Hei! tietäisikö joku jonkun sivun missä voisi pelata pokemon peliä ilman että sitä tarvitsee ladata oon yrittäny ettii mutta en oo löytäny ja sit oon yrittäny ladata mutta eipä oo onnistunu :( kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille :D
pokemon pelit..??
tiia
3521569
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
Vastaukset 35
Vanhimmat
http://gprime.net/game.php/warhammerpokemon2
siinä sulle ihan masta peli ( no ei todellakaan)
Moi taidan tietää mistä niitä saa laita pokemon nettipelit jos ei onnistu niin laita pokemon ja ota kuvat sieltä voi myös löytyä ja selaa kaikki pokemon nettipelit ne jutut ja lisätietoa saat multa jos soitat tähän numeroon nimeni on Maria puh:0414957028 en aina vastaa eli älä ihmettele asuinkuntani Espoo enempää en kerro jos lähellä asut niin voitpahan piipahtaa jos tuntuu siltä että ei ole muuta tekemistä soita mulle voidaanpa vain rupatella ikäni on vasta HUOM vasta 10v jo olet 9-11 niin meistä ekhä voisin kaverereita syntyä ellet ole jo mun tuttu mutta se olisi jo harvinaista elikkä hyviä päivän jatkoja Lähetetty:aika--->11:15 päivä 20.5.2006 Lauantai
En löydä mtn sivua jossa ois pokemon peli! xl siis semmonen nettipeli jota voisin pelata ilman,että tarvis ladata jne.. siis ei mtn et pitäs ampuu niitä! vaan sellanen tavallinen.. en löydä mistään!!!!!!!! Antakaa sivu jos tiiätte.
www.ladattava pokemon yellow
Hei tiedän mistä löytyy semmone pokemon peli osoite on javapeli ja sitten kun olet päässyt sinne sivulle ota etsi ja kirjoita pokemon
minulla on ruby,leafgreen ja gold.
mun leafgreen nissä on nämä poket
charizard 73lvl
articuno 54lvl
zapdos 54lvl
moltres 51lvl
snorlax 46lvl
machamp 45lvl
ihanko totta on sit paras jopa 73 lol itelläni on mont 100lv ja paljon kaikkee soul silverissä jassssssssssssileee...
Heh, aika noboja te kyllä olette kun ette yhtä vaivaista romia pysty löytämään. Ostakaa vaan se peli kaupasta, pääsette vähemmällä.
http://www.pokemoncrater.com
Kannattaa toi on hyvä mäki pelaan sitä
kuinka tota pääsee pelaamaan? oon vähän nolo noitten pelien kans..:)
P.S.kiitti jo valmiiks.
mistä sais mielen kiintoisen poemon pelin mutt ei pokemoncrater se ei toimi meiän koneel mutt olisko muut??
hei eipä mitään havaintoja pokemon sivuista . oon ittekki siinä tilanteesa et ei oo havaintoja pokmon sivuista mut pistä google hakukoneeseen pokemon pelit nii ehkä sie löytäisit sielt jottain .
kokeile tätä osotetta: www.pokemoncrater.com
ps. en osaa laittaa tota linkkinä
jos pokémon pelejä etsit mene suoraan ettimään googlesta pokémon nettipelit tai jotain vastaavaa tietysti pokemoncrater.com on kans ihan hyvä
moi! olen oskari söderström ja etsin pokemon pelei oon HUOM! 9vuotias mulle sopii vaikk 8-11v jos on nii kertokaa ter:oskari söderström --->
sellast sivuu ei oo
www.pokemoncrater.com
Pokémon Crater lopetettiin 1.12.2007. Nyt ei suta muu kuin kipsutella pelikauppaan, ostaa Nintendo DS (lite) ja Pokémon Diamond tai Peral, tai joku muu Pokémon peli joka käy sille konsolille :P Jos joku omistaa Wiin, niin sitten nokka kohti Battle Revolutionia, se on aivan upea peli, ja haukuista ei kannata välittää, kriitikot on vaan ihan älyttömän tyhmiä. Nyt kaikki Pokémonpelit Sapphiresta yleöspäin omistavanana voin sanoa, että Fire red/Leaf green, Emerald ja Diamond/Pearl olisi hyviä Main Adventure pelejä, joidenka kanssa ajan saa menemään ^^ Ettäjoo, nykyään ei löydä ilmaista Pokémon roolipeliä, mutta oikeat pelit maksaa n. 40-60€(?) Johtuu vähän kaupasta mistä kattoopi :D
~ Victorious Oulusta, 13 v
ei tarvii ostaa kunhan lataa =) www.g-masters.com tuolta saa gba peleja itse gba:n saa pelikulma.com jos g-masters.com ei toimi laita haluamasi peli googleen esim:download final fantasy 1&2 gba emulator tai toillain mul on kaikki gba:n final fantasy pelit (en tiedä vielä saako jostain toimivaa nintendo ds:sää mutta olen yrittänyt ja yritän vielä
Joo, mutta romit ja emulaattorit on valitettavasti LAITTOMIA.
oletkohan niinkään varma??jos pokemon crater v8 tuliskii?????miettikääpä sitä!!!(en tiiiä ootko kahtonu jostai tietoteknikkojen sivuilta ihan sama sillon on eri asia kylläki.......!!!)
no kertokaa tuleeko se battle arena v8 meinaa se lopetettiin sillon se v7 ku sain 100lvl:isen jirachin niin perkele jos se ei tuu jumalauta
jos joku tahtoo sen yhen ``pokemon battle arena v7´´muuttuvan ``pokemon battle arena v8´´ni KOKEILKAA edes Googleen että pokemon battle arena v8!!!en tiedä toimiiiko se mut heippa
niin vittu jätkä kusettaa ja oon ainoo enään kuka täällä puhuu niin miksköhän sitten kirjotan.no sen takii että joku voi lukee tän ja ääh viestis oli kusetusta jos luet tän niin vastaa
kirjota ekana suomi5pokemon sielä on pelejä pokemonista hirveesti
http://www.pokemonindigo.com/ siinon tietämättömille -.-''
Itse olen pelannut siellä, hirveen hidas sivu, muuten ihan ok.
mitä siä tehään?
eiks sit mistaa löy y pokemon pelei oon ladannu niiku tuhat mikää ei toimi oon laittanu m iljoonii pokemon peli roskii ku mikää eim tooooiiimiiii !!!!!!! =I rikon koko koneennnnnn !!!!!!!!!! aaaaa !!!!!! DX ! noni kertokaa joku hyvä joka ladataan jasen voi tallentaa mialuite sen saa vaa taustakuvalle jase ladatttan ei oo pakko mut silti et se talllenn tuu iki ajoiks . niin pisttteeee !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kannattaa ostaa aito pokemon peli. Vaikka uusin Pokemon Soul Silver/Heart Gold.
Kestää yli 50 tuntia läpästä peli, ja siinä on lähes loputtomiin pelattavaa.
Tolla sivulla voi pelata pokemon pelejä
http://gbemul.com/game/1129/pokemon_-_gold_version_(color)/
miten sä muistat ton?
laita googleen 1001 pokemon pelit JEE!
Oletteko oikeasti niin vitun tyhmiä... Ladatkaa puhelimelle Gba emulator 2 ja Zarchiver lataatte romeja. Zarchiverin avulla voitte pelata vanhoja pokemon pelejä kuten Pokemon red, blue, yellow. Kattokkaa tubesta loput kun nuin paskoo ootte