Näyttäisi meno menneen Tastulan Sepon eläkkeelle jäätyä ihan perseelleen.
Minä menin vanhojen todistustusten kanssa käymään lääkärillä ja minulle joka Unkarilainen lääkäri sanoi ettei ole aikaa lukea vanhoja todistuksia, koska tämä on pikavastaanotto. Kummiskin jaksoi jankuttaa 10 minuuttia jostain tupakanpoltosta joka ei edes liittynyt sairauteeni. Sanoin, että ikäryhmäni miehiä toki tässä hiljattain kuollut ettei siinä mitään. niin tämä hörho virnuilee ja sanoo, että se Janne viime viikolla vai? En ollut uskoa korviani, kun joku mainitsee jonkun muun potilaan kuoleman minulle. Piti ihan tarkistaa, että kuulinko nyt oikein. Meni naislääkäri mykäksi. Ensinnäkään en tunne ketään Jannea täältä ja miten hänen kuolemansa minulle kuuluu? Ikäväähän tuo toisen kuolema on, mutta jos lääkäri edes vahingossa mainitsee minulle tuollaista, niin se on rikos. Täytyi vaan ihan avautua tästä, kun ihan ihmeellinen kokemus koko lääkärissä käynti. en saanut diagnoosia, mutta sain tietää, että joku minulle tuiki tuntematon Janne oli kuollut.
Kannuksen terveyskeskus
Anonyymi-ap
4
593
Vastaukset
- Anonyymi
Siitä on noin muuta viikko, kun kävin siellä lääkärissä, ettei ihan eilen tapahtunut.
- Anonyymi
Juu varmasti. Käy ens kerralla psykiatrin juttusilla että onko pää varmasti kunnossa.
- Anonyymi
Alue vaaleissa kun mpersuja äänestää niin päästään eroon ulkolaisista lääkäreistä ja saadaan tilalle Putinilta pensaa!!
- Anonyymi
Lääkäripalvelut kotimaan kielellä, ei kahta sanaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1471899
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir2821022- 35858
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.78817Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31739Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta11701Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44681- 43660
Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse48656Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58654