pokemon pelit..??

tiia

Hei! tietäisikö joku jonkun sivun missä voisi pelata pokemon peliä ilman että sitä tarvitsee ladata oon yrittäny ettii mutta en oo löytäny ja sit oon yrittäny ladata mutta eipä oo onnistunu :( kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille :D

35

21272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä
    • Ei oo :(

      Moi taidan tietää mistä niitä saa laita pokemon nettipelit jos ei onnistu niin laita pokemon ja ota kuvat sieltä voi myös löytyä ja selaa kaikki pokemon nettipelit ne jutut ja lisätietoa saat multa jos soitat tähän numeroon nimeni on Maria puh:0414957028 en aina vastaa eli älä ihmettele asuinkuntani Espoo enempää en kerro jos lähellä asut niin voitpahan piipahtaa jos tuntuu siltä että ei ole muuta tekemistä soita mulle voidaanpa vain rupatella ikäni on vasta HUOM vasta 10v jo olet 9-11 niin meistä ekhä voisin kaverereita syntyä ellet ole jo mun tuttu mutta se olisi jo harvinaista elikkä hyviä päivän jatkoja Lähetetty:aika--->11:15 päivä 20.5.2006 Lauantai

    • Pokemn

      En löydä mtn sivua jossa ois pokemon peli! xl siis semmonen nettipeli jota voisin pelata ilman,että tarvis ladata jne.. siis ei mtn et pitäs ampuu niitä! vaan sellanen tavallinen.. en löydä mistään!!!!!!!! Antakaa sivu jos tiiätte.

      • 33tu

        www.ladattava pokemon yellow


    • Green.Rose

      Hei tiedän mistä löytyy semmone pokemon peli osoite on javapeli ja sitten kun olet päässyt sinne sivulle ota etsi ja kirjoita pokemon

      • joku

        minulla on ruby,leafgreen ja gold.


        mun leafgreen nissä on nämä poket

        charizard 73lvl
        articuno 54lvl
        zapdos 54lvl
        moltres 51lvl
        snorlax 46lvl
        machamp 45lvl


      • kakka läjä
        joku kirjoitti:

        minulla on ruby,leafgreen ja gold.


        mun leafgreen nissä on nämä poket

        charizard 73lvl
        articuno 54lvl
        zapdos 54lvl
        moltres 51lvl
        snorlax 46lvl
        machamp 45lvl

        ihanko totta on sit paras jopa 73 lol itelläni on mont 100lv ja paljon kaikkee soul silverissä jassssssssssssileee...


    • Eii

      Heh, aika noboja te kyllä olette kun ette yhtä vaivaista romia pysty löytämään. Ostakaa vaan se peli kaupasta, pääsette vähemmällä.

    • espumb
      • j-laitinen

        Kannattaa toi on hyvä mäki pelaan sitä


      • joku

        kuinka tota pääsee pelaamaan? oon vähän nolo noitten pelien kans..:)

        P.S.kiitti jo valmiiks.


      • greenmonkey

        mistä sais mielen kiintoisen poemon pelin mutt ei pokemoncrater se ei toimi meiän koneel mutt olisko muut??


    • jemppura99

      hei eipä mitään havaintoja pokemon sivuista . oon ittekki siinä tilanteesa et ei oo havaintoja pokmon sivuista mut pistä google hakukoneeseen pokemon pelit nii ehkä sie löytäisit sielt jottain .

    • smile

      kokeile tätä osotetta: www.pokemoncrater.com

      ps. en osaa laittaa tota linkkinä

    • jepjepjep

      jos pokémon pelejä etsit mene suoraan ettimään googlesta pokémon nettipelit tai jotain vastaavaa tietysti pokemoncrater.com on kans ihan hyvä

      • oskari

        moi! olen oskari söderström ja etsin pokemon pelei oon HUOM! 9vuotias mulle sopii vaikk 8-11v jos on nii kertokaa ter:oskari söderström --->


    • jokuvaa

      sellast sivuu ei oo

    • XxD

      www.pokemoncrater.com

      • Victorious-San

        Pokémon Crater lopetettiin 1.12.2007. Nyt ei suta muu kuin kipsutella pelikauppaan, ostaa Nintendo DS (lite) ja Pokémon Diamond tai Peral, tai joku muu Pokémon peli joka käy sille konsolille :P Jos joku omistaa Wiin, niin sitten nokka kohti Battle Revolutionia, se on aivan upea peli, ja haukuista ei kannata välittää, kriitikot on vaan ihan älyttömän tyhmiä. Nyt kaikki Pokémonpelit Sapphiresta yleöspäin omistavanana voin sanoa, että Fire red/Leaf green, Emerald ja Diamond/Pearl olisi hyviä Main Adventure pelejä, joidenka kanssa ajan saa menemään ^^ Ettäjoo, nykyään ei löydä ilmaista Pokémon roolipeliä, mutta oikeat pelit maksaa n. 40-60€(?) Johtuu vähän kaupasta mistä kattoopi :D

        ~ Victorious Oulusta, 13 v


      • jokuvain lataava
        Victorious-San kirjoitti:

        Pokémon Crater lopetettiin 1.12.2007. Nyt ei suta muu kuin kipsutella pelikauppaan, ostaa Nintendo DS (lite) ja Pokémon Diamond tai Peral, tai joku muu Pokémon peli joka käy sille konsolille :P Jos joku omistaa Wiin, niin sitten nokka kohti Battle Revolutionia, se on aivan upea peli, ja haukuista ei kannata välittää, kriitikot on vaan ihan älyttömän tyhmiä. Nyt kaikki Pokémonpelit Sapphiresta yleöspäin omistavanana voin sanoa, että Fire red/Leaf green, Emerald ja Diamond/Pearl olisi hyviä Main Adventure pelejä, joidenka kanssa ajan saa menemään ^^ Ettäjoo, nykyään ei löydä ilmaista Pokémon roolipeliä, mutta oikeat pelit maksaa n. 40-60€(?) Johtuu vähän kaupasta mistä kattoopi :D

        ~ Victorious Oulusta, 13 v

        ei tarvii ostaa kunhan lataa =) www.g-masters.com tuolta saa gba peleja itse gba:n saa pelikulma.com jos g-masters.com ei toimi laita haluamasi peli googleen esim:download final fantasy 1&2 gba emulator tai toillain mul on kaikki gba:n final fantasy pelit (en tiedä vielä saako jostain toimivaa nintendo ds:sää mutta olen yrittänyt ja yritän vielä


      • Victorious
        jokuvain lataava kirjoitti:

        ei tarvii ostaa kunhan lataa =) www.g-masters.com tuolta saa gba peleja itse gba:n saa pelikulma.com jos g-masters.com ei toimi laita haluamasi peli googleen esim:download final fantasy 1&2 gba emulator tai toillain mul on kaikki gba:n final fantasy pelit (en tiedä vielä saako jostain toimivaa nintendo ds:sää mutta olen yrittänyt ja yritän vielä

        Joo, mutta romit ja emulaattorit on valitettavasti LAITTOMIA.


      • ääääh
        Victorious-San kirjoitti:

        Pokémon Crater lopetettiin 1.12.2007. Nyt ei suta muu kuin kipsutella pelikauppaan, ostaa Nintendo DS (lite) ja Pokémon Diamond tai Peral, tai joku muu Pokémon peli joka käy sille konsolille :P Jos joku omistaa Wiin, niin sitten nokka kohti Battle Revolutionia, se on aivan upea peli, ja haukuista ei kannata välittää, kriitikot on vaan ihan älyttömän tyhmiä. Nyt kaikki Pokémonpelit Sapphiresta yleöspäin omistavanana voin sanoa, että Fire red/Leaf green, Emerald ja Diamond/Pearl olisi hyviä Main Adventure pelejä, joidenka kanssa ajan saa menemään ^^ Ettäjoo, nykyään ei löydä ilmaista Pokémon roolipeliä, mutta oikeat pelit maksaa n. 40-60€(?) Johtuu vähän kaupasta mistä kattoopi :D

        ~ Victorious Oulusta, 13 v

        oletkohan niinkään varma??jos pokemon crater v8 tuliskii?????miettikääpä sitä!!!(en tiiiä ootko kahtonu jostai tietoteknikkojen sivuilta ihan sama sillon on eri asia kylläki.......!!!)


      • omgsJK
        ääääh kirjoitti:

        oletkohan niinkään varma??jos pokemon crater v8 tuliskii?????miettikääpä sitä!!!(en tiiiä ootko kahtonu jostai tietoteknikkojen sivuilta ihan sama sillon on eri asia kylläki.......!!!)

        no kertokaa tuleeko se battle arena v8 meinaa se lopetettiin sillon se v7 ku sain 100lvl:isen jirachin niin perkele jos se ei tuu jumalauta


    • joko se tulee?pokemon battl...

      jos joku tahtoo sen yhen ``pokemon battle arena v7´´muuttuvan ``pokemon battle arena v8´´ni KOKEILKAA edes Googleen että pokemon battle arena v8!!!en tiedä toimiiiko se mut heippa

      • omgsJK

        niin vittu jätkä kusettaa ja oon ainoo enään kuka täällä puhuu niin miksköhän sitten kirjotan.no sen takii että joku voi lukee tän ja ääh viestis oli kusetusta jos luet tän niin vastaa


    • epia

      kirjota ekana suomi5pokemon sielä on pelejä pokemonista hirveesti

    • jkalleonjokurumilus
      • Tuudeluu

        Itse olen pelannut siellä, hirveen hidas sivu, muuten ihan ok.


      • ceetee
        Tuudeluu kirjoitti:

        Itse olen pelannut siellä, hirveen hidas sivu, muuten ihan ok.

        mitä siä tehään?


    • iha ku et tietäis

      eiks sit mistaa löy y pokemon pelei oon ladannu niiku tuhat mikää ei toimi oon laittanu m iljoonii pokemon peli roskii ku mikää eim tooooiiimiiii !!!!!!! =I rikon koko koneennnnnn !!!!!!!!!! aaaaa !!!!!! DX ! noni kertokaa joku hyvä joka ladataan jasen voi tallentaa mialuite sen saa vaa taustakuvalle jase ladatttan ei oo pakko mut silti et se talllenn tuu iki ajoiks . niin pisttteeee !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • tyucfufuftu

        Kannattaa ostaa aito pokemon peli. Vaikka uusin Pokemon Soul Silver/Heart Gold.

        Kestää yli 50 tuntia läpästä peli, ja siinä on lähes loputtomiin pelattavaa.


    • pokemon fani
      • pokedex

        miten sä muistat ton?


    • pokedex

      laita googleen 1001 pokemon pelit JEE!

    • ThevshGg

      Oletteko oikeasti niin vitun tyhmiä... Ladatkaa puhelimelle Gba emulator 2 ja Zarchiver lataatte romeja. Zarchiverin avulla voitte pelata vanhoja pokemon pelejä kuten Pokemon red, blue, yellow. Kattokkaa tubesta loput kun nuin paskoo ootte

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe