Hienoa. Näkyy noin. 19.00
Ihana nainen mun makuuni. 🥰😍🥰😍🥰😍🥰😍😍🥰😍🥰😍🥰😍🥰😍🥰😍🥰
Tämän kunniaksi alan juopottelemaan.
Ihastunut mies
Vanninen EM-kultaan
17
298
Vastaukset
- Anonyymi
Siis hänen etumatka on pisteistä laskettuna kuusi sekuntia...
Ronskin näkönen tyttö on . Mahtas tulla kerralla liiteri täöteen puita ku peäsisi rantteelle.
- Anonyymi
Juuri siksi ihastunut. Tekisi minusta seksiorjansa.
Ihastunut mies 🤗 - Anonyymi
Ei se noin vanhaa Pappaa huoli.
Ronskin näkösie on nuo kuulanpökkäävät tyttäretki. Siinä saes puut kyytie rantteella.
- Anonyymi
Nyt se tulee........
- Anonyymi
Se tuli, aaaaaaah.
Ihastunut mies Saakalle ylovoemanen voetto. Nuori on tyttö vielä.
- Anonyymi
Nuorihan sen pitääkin olla. Ethän vain vokottele minun ihastusta, sot sot.
Naapuri rimpautti ja kyseli viinaksia. Sanoin, että kuka se viimeistä. Kysy paljoko. Minä, että nyt on kuule sunnuntaipalvelulisä, 90 euroa. Sano, tuo tänne. Iso Leijona pullo.
Ps. Onko kellään ihastukseni puhelinnumeroa.
Ihastunut mies Anonyymi kirjoitti:
Nuorihan sen pitääkin olla. Ethän vain vokottele minun ihastusta, sot sot.
Naapuri rimpautti ja kyseli viinaksia. Sanoin, että kuka se viimeistä. Kysy paljoko. Minä, että nyt on kuule sunnuntaipalvelulisä, 90 euroa. Sano, tuo tänne. Iso Leijona pullo.
Ps. Onko kellään ihastukseni puhelinnumeroa.
Ihastunut miesEnhän minä vanaha ukko nuorie vikittele. Akalle oes kylläe hyvä kaveri rantteelle niin akkae oes hyvemmällä tuulella ku ei aena oes nui väsyny mitä nyt on.
- Anonyymi
Onnea Vanninen.
- Anonyymi
Sain kimmokkeen alkaa harrastaa miesten 5-ottelua. Voisiko tänne rakentaa sisähallin sitä varten. Saisihan siihen varmasti valtionapua.
Ihastunut mies- Anonyymi
Kannatetaan. Tämä toisi varmasti elämänuskoa pitkästä aikaa, tänne kyläpahaseen.
Poliitikko - Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
Mitä lajeja oes siinä 5 ottelussa. Uinti, puinti , naenti ja....?
Mongerrus
- Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
Mitä lajeja oes siinä 5 ottelussa. Uinti, puinti , naenti ja....?
Ja ponun keitto .Sanoi Peke.
- Anonyymi
Lumperin mongerrus.!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303521Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91578Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131483Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241275Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34893Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242893- 60879
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.131879Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66854Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98819