Joskus vuosikymmeniä sitten tuli tehtyä interrail.Punaviinillä ja ranskanleivällä elettiin ja maamäärä pidettiin kohtuullisena. Yövyttiin retkeilymajoissa ja halvoissa hotelleissa. Kannattaako nyt vanhempana enää lähteä Eurooppaan,onko kukaan kokeillut?
Interrail vanhemmalla iällä?
2
201
Vastaukset
- Anonyymi
Katselimme, me 77/78 vuotiaat junaikatauluja parin viikon Euroopan junamatkalle
viime kesänä.
Ajattelimme olla päivän, kaksi jokaisessa kohteessa ja siis jatkaa samalla junalla 24-48h:n kuluttua. Aloitus olisi ollut Bukarestista ja määränpää Münchenissä.
Olimme ajatelleet "törsätä" I-luokkaan, mutta siellä olisi varmasti saanut olla aika yksin.
Vaikka kielitaitoakin riittää, päätimme sitten kuitenkin, että matkasta tulee
meille liian raskas, vaikka jalat ovat vielä hyvät.
Huomasimme, että jokaisessa kohteessa olisi tullut olla joku ennalta valittu käyntikohde.
Olemme matkustaneet paljon - n. 50 maata - ns. "omin nokkinemme", emmekä
tosin ole joutuneet pulaan missään, mutta ikä alkaa salakavalasti painaa päälle. - Anonyymi
Ostin mobiili IR -Lipun,kun se sai maaliskuussa halvemmalla.
Olen 66 ja Munchen minullakin yksi kohde,
Frankfurt ja Italia,Itävalta muita kohteita.
Vanhempana pitää mielestäni miettiä tarkasti,missä yöpyy.
Minulla on vaihtoehtoja Toukokuun matkaanlähdölle.
Juna Tukholmasta suoraan Saksaan.
Lento Saksaan.
Eurail sovelluksesta voi katsella juna-aikatauluja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008920
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265368- 534631
- 894390
- 583573
- 513346
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583208Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv442666- 432601