilla edessä" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu niiin kerroit, minä asuin pysyvästi thaimaassa 10 vuotta, sekä olen ollut aviossa thaikun kanssa 25 vuotta, viettänyt kaikki lomani 13 vuoden aikana thaimaassa, joten olen pakostakin nähnyt maata paljon, tosin tämä ole mikään kilpailulaji
NumBall 64v.
ps. nämä pellet syyttävät minua lähes kaikesta mitä vastaan tulee, ja olen hyvin harvoin syyllinen, mutta se siitä. Toivottavasti korjaat tapasi jos vielä haluat keskustella.Jaa taas tämä erittäin ylimielinen kokovartalokyrpä aukoo päätään täällä.
"En syö burgereita, olisiko kymmenvuoden aikan kaksi tai kolme kertaa, mitä nämä Herlevi ja Lahtiset on en ole koskaan kuullutkaan, enkä viitsi googlata, hua hinissä on erinomainen burgeri paikka, mutta eihän se mitään tähtitiedettä ole, nämä syömäni burgerit on juuri sieltä... ne on kalliita noin 500 bahtia, pari munaa, pari pihviä, tomaattia, tuossa on kuva, kärryt ovat jossain päin bintabania, tai sitten jossain muualla. https://aijaa.com/jDvMAW "
Ei oo todellista, pallomaha pelle kertoo, että on 10 vuoden aikana syönyt vain pari burgeria, nekin samassa kojussa, ja jo kohta ylistää kojun olevan erinomainen burgeri paikka ...vittumikäidiootti... siis millä kompetenssilla tämä tollo väittää paikkaa erinomaiseksi?
Ja tämäkin vielä: "ne on kalliita noin 500 bahtia"- otapa läskisilmä se suurennuslasi käteesi ja katso siitä 100 tuumaseltasi paljonko kojun hinnaston mukaan hinnat oikeasti ovat, vai etkö viitsi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tämä tulee jokaiselle eteen kun vanhenee, se on väistämätöntä"
Ei tule jokaiselle eteen nelikymppisenä että joutuu sairaselääkkeelle 46 vuotiaana kun on elänyt kuin pellossa tai kuin siat vatukossa.
Sydän ja verisuonitautien tärkeimmät muutettavissa olevat riskitekijät ovat tupakointi, kohonnut verenpaine, kohonnut veren kolesteroli, lihavuus ja diabetes.
The New England Journal of Medicine -lehdessä julkaistu tutkimus osoitti, että nämä viisi riskitekijää selittävät yli puolet sydän- ja verisuonitautisairastuvuudesta maailmassa. Kokonaiskuolleisuudesta nämä tekijät selittävät noin viidenneksen.
https://thl.fi/-/viisi-tekijaa-selittaa-yli-puolet-sydan-ja-verisuonitautisairastuvuudesta-maailmanlaajuisesti
Noin 173 000 suomalaisella oli erityiskorvausoikeus sepelvaltimotaudin lääkitykseen. Se ei ole kuin kymmenesosa eläkeikäisistä, joten "se ei ole kaikilla edessä"Kyllä se on väistämätöntä joka tapauksessa minulla ei ole sepelvaltimotautia lainkaan vaan sepelvaltimo spasmi, ne on kaksi eri asiaa, kaikki valtimot pallolaajennettiin, niitä on kolme joista kaksi on pääsuonia, kolmen kuukauden välien, siis yhteensä kolme laajennusta.
Pääsuonet stentattiin, ja spasmi jäi leikkauspöydälle toivotaan kun seuraava vaihe on ohitusleikkaus, mutta sitä enää tuskin tarvitaan.
Minä jäin eläkkeelle vuonna 2006 selkäranka reuman takia, se on suvussa oleva miehiä haittaava sairaus, joka aiheuttaa muitakin ongelmia kuin vain niveliin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa taas tämä erittäin ylimielinen kokovartalokyrpä aukoo päätään täällä.
"En syö burgereita, olisiko kymmenvuoden aikan kaksi tai kolme kertaa, mitä nämä Herlevi ja Lahtiset on en ole koskaan kuullutkaan, enkä viitsi googlata, hua hinissä on erinomainen burgeri paikka, mutta eihän se mitään tähtitiedettä ole, nämä syömäni burgerit on juuri sieltä... ne on kalliita noin 500 bahtia, pari munaa, pari pihviä, tomaattia, tuossa on kuva, kärryt ovat jossain päin bintabania, tai sitten jossain muualla. https://aijaa.com/jDvMAW "
Ei oo todellista, pallomaha pelle kertoo, että on 10 vuoden aikana syönyt vain pari burgeria, nekin samassa kojussa, ja jo kohta ylistää kojun olevan erinomainen burgeri paikka ...vittumikäidiootti... siis millä kompetenssilla tämä tollo väittää paikkaa erinomaiseksi?
Ja tämäkin vielä: "ne on kalliita noin 500 bahtia"- otapa läskisilmä se suurennuslasi käteesi ja katso siitä 100 tuumaseltasi paljonko kojun hinnaston mukaan hinnat oikeasti ovat, vai etkö viitsi?Oletko laiffila kunnossa kun olet niin vihainen joka päivä, pitäisikö rauhottavaa lisätä, tiedän kyllä mitä hampurilainen maksaa thaimaassa, se pari kertaa mitä sitä halusin, ihan sama mitä se maksaa kunhan nälkä lähtee, kunnollisilla lisukkeilla se maksaa 400-500 bahtia, joka on paljon hampurilaisesta todella paljon, mutta kannatti...
Tuo Bintaburger on ollut jo ainakin 20 vuotta myyden hampurilaisia... ihan ykköspaikka...
https://www.facebook.com/BurgerHuahin/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko laiffila kunnossa kun olet niin vihainen joka päivä, pitäisikö rauhottavaa lisätä, tiedän kyllä mitä hampurilainen maksaa thaimaassa, se pari kertaa mitä sitä halusin, ihan sama mitä se maksaa kunhan nälkä lähtee, kunnollisilla lisukkeilla se maksaa 400-500 bahtia, joka on paljon hampurilaisesta todella paljon, mutta kannatti...
Tuo Bintaburger on ollut jo ainakin 20 vuotta myyden hampurilaisia... ihan ykköspaikka...
https://www.facebook.com/BurgerHuahin/Thaimaassa Big Mac maksaa noin 149 bahtia ja ateriana (sisältäen ranskalaiset ja juoman) hinta on noin 220 bahtia.
Tuon Bintaburgerin kojun seinällä on kyltti, missä hinnat:
Hamburger 135 bt
Cheese Burger 145 bt
Bacon Cheeseburger 160 bt
with egg +10 bt
Sinä väitit Bintaburgeri burgerin hinnaksi 500 bt - eli sinä et tiedä paljonko hampurilainen Thaimaassa maksaa. Jäit jälleen kerran tyhmyydestä, valehtelusta ja pasaspuheista kiinne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on väistämätöntä joka tapauksessa minulla ei ole sepelvaltimotautia lainkaan vaan sepelvaltimo spasmi, ne on kaksi eri asiaa, kaikki valtimot pallolaajennettiin, niitä on kolme joista kaksi on pääsuonia, kolmen kuukauden välien, siis yhteensä kolme laajennusta.
Pääsuonet stentattiin, ja spasmi jäi leikkauspöydälle toivotaan kun seuraava vaihe on ohitusleikkaus, mutta sitä enää tuskin tarvitaan.
Minä jäin eläkkeelle vuonna 2006 selkäranka reuman takia, se on suvussa oleva miehiä haittaava sairaus, joka aiheuttaa muitakin ongelmia kuin vain niveliin.Kun sairaus oireilee sepelvaltimoissa, se on myös yksi sepelvaltimotautien muodoista.
Spasmit eivät jää leikkauspöydälle ja ohitusleikkauksilla saadaan veri kiertämään paremmin, mutta se ei poista spasmitaipumusta.
Asiasta on käytetty nimitystä ”Prinzmetalin angina” tai ”vasospastinen angina”. Nykyisin englanninkielisessä kirjallisuudessa käytetään termiä ”coronary artery spasm” eli ”CAS”. Spasmi tarkoittaa suomeksi epätarkoituksenmukaista supistelua. CAS tarkoittaa siis sepelvaltimon supistelutaipumusta, jolloin sydänlihaksen verenkierto voi paikallisesti hetkellisesti häiriintyä verisuonen supistelun, ei niinkään pysyvän ahtauman vuoksi.
Sairauden kolme tärkeintä laukaisijaa on tupakointi, ylipaino ja stressi, samaten kuin reuman kolme tärkeintä syytä on tupakointi, ylipaino ja stressi sekä liikkumattomuus ja rasvainen ruoka, joten lakkaa syyttelemästä sukuasi ja katso peiliin. Olet vaan yksinkertaisesti surkeassa kunnossa, mutta hyvä että lääkehoito on aloitettu, niin riskit on pienemmät.
Mutta älä tuputa kaikille noita sairauksiasi, sillä niitä on vain viidenneksellä ikämiehistä, etkä sinä ole vieläkään ikämies. Viidennes on 20% seiskakymppisistä ikämiehistä.
Onneksi yli puolet suomalaismiehistä ymmärtää säännöllisen liikunnan ja ravinnon päälle ja tupakointikin on Suomessa vähentynyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun sairaus oireilee sepelvaltimoissa, se on myös yksi sepelvaltimotautien muodoista.
Spasmit eivät jää leikkauspöydälle ja ohitusleikkauksilla saadaan veri kiertämään paremmin, mutta se ei poista spasmitaipumusta.
Asiasta on käytetty nimitystä ”Prinzmetalin angina” tai ”vasospastinen angina”. Nykyisin englanninkielisessä kirjallisuudessa käytetään termiä ”coronary artery spasm” eli ”CAS”. Spasmi tarkoittaa suomeksi epätarkoituksenmukaista supistelua. CAS tarkoittaa siis sepelvaltimon supistelutaipumusta, jolloin sydänlihaksen verenkierto voi paikallisesti hetkellisesti häiriintyä verisuonen supistelun, ei niinkään pysyvän ahtauman vuoksi.
Sairauden kolme tärkeintä laukaisijaa on tupakointi, ylipaino ja stressi, samaten kuin reuman kolme tärkeintä syytä on tupakointi, ylipaino ja stressi sekä liikkumattomuus ja rasvainen ruoka, joten lakkaa syyttelemästä sukuasi ja katso peiliin. Olet vaan yksinkertaisesti surkeassa kunnossa, mutta hyvä että lääkehoito on aloitettu, niin riskit on pienemmät.
Mutta älä tuputa kaikille noita sairauksiasi, sillä niitä on vain viidenneksellä ikämiehistä, etkä sinä ole vieläkään ikämies. Viidennes on 20% seiskakymppisistä ikämiehistä.
Onneksi yli puolet suomalaismiehistä ymmärtää säännöllisen liikunnan ja ravinnon päälle ja tupakointikin on Suomessa vähentynyt.Se nyt on sama mitä googleilet, tiedän kyllä mitä sepelvaltimospasmi on ja miten sitä hoidetaan, kyllä ne spasmit jäävät pöydälle, jos suoniin asennetaan stentit, niiden on vaikea supistua jos putket putkitettu, mutta ne voivat supistella alueelta jossa ei ole putkia..
Spasmit ovat aikaansaaneet sydämeen vaihtoehtoisia reitttejä veren kulkuun, ns. siltasuonia, ne kasvattavat itse itsensä, jos itse suonistossa on paljon paineenvaihteluja, sydän pyrkii turvaamaan verenkierron silloilla valtimojen välissä, eli siis sillat yhdistävät suonet toisiinsa, näin veri pääsee kiertämään sydämessä, jollekin tasolle, nyt kaikki pääsuonet on 100% auki ja stentattu.
Juu niin väitin ja väitän edelleenkin, kun otat kaiken tuplana, kuten sanoin kun syöt hyvin harvoin, hinnalla ei ole niin väliä, mutta varmasti nälkä lähti.
Maccarin burgerit saa jäädä sinne, kävin siellä ainoastaan softiksellla, joka on hyvää... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Thaimaassa Big Mac maksaa noin 149 bahtia ja ateriana (sisältäen ranskalaiset ja juoman) hinta on noin 220 bahtia.
Tuon Bintaburgerin kojun seinällä on kyltti, missä hinnat:
Hamburger 135 bt
Cheese Burger 145 bt
Bacon Cheeseburger 160 bt
with egg 10 bt
Sinä väitit Bintaburgeri burgerin hinnaksi 500 bt - eli sinä et tiedä paljonko hampurilainen Thaimaassa maksaa. Jäit jälleen kerran tyhmyydestä, valehtelusta ja pasaspuheista kiinne.Triplaa Laiffila mieliala lääkkeesi olet heikoin lenkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NumBall 64v.
ps. nämä pellet syyttävät minua lähes kaikesta mitä vastaan tulee, ja olen hyvin harvoin syyllinen, mutta se siitä. Toivottavasti korjaat tapasi jos vielä haluat keskustella."Juu niiin kerroit, minä asuin pysyvästi thaimaassa 10 vuotta, sekä olen ollut aviossa thaikun kanssa 25 vuotta, viettänyt kaikki lomani 13 vuoden aikana thaimaassa, joten olen pakostakin nähnyt maata paljon, tosin tämä ole mikään kilpailulaji"
Juu niiiin kerroit, mutta sinähän typerys tästä itse tavallasi olet tehnyt kilpailulajin, ja mikä tärkeintä, tuossa ajassa et ole maata nähnyt paljoakaan, etkä ole maasta mitään oppinut, etkä tiedä thairuuasta yhtään mitään.
Juu niiiiin kerroit, mutta eihän sitä vuokrakopperossa talkkia hanurissa pelkästään suoli24:llä 24/7 aikaansa viettämällä maata voi paljon nähdäkään.
Normaali järjellä varustettu ihminen, jolla ei ole mielenterveydellisiä haasteita, "näkee pakostakin maata paljon enemmin kuin sinä" kymmenessä vuodessa, pelkästään kahdenviikon pakettimatkalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Juu niiin kerroit, minä asuin pysyvästi thaimaassa 10 vuotta, sekä olen ollut aviossa thaikun kanssa 25 vuotta, viettänyt kaikki lomani 13 vuoden aikana thaimaassa, joten olen pakostakin nähnyt maata paljon, tosin tämä ole mikään kilpailulaji"
Juu niiiin kerroit, mutta sinähän typerys tästä itse tavallasi olet tehnyt kilpailulajin, ja mikä tärkeintä, tuossa ajassa et ole maata nähnyt paljoakaan, etkä ole maasta mitään oppinut, etkä tiedä thairuuasta yhtään mitään.
Juu niiiiin kerroit, mutta eihän sitä vuokrakopperossa talkkia hanurissa pelkästään suoli24:llä 24/7 aikaansa viettämällä maata voi paljon nähdäkään.
Normaali järjellä varustettu ihminen, jolla ei ole mielenterveydellisiä haasteita, "näkee pakostakin maata paljon enemmin kuin sinä" kymmenessä vuodessa, pelkästään kahdenviikon pakettimatkalla.En tiedä paljonko normaali-ihminen näkee thaimaata kahdessa viikossa, kun en ole ollut koskaan siellä niin vähän aikaan kun olen aviossa, yleensä kolme kuukautta, kahdeksi viikoksi ei edes kannata lähteä, olin phuketissa vuonna 1998, kolme viikkoa aurinkomatkojen reissussa, sitä ennen olin ollut thaimaassa useamminkin kerran mutta en kertaakaan kaksi viikkoa.
Vuokrakopit ja talkki ei liity asiaan mitenkään, vaimoni laittaa ajoittain talkkia naamaansa, minä en minnekään, muutakuin 2010 mielikuvituksessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä paljonko normaali-ihminen näkee thaimaata kahdessa viikossa, kun en ole ollut koskaan siellä niin vähän aikaan kun olen aviossa, yleensä kolme kuukautta, kahdeksi viikoksi ei edes kannata lähteä, olin phuketissa vuonna 1998, kolme viikkoa aurinkomatkojen reissussa, sitä ennen olin ollut thaimaassa useamminkin kerran mutta en kertaakaan kaksi viikkoa.
Vuokrakopit ja talkki ei liity asiaan mitenkään, vaimoni laittaa ajoittain talkkia naamaansa, minä en minnekään, muutakuin 2010 mielikuvituksessa.Miksi vietät kaiken aikasi täällä suoli24 palstalla, eikö sinulla ole mitään muuta tekemistä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se nyt on sama mitä googleilet, tiedän kyllä mitä sepelvaltimospasmi on ja miten sitä hoidetaan, kyllä ne spasmit jäävät pöydälle, jos suoniin asennetaan stentit, niiden on vaikea supistua jos putket putkitettu, mutta ne voivat supistella alueelta jossa ei ole putkia..
Spasmit ovat aikaansaaneet sydämeen vaihtoehtoisia reitttejä veren kulkuun, ns. siltasuonia, ne kasvattavat itse itsensä, jos itse suonistossa on paljon paineenvaihteluja, sydän pyrkii turvaamaan verenkierron silloilla valtimojen välissä, eli siis sillat yhdistävät suonet toisiinsa, näin veri pääsee kiertämään sydämessä, jollekin tasolle, nyt kaikki pääsuonet on 100% auki ja stentattu.
Juu niin väitin ja väitän edelleenkin, kun otat kaiken tuplana, kuten sanoin kun syöt hyvin harvoin, hinnalla ei ole niin väliä, mutta varmasti nälkä lähti.
Maccarin burgerit saa jäädä sinne, kävin siellä ainoastaan softiksellla, joka on hyvää...Huometa Numba.
"Maccarin burgerit saa jäädä sinne, kävin siellä ainoastaan softiksellla, joka on hyvää..."
Miksi Maccarin burgerit saa jäädä sinne? Olivatko ne 500 baht maksavina sinulle 3800 §/kk tienaavalle liian kalliita? Vastaan itse että en usko, uskoisin syyn ollen jonkin muun ja luulenpa tietäväni sen.
Meillä kitaranmuotoinen pitää Big Macistä, ottaa aina tuplana.
Pojan laitoin jo nuorena Maccarille töihin, että oppi tietämään mistä raha tulee ja lakemaan mitä sillä saa.
Miksi muuten otit vain softiksen?
Minä syön aina Maccarissa thairuokia, kuten Patkrapao, joka tiesitkö on suosittu thairuoka. Hinnat voivat vaihdella ravintoloittain, mutta yleensä thairuoka-annokset Maccarissa ovat kohtuuhintaisia, noin 100–150 bahtia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huometa Numba.
"Maccarin burgerit saa jäädä sinne, kävin siellä ainoastaan softiksellla, joka on hyvää..."
Miksi Maccarin burgerit saa jäädä sinne? Olivatko ne 500 baht maksavina sinulle 3800 §/kk tienaavalle liian kalliita? Vastaan itse että en usko, uskoisin syyn ollen jonkin muun ja luulenpa tietäväni sen.
Meillä kitaranmuotoinen pitää Big Macistä, ottaa aina tuplana.
Pojan laitoin jo nuorena Maccarille töihin, että oppi tietämään mistä raha tulee ja lakemaan mitä sillä saa.
Miksi muuten otit vain softiksen?
Minä syön aina Maccarissa thairuokia, kuten Patkrapao, joka tiesitkö on suosittu thairuoka. Hinnat voivat vaihdella ravintoloittain, mutta yleensä thairuoka-annokset Maccarissa ovat kohtuuhintaisia, noin 100–150 bahtia.Voi rakas, hua hinin Maccarista ei varmasti saa thairuokaa, krabaota ei ainakaan voin vakuuttaa.
Ps. maksa velkasi laiffila - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi rakas, hua hinin Maccarista ei varmasti saa thairuokaa, krabaota ei ainakaan voin vakuuttaa.
Ps. maksa velkasi laiffilaNumballiseni, ystävällisesti alkuun muistuttaisin sinua parista factasta:
- En ollen rakkaasi.
- Olen sinua vanhempi.
Sitten ihmettelen vielä miksi Hua Hinin Maccarista ei saa Krabaota kun täältä Chiang Maista saa. Tule käymään tänne Thaimaan ruokakulttuurin kehtoon. Saat 100 euroa matkarahaa ja tarjoan sinulle tupla Krabaot Maccarissa.
https://www.mcdonalds.co.th/ourFood
> § <
PS. katsopa mitä täältä Chiang Main Maccarista saa aamiaiseksi, on tuo aamiaispuuro tuttu juttu sulle? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Numballiseni, ystävällisesti alkuun muistuttaisin sinua parista factasta:
- En ollen rakkaasi.
- Olen sinua vanhempi.
Sitten ihmettelen vielä miksi Hua Hinin Maccarista ei saa Krabaota kun täältä Chiang Maista saa. Tule käymään tänne Thaimaan ruokakulttuurin kehtoon. Saat 100 euroa matkarahaa ja tarjoan sinulle tupla Krabaot Maccarissa.
https://www.mcdonalds.co.th/ourFood
> § <
PS. katsopa mitä täältä Chiang Main Maccarista saa aamiaiseksi, on tuo aamiaispuuro tuttu juttu sulle?Kyllä macista saa thaikkuruokaa mutta miksi ne sieltä pitäisi ostaa, joku brittitoimittaja söi kaksi viikkoa maccarin safkoja, lääkäri katkaisi kokeen.
Ei tätä näkyä vielä tähän aikaan vuodesta suomeen vaihtaisi.
https://aijaa.com/fQKbXe- Anonyymi
Mutta minä poika ostin lagridsaa ja suklaata jota ei saa thaimaan rannasta.
https://ibb.co/71v86qr Kun on terveet elämän tavat ja ei mene salille rikkomaan itseään polvella päähän niin tulee hyvä olo ja ulko näkö.
Muuttui sitten tämäkin ketju sairaskertomuksiksi ja lääke-esittelyiksi. Eiköhän näille kela jutuille löydy ihan omet osionsa, ei näillä jutuilla ole ainakaan thaimaan matkailun kanssa tekemistä.
En ole ylimielinen, kerron vain aina mitä ajattelen asioita kaunistelematta, ei minulla ole minkäänlaista tarvetta keskustella täällä kaatopaikalla. Läheisiä ja hyviä ystäviä on ihan tarpeeksi keskusteluhetkiä varten.
Lippukin tuli ostettua, BKK-HEL-BKK toukokuun loppupuolelle.
asiantravelin saattaa löytää toukokuun lopulla karhulan torilta Leistin leipomon myyntivaunun kupeelta kahvikuppi toisessa kädessä ja posso toisessa kädessä. Jos siis säät sallii.
Kahdekan kuukautta tulee mittaa tälle thaimaan reissulle, neljä kuukautta suomessa ja sitten syyskuun lopulla taas lento BKK...
Oikein mukavaa iltaa palstarakkaille.- Anonyymi
Parisuhteita on monenlaisia, sinulla 2/3 vuodesta rakkaasi kanssa täällä Thaimaassa ja 1/3 Karhulassa.
Miten on rakkaasi suomenvierailut, saako tiedustella tällä kaatopaikalla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parisuhteita on monenlaisia, sinulla 2/3 vuodesta rakkaasi kanssa täällä Thaimaassa ja 1/3 Karhulassa.
Miten on rakkaasi suomenvierailut, saako tiedustella tällä kaatopaikalla?Miten on sinun rakkaasi sormukset ja niiden aiheuttamat painaumat sormissa, kun et ole onnistunut niitä esittelemään, vaikka muilta sellaisia vaadit? Missä vaimo?
Anonyymi kirjoitti:
Miten on rakkaasi suomenvierailut, saako tiedustella tällä kaatopaikalla?Et saa tiedustella koska mitään et sillä tiedolla tee.
Anonyymi kirjoitti:
Miten on rakkaasi suomenvierailut, saako tiedustella tällä kaatopaikalla?Missä olen kertonut asuvani karhulassa...?
En ole koskaan asunut karhulassa enkä tule asumaan.- Anonyymi
asiantravel kirjoitti:
Missä olen kertonut asuvani karhulassa...?
En ole koskaan asunut karhulassa enkä tule asumaan.No voi voi sentään että et asu Karhulassa, et siis ole Karhulalainen, selvä mitäpä tuota nyt Karhulassa asumaan, kun voi asua muuallakin.
Ai että missä kertonut, no kuule en tiedä missä mitäkin kulloinkin kerrot mutta jos se on merkityksellistä sinulle niin kerro toki aina kun PÄIVITTÄIN seuraat tätä KAATOPAIKKAA jota aktiivisesti seuraat ja hankit itsellesi kaipaamaasi huomiota.
Laittaistko valokuvaten sitten suomessa passin koivuun juhannuksena, kun savustat kaloja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi voi sentään että et asu Karhulassa, et siis ole Karhulalainen, selvä mitäpä tuota nyt Karhulassa asumaan, kun voi asua muuallakin.
Ai että missä kertonut, no kuule en tiedä missä mitäkin kulloinkin kerrot mutta jos se on merkityksellistä sinulle niin kerro toki aina kun PÄIVITTÄIN seuraat tätä KAATOPAIKKAA jota aktiivisesti seuraat ja hankit itsellesi kaipaamaasi huomiota.
Laittaistko valokuvaten sitten suomessa passin koivuun juhannuksena, kun savustat kaloja.Paa Posso Simonkylästä foto kun olet kellohameessa aivan Senssuna lääkeviinatokkurassa romutransu Markuksen näköisenä.
- Anonyymi
Kiitos vastauksesta, se oli asiallinen... suomen kesä on parasta mitä maailmasta löytyy, varsinkin jussina, mökki vene ja sauna, siinä kuva suomalaisuudesta,.
Menen sunnuntaina käymään kotkassa, ajattelin käydä hakemassa turkian possoja ja lihiksiä muutaman kipaleen, jos tuo turkia on enää voimissaan, toinen mitä ostan varmasti on kassillinen reittisen rieskaa, se on hyvää, taitaa olla eräänlainen hiivaleipä, kotkalaiseen makuun.
Oletko koskaan ajatellut tätä palstan dynamiikkaa, voin vakuuttaa että minä ja senssu emme ole sama henkilö, mutta todella oudoksi peli menee kuin hieman mietit 2010 ja laiffilan välistä suhdetta, heidän vuosia jatkunutta paskanjauhamista, valehtelua, mikä on näiden kahden motivaatio, ihmetyttää suuresti... kummankin herran motivaatio, jos heitä on enemmän kuin yksi,.
Siis asut jossain karhula vaalimaa välillä, kun pysähdyt kahvilla possot vetämässä... nauti niistä ne on hyviä... vai koukkaatko jossain vaiheessa kouvola... lappeenranta... imatra suuntaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vastauksesta, se oli asiallinen... suomen kesä on parasta mitä maailmasta löytyy, varsinkin jussina, mökki vene ja sauna, siinä kuva suomalaisuudesta,.
Menen sunnuntaina käymään kotkassa, ajattelin käydä hakemassa turkian possoja ja lihiksiä muutaman kipaleen, jos tuo turkia on enää voimissaan, toinen mitä ostan varmasti on kassillinen reittisen rieskaa, se on hyvää, taitaa olla eräänlainen hiivaleipä, kotkalaiseen makuun.
Oletko koskaan ajatellut tätä palstan dynamiikkaa, voin vakuuttaa että minä ja senssu emme ole sama henkilö, mutta todella oudoksi peli menee kuin hieman mietit 2010 ja laiffilan välistä suhdetta, heidän vuosia jatkunutta paskanjauhamista, valehtelua, mikä on näiden kahden motivaatio, ihmetyttää suuresti... kummankin herran motivaatio, jos heitä on enemmän kuin yksi,.
Siis asut jossain karhula vaalimaa välillä, kun pysähdyt kahvilla possot vetämässä... nauti niistä ne on hyviä... vai koukkaatko jossain vaiheessa kouvola... lappeenranta... imatra suuntaan.Possoja näyttää leipovan kaksi leipomoa, Leistin leipomo ja Kotkan leipomo.
https://www.visitkotkahamina.fi/yleinen/posso-kotkalaisuuden-ytimessa/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Possoja näyttää leipovan kaksi leipomoa, Leistin leipomo ja Kotkan leipomo.
https://www.visitkotkahamina.fi/yleinen/posso-kotkalaisuuden-ytimessa/Turkia näyttää vaihtaneen nimensä kotkanleipomo.
- Anonyymi
"Oikein mukavaa iltaa palstarakkaille."
Kiitos, kaikkea hyvää sinullekin.
- Anonyymi
Tee tänään palstalaisten odottama parvekehyppysi.Vaihtoehtoisesti hyväksytään myös putoaminen ikkunasta vähintäin kymmenennestä kerroksesta.
Muutama kilo välipalaa..
https://aijaa.com/MlCROm- Anonyymi
Omasta puusta ?
- Anonyymi
Päivittäinen kaatopaikkapäivystys Aasilla.
Anonyymi kirjoitti:
Päivittäinen kaatopaikkapäivystys Aasilla.
Just näin, täällä kun käyn lukemassa näitä sinun aloituksia ja kommentteja niin ilokseni huomaan että on olemassa paljon tyhmempiä ihmisiä mitä itse olen..
- Anonyymi
asiantravel kirjoitti:
Just näin, täällä kun käyn lukemassa näitä sinun aloituksia ja kommentteja niin ilokseni huomaan että on olemassa paljon tyhmempiä ihmisiä mitä itse olen..
Kaatopaikkapäivystys viisaammalta kuin muut, olet löytänyt itsellesi foorumin jossa koet olevan viisas.
Hienoa, se varmaankin nostattaa itsetuntosi pilviin. - Anonyymi
asiantravel kirjoitti:
Repesin tästä kommentista, travelli pisti vyön alle. Heheheheee
- Anonyymi
asiantravel kirjoitti:
Kyllä vain, tänään teurastettu.
Tiedät sitten varmaan että kun irrotat puukolla tertun puusta, siitä vuotaa paljon erittäin inhottavaa tököttiä, joka ei lähde millään irti jos sitä saat vaatteillesi, se syövyttää jos siihen osuu auringonvalo, vähän samalla tavalla kuin ukonputkessakin, meillä oli 12 banaanipuuta, joista puolet tuotti banaania, ihme kasvi kun se on pukannut sadon, puu kuolee, ja kasvattaa seuraavalla kaudella uuden puun viereen, onko sulla jackfruittia, tai duriania kasvamassa, meillä on kumpaakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät sitten varmaan että kun irrotat puukolla tertun puusta, siitä vuotaa paljon erittäin inhottavaa tököttiä, joka ei lähde millään irti jos sitä saat vaatteillesi, se syövyttää jos siihen osuu auringonvalo, vähän samalla tavalla kuin ukonputkessakin, meillä oli 12 banaanipuuta, joista puolet tuotti banaania, ihme kasvi kun se on pukannut sadon, puu kuolee, ja kasvattaa seuraavalla kaudella uuden puun viereen, onko sulla jackfruittia, tai duriania kasvamassa, meillä on kumpaakin.
Pasanen on melkoinen banaanitarhuri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pasanen on melkoinen banaanitarhuri.
Juu omasta puusta tulee parhaat banaanit, hyvin mielenkiintoinen kokemus, voin vakuuttaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu omasta puusta tulee parhaat banaanit, hyvin mielenkiintoinen kokemus, voin vakuuttaa..
Älä viitsi valehdella taas. Vuokrakämpän naapurustossa jollakin oli pari pensasta. Banaani ei kasva puissa vaan pensaassa. Banaani ei ole puu, vaan ontelovartinen ruohokasvi.
Mitään mielenkiintoista ei ole banaanissa, hyvän makuinen ja terveellinen se on. Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa oudolta kun jokunen vuosi sitten laitoin kuvaa omista banaanitertuista ja mangoista niin ilkuit täällä "ettei tuossa ole mitään järkeä koska noita voi ostaa torilta muutaman bahtia kilo"
Kovin on siis mieli muuttunut.- Anonyymi
asiantravel kirjoitti:
Kuulostaa oudolta kun jokunen vuosi sitten laitoin kuvaa omista banaanitertuista ja mangoista niin ilkuit täällä "ettei tuossa ole mitään järkeä koska noita voi ostaa torilta muutaman bahtia kilo"
Kovin on siis mieli muuttunut.Juuri niin se Majuri Massulla tekee, joka tunnetaan nykyään nimellä Banana-Joe.
Posso oli lähtenyt ulos mahoineen selkä mutkalla, eikä meinannut pysyä pystyssä kun piti rapsuttaa naapurin koiraa. Vieressä oli banaanipensas josta Posso otti kiinni tueksi.
Otetusta kuvasta Majuri Maksa-arvo keksi pari vuotta myöhemmin että "Hei... mähän olen muutes banaanitarhuri.." ja aloitti googlauksen. Mainitsi sen olevan mielenkiintoinen ja hieno kokemus.
Vaan eipä tunnistanut Majuri Makuhermo mangopuuta kuvastani myöskään, vaikka on suuri hedelmätarhaaja Buddhan armosta.
2010 - Anonyymi
asiantravel kirjoitti:
Kovin on siis mieli muuttunut.Juu ei se hinnalla palkitse, mitenkään kun todellakin niitä saa torilta muutaman bahtin kilo, mutta kokemuksena se oli mahtava, itse asiassa banaani on heinäkasvi, joka voi kasvaa nelimetriseksi, meillä on paljon muitakin itse kasvatettuja, suomessa jää vuokratontiksi missä vai kasvattaa jotain itseään kiinnostavia rehuja, piha on melko huono siihen hommaan... 2010 sinulla on vakavia ongelmia itsesi kanssa vai mangoa.
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei se hinnalla palkitse, mitenkään kun todellakin niitä saa torilta muutaman bahtin kilo, mutta kokemuksena se oli mahtava, itse asiassa banaani on heinäkasvi, joka voi kasvaa nelimetriseksi, meillä on paljon muitakin itse kasvatettuja, suomessa jää vuokratontiksi missä vai kasvattaa jotain itseään kiinnostavia rehuja, piha on melko huono siihen hommaan... 2010 sinulla on vakavia ongelmia itsesi kanssa vai mangoa.
No miten se nyt muuttui niin mahtavaksi kokemukseksi kun silloin siinä ei ollut mitään järkeä...
Mangoja ei ole kuin yksi puu, viime keväänä siitä tuli ennätyssato, tänä vuonna sitten vähemmän. Itse istutin tuon mangopuun vuonna 2016 alkuvuodesta
Silloinen naapuri toi muutaman banaanipuun juuren mitkä hautasin tuohon jokipenkkaan, aina kun puu tekee tertun niin pistän rungon nurin samointein.- Anonyymi
asiantravel kirjoitti:
No miten se nyt muuttui niin mahtavaksi kokemukseksi kun silloin siinä ei ollut mitään järkeä...
Mangoja ei ole kuin yksi puu, viime keväänä siitä tuli ennätyssato, tänä vuonna sitten vähemmän. Itse istutin tuon mangopuun vuonna 2016 alkuvuodesta
Silloinen naapuri toi muutaman banaanipuun juuren mitkä hautasin tuohon jokipenkkaan, aina kun puu tekee tertun niin pistän rungon nurin samointein.Pasanen arpoo aivan hatustaan ihan mitä milloinkin mieleen juolahtaa ja liittää sen jotenkin aina kuulumaan omaan elämäänsä. Banaanitarinat menee Pasasella ihan siihen samaan sarjaan kuin että hän kävi sotakorkean ja oli erikoisjoukoissa, tai että suoritti filosogiasta korkeakoulututkinnon tai oli seuraamassa Wincapitan oikeudenkäyntiä tai teki Microsoftille duunia 38.000 markan kuukausipalkalla ja oli samaan aikaan Hessun konkurssifirmassa ja Yliopiston opettajana.
Tänään täällä oikeassa thaimaassa, 90 days, re-entry ja muutama levy Fazerin sinistä immin likoille hyvästä palvelusta.
https://aijaa.com/uuKHQzTänään täällä thaimaassa, tämän iltaiset eväät aitothaimaalaiseen tapaan.
https://aijaa.com/JByulg- Anonyymi
Hyvännäköistä ja freshiä! Joutuuko tässä ottamaan yöpalaa vielä George Foremania muistellessa viskilasin äärellä...
2010 - Anonyymi
Ei muuten ole riisit muovipussissa kuten possonderilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvännäköistä ja freshiä! Joutuuko tässä ottamaan yöpalaa vielä George Foremania muistellessa viskilasin äärellä...
2010Viskilasi ja photoshop, aamulla taas parempi olo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viskilasi ja photoshop, aamulla taas parempi olo!
Yöllä katselin Universumin parhaan dokumenttielokuvan, joka on tehty Maailmankaikkeuden kuuluisimmasta nyrkkeilyottelusta.
Foreman nousi toista kertaa maailmanmestariksi 45 vuotiaana ja piti mestaruutta 48 vuotiaaksi saakka. Hieno mies toimi myös pastorina ja rikastui nimikkogrilleillään.
Ainoa DVD jonka olen säästänyt kertoo tuosta ottelusta Alin kanssa vuonna 1974, jota arvioiden mukaan seurasi miljardi ihmistä. USA:ssa elokuvateatterit esitti sen livenä 20 dollarin lipun hinnoilla, joka vastaisi nykypäivänä sellaista 150 dollaria. https://aijaa.com/CRo8ZV
Foreman oli oikeastaan viimeinen elossa oleva nyrkkeilyn suuruuden ajan legenda. Rauha hänen sielulleen, muistot elää ja nimi jää historiaan.
Big Georgella on viisi poikaa ja seitsemän tytärtä, kaikkien poikien nimi on George Edward.
2010
Ajatuksena oli ajankuluksi laittaa vähän tarinaa thaimaasta parin kuvan kera.
Hetken aloituksia ja kommentteja luettuani tulin kuitenkin toisiin ajatuksiin.
Näyttää siltä että palstarakkaalla ei nyt ole lääkitys kohdallaan, eikä muuta elämää kuin tämä kaatopaikka. Suosittelen hakemaan apua.
Palataan asiaan ehkä tuonnempana. Paino sanalla ehkä.- Anonyymi
Olen kanssasi samaa mieltä meitä hulluja on täällä muutamia, kilpailemme kuka on eniten hoidon tarpeessa jopa pakko hoidon, liffilalla on ykkössija hallussa jo vuosia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kanssasi samaa mieltä meitä hulluja on täällä muutamia, kilpailemme kuka on eniten hoidon tarpeessa jopa pakko hoidon, liffilalla on ykkössija hallussa jo vuosia.
Väittäisin ettei tämä"liffila" ole tehnyt yhtään näistä tasokkaista aloituksista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väittäisin ettei tämä"liffila" ole tehnyt yhtään näistä tasokkaista aloituksista.
Joo totta tarkoitin tietysti Laiffila, tuota fasun toivoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo totta tarkoitin tietysti Laiffila, tuota fasun toivoa.
Odotapas kun lasken montako aloitusta on minun tekemiä vaikkapa sadan ensimmäisen aloituksen joukosta. Menee noin viisi minuuttia käydessä sivut läpi. Hetki vain!
laiffila - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotapas kun lasken montako aloitusta on minun tekemiä vaikkapa sadan ensimmäisen aloituksen joukosta. Menee noin viisi minuuttia käydessä sivut läpi. Hetki vain!
laiffilaJust just sinun juttuihisi ole mitään luottamista, velkasikin on vielä maksamatta.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713338
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541879Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471819Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591714- 771594
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3411540Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811389The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201278- 1581152
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251135